• 1
  • 2
2018-07-20, 09:14
Hej!

Håller denna frågeställning kort och effektiv. Jag ska ha sex ikväll med en tjej och jag har inte av någon anledning runkat på veckor, så det är väldigt mycket som kommer att komma. Men det jag är orolig för är att första rundan vi kör så kanske jag inte ens kommer att hålla i 1 minut. Jag har rent historiskt sett väldigt svårt att hålla mig när det är påväg, och nu när det var ett tag sen så kommer det gå orimligt fort.

Finns det ett sätt att stoppa denna snabba utlösning eller ska man helt enkelt säga till henne att andra rundan kommer bli längre?

Är seriöst orolig för detta!
Citera
2018-07-20, 09:15
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Håller denna frågeställning kort och effektiv. Jag ska ha sex ikväll med en tjej och jag har inte av någon anledning runkat på veckor, så det är väldigt mycket som kommer att komma. Men det jag är orolig för är att första rundan vi kör så kanske jag inte ens kommer att hålla i 1 minut. Jag har rent historiskt sett väldigt svårt att hålla mig när det är påväg, och nu när det var ett tag sen så kommer det gå orimligt fort.

Finns det ett sätt att stoppa denna snabba utlösning eller ska man helt enkelt säga till henne att andra rundan kommer bli längre?

Är seriöst orolig för detta!
Mitt råd är att du redan nu "blåser rent i röret" dvs tokrunkar med många utlösningar. Annars e du fan körd.
Citera
2018-07-20, 09:52
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Mitt råd är att du redan nu "blåser rent i röret" dvs tokrunkar med många utlösningar. Annars e du fan körd.

Kan vara en lösning. Då kommer det ju dock bli att det inte kommer något ikväll, då kanske hon blir ledsen? Jag menar, tjejer vill väl att det ska komma sperma?
Citera
2018-07-20, 09:54
Medlem
PixlJunkies avatar
Du kommer att vara så kåt att du vill knulla flera gånger till efter första utlösningen.
Citera
2018-07-20, 10:09
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Jag har rent historiskt sett väldigt svårt att hålla mig när det är påväg, och nu när det var ett tag sen så kommer det gå orimligt fort.

Om du nu vet att du har denna typ av problematik är det väl självklart smartast att du runkar hemma några timmar innan. Jag är säker på att hon kommer bli mer besviken på att det går för dig i byxorna än att din utlösning är något mindre än den skulle kunna varit.
Citera
2018-07-20, 10:13
Citat:
Ursprungligen postat av PixlJunkie
Du kommer att vara så kåt att du vill knulla flera gånger till efter första utlösningen.

Yes, så kanske bättre att inte runka? Kommer ju garanterat kunna köra flera gånger.
Citera
2018-07-20, 10:26
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Vill hon ha en rejäl sats i ansiktet eller vad? Trycker hon ur sig saggen i en skål efter ni Knullat och mäter hur mycket som kommer annars ser jag inte problemet?

Dra en runk innan om du inte vill komma i kallingarna, det trodde jag ingick i grundkursen..
Citera
2018-07-20, 10:33
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Dra en runk innan om du inte vill komma i kallingarna, det trodde jag ingick i grundkursen..

Exakt, hur svårt kan det vara.

Citat:
Yes, så kanske bättre att inte runka? Kommer ju garanterat kunna köra flera gånger.

Du gör ju som det vill, men om du inte är arton år kanske hon inte tycker det är så jättecharmigt med utlösning så fort ni börjar. Det oavsett om du intygar att du kanske kan hålla dig lite längre nästa gång.
Citera
2018-07-20, 10:38
Medlem
Kusinen5s avatar
Tja!

Gör verkligen inte som dom andra säger hahah. Du ska verkligen inte runka samma dag som du ska ha sex, du kommer att tappa sex lusten och det kommer inte att vara lika skönt. Jag minns inte sist jag runkat, kan hålla mig 1-2 veckor o sen när man har sex så håller man ändå länge. Det är förspelet som spelar mest roll. Suger hon av dig och runkar av dig länge så blir din lilla shorre öm. Byt ställning hela tiden o kör inte hårt. Be a man!
Citera
2018-07-20, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Tja!

Gör verkligen inte som dom andra säger hahah. Du ska verkligen inte runka samma dag som du ska ha sex, du kommer att tappa sex lusten och det kommer inte att vara lika skönt. Jag minns inte sist jag runkat, kan hålla mig 1-2 veckor o sen när man har sex så håller man ändå länge. Det är förspelet som spelar mest roll. Suger hon av dig och runkar av dig länge så blir din lilla shorre öm. Byt ställning hela tiden o kör inte hårt. Be a man!

Haha tack! Tycker det låter konstigt att runka samma dag också!
Haha ”o kör inte hårt”, vet du vad? Igår kväll när vi sexchatta lite så sa hon exakt att jag ska ta henne hårt i doggy o missionären. Hur ska jag ta mig till haha? Kommer man enklare om man kör hårt? Då är jag i klistret.

Måste verkligen hålla mig, vill inte komma efter 1-2 sek...
Citera
2018-07-20, 10:50
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Jag minns inte sist jag runkat, kan hålla mig 1-2 veckor o sen när man har sex så håller man ändå länge.

Det är ju förvisso trevligt för dig, men om du läser trådstarten så framgår det att han har problem med för tidig utlösning och det hjälper förmodligen trådskaparen föga att tänka på att kusinen kan köra länge liksom.
Citera
2018-07-20, 10:52
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Det är ju förvisso trevligt för dig, men om du läser trådstarten så framgår det att han har problem med för tidig utlösning och det hjälper förmodligen trådskaparen föga att tänka på att kusinen kan köra länge liksom.

Men finns det något sätt, förutom att runka nu, att kunna hålla mig längre? Vill ju inte tänka under hela sexet på ingenting annat förutom att inte komma. För som jag sagt, har problem med tidig utlösning.

Jag kommer ju förmodligen kunna köra 3-4 ggr dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in