Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 05:41
  #1141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Okej. Har hängt med dåligt men är det alltså en anmälan gällande våldtäkt och den blev nedlagd eller bara ett rykte som fått snurr?

Minst tre olika anklagelser, minst en polisanmälan. Ingen vet om förundersökningen blivit nedlagd eller fortfarande pågår.

En av tjejernas berättelse:
"Han höll i mig och tvingade mig att utföra oralsex trots att jag försökte putta bort honom och upprepade gånger skrek/sa nej."
Citera
2018-04-18, 14:47
  #1142
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Okej. Har hängt med dåligt men är det alltså en anmälan gällande våldtäkt och den blev nedlagd eller bara ett rykte som fått snurr?

Jag minns inte exakt vad som har hänt, men jag tror att det var tre olika tjejer som ska ha anmält honom för sexuella trakasserier/våldtäkt (han tvingade till sig oralsex av en tjej) jag vet inte hur utredningen går men det verkar inte hända så mycket. Men han verkar vara lite känd för att ha ett svinigt beteende (tjejer på instagram ska ha skrivit om det och jag har för mig att till o med vissa personer i mediebranchen ska ha nämnt det i sina podcasts).
Citera
2018-04-19, 00:26
  #1143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag minns inte exakt vad som har hänt, men jag tror att det var tre olika tjejer som ska ha anmält honom för sexuella trakasserier/våldtäkt (han tvingade till sig oralsex av en tjej) jag vet inte hur utredningen går men det verkar inte hända så mycket. Men han verkar vara lite känd för att ha ett svinigt beteende (tjejer på instagram ska ha skrivit om det och jag har för mig att till o med vissa personer i mediebranchen ska ha nämnt det i sina podcasts).

Okej, sjukt då denne kämpat såååå för kvinnors rättigheter osv...
Citera
2018-04-20, 17:11
  #1144
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Bor soran på horns*atan? såg han där häromdagen. Har någon sett han nåt nere i city eller trycker han bara hemma..? Och har de kommit nån mer information om brotten?
Han är skriven på en bostadsrätt på 68 m2 på Åsögatan. Det är en annan del av Söder än Hornsgatan är.

Förskola? Separerat och flyttat till knivsöder?

Någon vet.
Citera
2018-04-23, 19:04
  #1145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salzsalino
Bor soran på horns*atan? såg han där häromdagen. Har någon sett han nåt nere i city eller trycker han bara hemma..? Och har de kommit nån mer information om brotten?

Börjar bli mer övertygad om att han gömmer sig hos någon runt Hornsbergsstrand. Såg honom idag igen, verkar ha fixat skägg och hår och ser inte ut som något troll. Men det är definitivt han som rör sig här i krokarna.
Citera
2018-04-23, 19:43
  #1146
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffe1koppen
Börjar bli mer övertygad om att han gömmer sig hos någon runt Hornsbergsstrand. Såg honom idag igen, verkar ha fixat skägg och hår och ser inte ut som något troll. Men det är definitivt han som rör sig här i krokarna.

Du kan väl ta en bild och visa oss?
Citera
2018-04-24, 11:47
  #1147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffe1koppen
Börjar bli mer övertygad om att han gömmer sig hos någon runt Hornsbergsstrand. Såg honom idag igen, verkar ha fixat skägg och hår och ser inte ut som något troll. Men det är definitivt han som rör sig här i krokarna.

Såg han häromdagen runt de trakterna med såg lite mer välvårdad ut ja..
Citera
2018-04-30, 09:32
  #1148
Medlem
Snubchurps avatar
Det dröjer väl inte länge innan han sakta men säkert arbetar sig tillbaka, skriver snyfthistorier om hur oskyldigt anklagad och missförstådd han varit och att det bedrivits en häxjakt mot honom. Inom några år står han där igen och PK-svenskarna gör allt för att stötta honom.
Citera
2018-04-30, 09:34
  #1149
Medlem
kalkryggars avatar
Hur är kontakten mellan våldtäktsmannen Soran och Betner nu för tiden? Någon som vet. Har Betner klippt kontakten med Soran. Jag menar Soran är ju inte bara våldtäktsman utan han har ju även förstört ganska mycket. Tänk alla som var inblandade i projektet som fick avbrytas. Men främst Betner som fick mycket mörker över sig av detta. Betner måste ju förlorat hundratusentals kronor på detta.
Citera
2018-04-30, 12:09
  #1150
Avstängd
SuneSnuss avatar
Det fanns inget projekt och han har inte förlorat pengar. De hann avsluta sina turnéer och Betner skulle ändå pensionera sig, det gick han ut med långt innan anklagelserna.
Citera
2018-05-01, 01:52
  #1151
Medlem
simmarn_2004s avatar
Hur försörjer sig den här sopan numera? Han kan ju knappast få några fler uppdrag. Enda anledningen att han inte har flytt landet måste ju vara att han står inför en domstolsprocess.
Citera
2018-05-01, 09:15
  #1152
Medlem
W@ffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Vad tänkte han göra med barnet?
Trådens bästa kommentar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback