2018-06-29, 16:35
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Det handlar ju framförallt om hur och vad de bankar ut det med, inte att det är en viss sorts heroin... Men håller med om att det de säljer ofta verkar hålla låg kvalitet (även om det oxå varierar såklart). I vilket fall som helst tror jag inte man ska ha för höga föhoppningar om man går ut och köper H från på stan från folk man inte känner).

Tror det jag köpte var helt cuttat med pytte lite heroin i bara. För köpte två bollar av en annan och dom gav betydligt bättre effekt.
Citera
2018-06-30, 21:13
Medlem
brukar det finnas vitt h i sthlm? har själv aldrig sett något annat än brunt. finns nått svar på hur mycket bättre/sämre vitt är? ( typ vitt är ca 3x bättre än brunt..)
Citera
2018-06-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
brukar det finnas vitt h i sthlm? har själv aldrig sett något annat än brunt. finns nått svar på hur mycket bättre/sämre vitt är? ( typ vitt är ca 3x bättre än brunt..)
Nästan bara brunt som säljs i stor skala. Självklart kan någon ta in ett parti vitt och sälja, men gambianerna säljer nog bara det bruna. Iaf vad jag vet.

Det går inte att säga generellt vad som är bäst, vitt kan vara superbankat och då vara tokdåligt samtidigt som brunt kan vara obankat och jättebra. Eller menar du ifrån början? Alltså helt nyskördat och 100% obank?
Citera
2018-06-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Köpte "afrikanskt" heroin som var väldigt ljust och rinner bra men ger knappt.nån effekt alls. Är det vanligt att afrikanerna säljer dessa 'dåliga' bollar som uppenbarligen är väldigt cuttade?
För köpte av en svensk och det var betydligt bättre. Också ljust i färgen men aningen mörkare än det andra. Verkar som det är svårt att få tag i bra varor på västkusten just nu. Köpte från en som kommit från sthlm och han hade två bollar. En var mörk i färgen och riktigt bra och andra var mer vitt och ännu bättre. Finns det nåt sätt att testa kvalitén på sina varor?
Köper du heroin av någon random på stan så är det stor risk att du blir blåst, men har du en kran du ofta ringer och köper av ofta så ska du ha bra grejer. Om du skulle råka få kassa grejer av nån du går ofta till så är det bara ringa och kräva nytt. Ofta har de en batch som är mer bankad än den andra som de ger till de som förmodligen inte kommer komma tillbaka.

Förövrigt, 300 spänn för en boll låter jävligt dyrt...
Citera
2018-07-02, 10:40
Medlem
Jaggermeisters avatar
Det H som är beige i sthlm från gambianerna, är det brunt bankat med syra? aldrig behövt syra när jsg löser upp det. en hel boll löser upp sig o blir en klar o fin lösning o blir konjaks färgat
Citera
2018-07-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det H som är beige i sthlm från gambianerna, är det brunt bankat med syra? aldrig behövt syra när jsg löser upp det. en hel boll löser upp sig o blir en klar o fin lösning o blir konjaks färgat

Ja deras H är färdig blandat med syra så att deras sålda Kabbe är redo att åder-Karamellas på närmaste toalett / Buskage hehe
Citera
2018-07-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend

Det händer ganska ofta att skojare försöker sig på en fuling genom att sälja brunt Heroin som Vitt när det bruba bara har blandats ut löjligt mycket så att färgen blivit ljus och generellt är folk extremt puckade så kan tänka mig att folk sorgligt nog går på det iomed dom fortsätter att försöka...

Har själv aldrig stött på riktigt vitt heroin på gatan i Sverige... Bara av privata kranar som jag varit kund hos länge och fått möjlighet att handla Lite när dom kommit över en mindre mängd...

Har även köpt det på Darknet inrikes förut när någon säljare brukade ta in och sälja dock så var det så löjligt löjligt dyrt att köpa när dom sålde då som hade "HELT RENT" vitt heroin blablabla och därför var priset typ 1900/gram haha

Visst var det bra kvalitet men Fan inte ens i närheten av helt rent eller ens 50% skulle jag påstå..
Citera
2018-07-05, 20:24
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Det händer ganska ofta att skojare försöker sig på en fuling genom att sälja brunt Heroin som Vitt när det bruba bara har blandats ut löjligt mycket så att färgen blivit ljus och generellt är folk extremt puckade så kan tänka mig att folk sorgligt nog går på det iomed dom fortsätter att försöka...

Har själv aldrig stött på riktigt vitt heroin på gatan i Sverige... Bara av privata kranar som jag varit kund hos länge och fått möjlighet att handla Lite när dom kommit över en mindre mängd...

Har även köpt det på Darknet inrikes förut när någon säljare brukade ta in och sälja dock så var det så löjligt löjligt dyrt att köpa när dom sålde då som hade "HELT RENT" vitt heroin blablabla och därför var priset typ 1900/gram haha

Visst var det bra kvalitet men Fan inte ens i närheten av helt rent eller ens 50% skulle jag påstå..

Aldrig testat rent vitt heroin, är nog inte många som har.. Däremot har jag kommit över diaphin 200mg 2 gånger, vilket används i Schweiz bl.a, i deras heroin-program.. En sådan motsvarade säkert 1g genomsnittligt heroin eller nåt, 50mg var iaf tillräckligt för att jag skulle må bra och då nasalt.
Citera
2018-07-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Aldrig testat rent vitt heroin, är nog inte många som har.. Däremot har jag kommit över diaphin 200mg 2 gånger, vilket används i Schweiz bl.a, i deras heroin-program.. En sådan motsvarade säkert 1g genomsnittligt heroin eller nåt, 50mg var iaf tillräckligt för att jag skulle må bra och då nasalt.

Ja det är riktigt fint med Diaphin skulle gärna Tagit en redig jävel just nu hehe..

Ja det vita är väldigt sällan och viftar runt på vår marknad vilket är väldigt synd för jag vet ju att folk hade köpt som fan om det fanns mer tillgängligt
Citera
2018-07-14, 03:02
Medlem
zrtxs avatar
Har ni någon favorit benzo för att få heroinruset att kännas skönare?

Har testat mig lite fram med klonazepam och och xanor och har fått som mest välbehag med en rätt stor dos heroin till att börja med kombinerat med 2mg ikto och 3-4mg xanor.

Har ni tips på andra kombinationer värt att testa elr någon annan slags benzo att blanda med?
Citera
2018-07-14, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Har ni någon favorit benzo för att få heroinruset att kännas skönare?

Har testat mig lite fram med klonazepam och och xanor och har fått som mest välbehag med en rätt stor dos heroin till att börja med kombinerat med 2mg ikto och 3-4mg xanor.

Har ni tips på andra kombinationer värt att testa elr någon annan slags benzo att blanda med?

Först vill jag nämna att just den här blandningen är den största döds orsaken bland oss heroin användare så detta bör göras med största försiktighet...

Jag gillade att använda Lorazepam och Heroin då jag fick en sån sinnessjuk boost i välmående på horset då.

Alldeles för många dör av mixen Å var försiktig och ha alltid någon Om inte brukar med
Citera
2018-07-14, 18:35
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Först vill jag nämna att just den här blandningen är den största döds orsaken bland oss heroin användare så detta bör göras med största försiktighet...

Jag gillade att använda Lorazepam och Heroin då jag fick en sån sinnessjuk boost i välmående på horset då.

Alldeles för många dör av mixen Å var försiktig och ha alltid någon Om inte brukar med

Blir att kombinera det med Lorazepam nästa gång då, har du något råd angående hur stor dos av Lorazepam man ska börja med?

Och jag är alltid försiktig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in