2018-07-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Eddie
Såg första livstecknet från honom på hans snapp igår, första gången han la ut något... någon som vet vad som händer? Han är kvar i Sverige i alla fall...

Vad var det han la ut då?
Citera
2018-07-11, 13:56
Medlem
Och nu säger han att han är sjukskriven....?
Citera
2018-07-11, 14:24
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paygo
Det var väl ändå det mest magstarka.... hans ex är också upprörd enligt hennes twitterkonto. Stackars kvinna.

Sluta....det är inte det minsta synd om bitterfittan. Anklagelserna var inte ens vatten värda.

Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Det ruggigaste av allt är väl att inlägget i skrivande stund har över 6000 likes och att majoriteten inte verkar komma från arabiska zombiekonton utan från vilka average joes som helst. https://www.instagram.com/p/Bk7k_0whU7a/?taken-by=soranismail

Krävs tydligen omaskerade löpsedlar och Uppdrag Granskning för att poletten ska trilla ner hos en del.

Nej, det ruggigaste och vidrigaste är att det finns en massa byfånar till rassesvennar som fortfarande påstår att han skulle vara våldtäktsman utan några som helst hållbara bevis.
Citera
2018-07-11, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Nej, det ruggigaste och vidrigaste är att det finns en massa byfånar till rassesvennar som fortfarande påstår att han skulle vara våldtäktsman utan några som helst hållbara bevis.

Sanningen broder. https://youtu.be/Mmr4HcgG0OY?t=47s
Citera
2018-07-11, 15:04
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Sanningen broder. https://youtu.be/Mmr4HcgG0OY?t=47s

Vad är det för jävla sanning du svamlar om?

Förklara dig....
Citera
2018-07-11, 16:52
Medlem
Citat:
Sluta....det är inte det minsta synd om bitterfittan. Anklagelserna var inte ens vatten värda.

Betackar mig både misogyni och fördomar. Vad han har gjort står ganska klart när man pratar med hans offer, däribland henne. Kom ihåg att du varken levt med honom eller blivit utsatt av honom. Riktigt fult av dig att inte tro på offers oberoende berättelser.
Citera
2018-07-11, 17:51
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Betackar mig både misogyni och fördomar. Vad han har gjort står ganska klart när man pratar med hans offer, däribland henne. Kom ihåg att du varken levt med honom eller blivit utsatt av honom. Riktigt fult av dig att inte tro på offers oberoende berättelser.

Lägg ner bullshiten, anklagelserna var dessutom rent objektivt rena struntet.

Det som inte bara är fult utan dessutom urbota korkat är att inte tro på hans påstående om att han är oskyldig.

Så varför skulle bitterfittornas berättelser som av någon "outgrundlig" anledning framställts både samtidigt och i ett sent skede väga tyngre än hans inställning?

"Offren" får helt enkelt hitta en annan platform än rättsväsendet att gråta ut på och det verkar ju passa bra här på flashback med tanke på alla naiva dumskallar och rassesvin som så väldigt gärna vill att det skall finnas någon sanning i anklagelserna.
Citera
2018-07-11, 18:34
Medlem
Citat:
Lägg ner bullshiten, anklagelserna var dessutom rent objektivt rena struntet.

Det som inte bara är fult utan dessutom urbota korkat är att inte tro på hans påstående om att han är oskyldig.

Så varför skulle bitterfittornas berättelser som av någon "outgrundlig" anledning framställts både samtidigt och i ett sent skede väga tyngre än hans inställning?

"Offren" får helt enkelt hitta en annan platform än rättsväsendet att gråta ut på och det verkar ju passa bra här på flashback med tanke på alla naiva dumskallar och rassesvin som så väldigt gärna vill att det skall finnas någon sanning i anklagelserna.
Tror du trollar lite nu men låt gå. Att inte tro på offren, som inte har något att vinna på att anklaga en helig ko, är inte rimligt. Speciellt inte när det skett under så lång tid och av så många. Han har ridit på sin godhetsvågen ganska länge trots att han under nästintill varenda avsnitt av tsknas behandlat P på samma sätt som en hustrumisshandlare och vanliga mobbare behandlar sitt offer. Både Petter och hans ex verkar vara timida och lätta att köra över, vilket S gjort till en nationalsport. Så nej jag tror inte att han är någon guldgosse. Men du kommer väl ha kvar dina varma känslor för honom och hans gelikar ändå.
Citera
2018-07-11, 19:01
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Tror du trollar lite nu men låt gå

Nej, du är en idiot och jag låter inte det gå.

Citat:
Att inte tro på offren, som inte har något att vinna på att anklaga en helig ko, är inte rimligt. Speciellt inte när det skett under så lång tid och av så många

Bittra kvinnor har allt att "vinna" på att i vanlig ordning göra sig till offer.

Det framstår istället som mest sannolikt att Soran dumpat tjejerna efter att ha fått som han ville och det är där skon klämmer.

Citat:
Så nej jag tror inte att han är någon guldgosse. Men du kommer väl ha kvar dina varma känslor för honom och hans gelikar ändå.

Jag har inte heller påstått att han är en guldgosse? Har jag?

Däremot finns det inget som visar på att han är en våldtäktsman och därmed får han betraktas som oskyldig.
Citera
2018-07-11, 20:27
Medlem
Citat:
Det ruggigaste av allt är väl att inlägget i skrivande stund har över 6000 likes och att majoriteten inte verkar komma från arabiska zombiekonton utan från vilka average joes som helst. https://www.instagram.com/p/Bk7k_0whU7a/?taken-by=soranismail

Krävs tydligen omaskerade löpsedlar och Uppdrag Granskning för att poletten ska trilla ner hos en del.
Det finns betydligt fler kurder än 6000 i Sverige och många om inte alla tycker Soran är en hyvens snubbe.
Citera
2018-07-11, 20:34
Medlem
Citat:
Vad är det för jävla sanning du svamlar om?

Förklara dig....

Jag förstår att DU har svårt att förstå. Tips, läs kommentarerna i Sorans kanal.
Citera
2018-07-13, 19:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Eftersom Soran ger intryck av ett visst pedofilt intresse undrar jag följande:

är det någon som vet om han har mist vårdnaden? Jag kan tycka att socialtjänsten bör ta sitt ansvar och skydda barnet från fortsatta sexuella övergrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in