2018-07-20, 10:52
Medlem
jag är väl lyckligt lottad som aldrig haft problem med tidig utlösning,inte ens som tonåring.
men jag skulle inte runka innan,utan va uppriktig o tala om att du inte haft sex på länge.
är hon en tjej av klass stiger du i graderna av din ärlighet.
om du nu råkar spruta efter 3 sekunder så vet både hon o du att du kan hålla på desto längre innan nästa salut.
en bra komunikation är viktigt.
Citera
2018-07-20, 10:54
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Haha tack! Tycker det låter konstigt att runka samma dag också!
Haha ”o kör inte hårt”, vet du vad? Igår kväll när vi sexchatta lite så sa hon exakt att jag ska ta henne hårt i doggy o missionären. Hur ska jag ta mig till haha? Kommer man enklare om man kör hårt? Då är jag i klistret.

Måste verkligen hålla mig, vill inte komma efter 1-2 sek...

Men gubben
Vem sextar numera hahahah.
Jag vet inte om det är från person till person när det kommer till vilka ställningar som gör att du håller längre i sängen men missionären gör att jag iaf kommer betydligt mycket snabbare än om jag skedar. Nu får du lite tips.

Börjar du känna att du ska komma så gör såhär!
1 Ta ut shorren o slå den på hennes fifi som på porr videos.
2 Byt ställning
3 Be henne gå ner på dig
4 Säg att du behöver gå dricka vatten så får du en bra paus där
5, använder du kondom så spruta bara o ta på en ny
Citera
2018-07-20, 10:56
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
jag är väl lyckligt lottad som aldrig haft problem med tidig utlösning,inte ens som tonåring.
men jag skulle inte runka innan,utan va uppriktig o tala om att du inte haft sex på länge.
är hon en tjej av klass stiger du i graderna av din ärlighet.
om du nu råkar spruta efter 3 sekunder så vet både hon o du att du kan hålla på desto längre innan nästa salut.
en bra komunikation är viktigt.

Hahahah man skulle kunna tro att du är Mourinho. Kommer han för tidigt så är det bara att fortsätta egentligen..
Citera
2018-07-20, 10:57
Medlem
Sikta mindre på kort och effektiv?

Lägg korten på bordet och gör det till en rolig grej.
https://m.youtube.com/watch?v=NYZ46tt8eTM

Kan du inte, så kan du inte. Lycka till
Citera
2018-07-20, 10:59
Medlem
GastonLeMans avatar
Hahaha, får flashbacks från filmen ”den där Mary”.
När han runkar innan dejten och ”glömmer frisyrgelén ” på örat.

Ont, glöm inte duscha efter runket.
Hahaha
Citera
2018-07-20, 11:04
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Men gubben
Vem sextar numera hahahah.
Jag vet inte om det är från person till person när det kommer till vilka ställningar som gör att du håller längre i sängen men missionären gör att jag iaf kommer betydligt mycket snabbare än om jag skedar. Nu får du lite tips.

Börjar du känna att du ska komma så gör såhär!
1 Ta ut shorren o slå den på hennes fifi som på porr videos.
2 Byt ställning
3 Be henne gå ner på dig
4 Säg att du behöver gå dricka vatten så får du en bra paus där
5, använder du kondom så spruta bara o ta på en ny

Haha va? Sextar är ju Nice när man inte ses? På hennes initiativ dessutom!

Bra tips, men kommer hon inte tycka det är konstigt om jag bara tar ut den? Aldrig gjort så under sex. Vi kommer nog inte använda kondom, byta ställning är bra, men det kan man inte göra varannan minut.
Citera
2018-07-20, 11:04
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Kommer man enklare om man kör hårt? Då är jag i klistret.

Inget illa menat, men har du överhuvudtaget gjort det innan? Det är väl rätt självklart att det typiskt blir mer stimulans om du kört hårt och snabbt än långsamt och mjukt och därmed större "risk" att du kommer, särskilt om du inte är så van.

Citat:
Men finns det något sätt, förutom att runka nu, att kunna hålla mig längre?

Det finns ju både tekniker att öva, "start-och-stopp" och så vidare, men det bästa är naturligtvis erfarenhet då det brukar lösa sig när man blir lite van i situationen generellt. Inget av detta lär dock kunna ändra sig till i kväll för din del.

Nu vet jag ju inte hur gammal du är och är inte heller kvinna, men om du kan ordna så du klarar det första gången i alla fall några minuter och inte sekunder så är det väl "okej".
Citera
2018-07-20, 11:07
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Inget illa menat, men har du överhuvudtaget gjort det innan? Det är väl rätt självklart att det typiskt blir mer stimulans om du kört hårt och snabbt än långsamt och mjukt och därmed större "risk" att du kommer, särskilt om du inte är så van.

Det finns ju både tekniker att öva, "start-och-stopp" och så vidare, men det bästa är naturligtvis erfarenhet då det brukar lösa sig när man blir lite van i situationen generellt. Inget av detta lär dock kunna ändra sig till i kväll för din del.

Nu vet jag ju inte hur gammal du är och är inte heller kvinna, men om du kan ordna så du klarar det första gången i alla fall några minuter och inte sekunder så är det väl "okej".

Nej, jag har mest haft ”mjuk” sex, gillar inte hårdare sex generellt sätt. Men eftersom hon vill ha det så går jag med på det, är ju inte oskönt direkt. Däremot så är det en nackdel om jag kommer få jobbare ännu mer med att inte komma.

Minuter hoppas jag att jag kan klara, gör jag inte det så blir det pannkaka. Hur länge bör man generellt sätt klara, 15 min?

Nej, jag kommer inte kunna öva på sådana grejer inför ikväll, runka är väl den bästa lösningen.
Citera
2018-07-20, 11:08
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Haha va? Sextar är ju Nice när man inte ses? På hennes initiativ dessutom!

Bra tips, men kommer hon inte tycka det är konstigt om jag bara tar ut den? Aldrig gjort så under sex. Vi kommer nog inte använda kondom, byta ställning är bra, men det kan man inte göra varannan minut.

Förlåt men asså.. Är du minute man eller är du bara rädd att du kommer komma för snabbt pga att du inte runkat på 2 veckor?
Citera
2018-07-20, 11:09
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Förlåt men asså.. Är du minute man eller är du bara rädd att du kommer komma för snabbt pga att du inte runkat på 2 veckor?

Jag har alltid kommit snabbt, men övar på det. Är än mer rädd nu eftersom det var 2 veckor sen.
Citera
2018-07-20, 11:11
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Minuter hoppas jag att jag kan klara, gör jag inte det så blir det pannkaka. Hur länge bör man generellt sätt klara, 15 min?

Tycker inte du skall fokusera för mycket på att "klara" en viss tid, det finns ingen lag som säger att det bör vara X tid. Har du lite koll på din kropp så om du känner att det är på gång så pausa lite och var still bara.
Citera
2018-07-20, 11:14
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Tycker inte du skall fokusera för mycket på att "klara" en viss tid, det finns ingen lag som säger att det bör vara X tid. Har du lite koll på din kropp så om du känner att det är på gång så pausa lite och var still bara.

Okej tack! Ska försöka lösa detta! Nu går vi in på onödiga detaljer men kommer hon tycka det är konstigt tror du om jag bara slutar i 1 minut och låter den vara inne stilla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in