2018-07-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Sluta....det är inte det minsta synd om bitterfittan. Anklagelserna var inte ens vatten värda.

Nej, det ruggigaste och vidrigaste är att det finns en massa byfånar till rassesvennar som fortfarande påstår att han skulle vara våldtäktsman utan några som helst hållbara bevis.

Hans ex är upprörd! Jag är upprörd!

Det vi ser, är ännu ett exempel på ett rättsväsende i fritt fall, där brottslingar av alla sorter går fria. Det kryllar av turgubbar i detta land som kommit undan med förskräckelsen i behåll.

Preskription, bevis, brott kan inte styrkas, ord mot ord, är bara idiotiska termer från juridikens dynghög. Tomma ord som saknar förankring i verkligheten och har inget med sanningen att göra. Att Soran och liknande typer kommer undan betyder bara att rättsväsendets tjänare är idioter, eller överarbetade, eller bara latmaskar som inte mäktar med sina enkla arbetsuppgifter.

Det spelar ingen roll, om Soran klarar sig juridiskt, min uppfattning om honom står fast, och inget kan ändra på det! Jag ser bara ett fegt kräk (med en knasig sexualitet) som kommer undan gång efter gång, med att kränka kvinnor i sin närhet, och nu bidar han sin tid med en sambo som tror på att hon är speciell. Hi. Hi.
Citera
2018-07-18, 16:46
Avslutad
Soran är tillbaka in fine fettle: https://www.instagram.com/p/BlXgOxxhVpy/?hl=en
Citera
2018-07-18, 21:50
Medlem
Ronilles avatar
Tappat tusentals följare ser jag....var han inte uppe på typ 89 tusen innan debaclet?
Citera
2018-07-18, 22:17
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Soran är tillbaka in fine fettle: https://www.instagram.com/p/BlXgOxxhVpy/?hl=en

Man kanske skulle tycka att våldtäktsmannen skulle vara lite ödmjuk nu när han äntligen kryper fram i ljuset igen.

Men nej. Sätter igång att gapa och moppsa upp sig mot Sverige och det svenska folket direkt.

En skrikblatte är alltid en skrikblatte.
Citera
2018-07-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tragiskt är ordet.

Vad som är än mer tragiskt är att han lyckades trolla det svenska folket under flera år. Spelade rollen av "den goda muslimske invandraren" och "en hyvens kille". Och sen var han likt förbannat bara en simpel våldtäkts-babbe när det kom till kritan.

Men under de år han lyckades lura det svenska folket hann han åka runt i Sverige och hysta in påtagligt höga belopp under "temadagar mot rasism" och "värdegrundskurser". Belopp på 85 000:- plus moms för några timmars "modererande" har redovisats tidigare i tråden. Det är alltså våra skattepengar det handlar om. Skattepengar som det svenska arbetande folket betalat in efter att de gått upp tidigt på morgnarna i ur och skur för att släpa sig till jobbet. Dessa pengar har Soran lagt beslag på.

Soran lyckades lura det svenska folket tillräckligt länge för att han skulle bli mer eller mindre ekonomiskt oberoende. Han lär inte behöva jobba igen på väldigt många år.

Men nu kikar han alltså fram igen och vill komma in i värmen ytterligare en gång.

"Heja Sverige" avslutar han sitt Instagram-inlägg med.

Det är magstarkt.

Kommer det svenska folket låta sig luras även denna gång?

Han skrev nog det för sista Sverige matchen skulle vara dagen efter
Citera
2018-07-19, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissa74
Han skrev nog det för sista Sverige matchen skulle vara dagen efter

Värst vad du försvarar i båda trådar kring Soran. Sitter du på förstahandsinformation eller bara välbekant med individen i fråga?
Citera
2018-07-19, 23:25
Avslutad
Soran goes full Harvey på insta.
Citera
2018-07-20, 23:05
Avslutad
Hög liggfaktor: https://minfil.com/8dwfw2f9bd/Screenshot_20180720-215833_Instagram.jpg
Citera
2018-07-21, 11:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Soran goes full Harvey på insta.

På hans presentation på Instagram står det bland annat "Always on tour".

Någon som vet var han turnerar just nu?
Citera
2018-07-21, 14:28
Medlem
bokskog54s avatar
Om han gör ett försök till comeback, tex. vara med i poddar eller bokar gig, kommer jag jobba enträget med att kontakta folk i de sammanhang han är med i och påtala det dumdristiga att associera sig med en våldtäktsman.
Citera
2018-07-21, 14:53
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxx
Uppdaterade nyss sin instagram

"Long time no see, kära ni.
Jag fortsätter att ta små steg framåt för att komma ur sjukskrivningen. Inshallah så är det inte långt kvar, men jag tar det dag för dag och ser var det landar.

Jag är verkligen tacksam för alla fina meddelanden många av er har skickat på olika sätt. Tyvärr har jag inte kunnat svara, och så kommer det nog att vara ett tag framöver också.
Jag vill ändå att ni ska veta att det betyder hela världen och livet för mig att veta och märka att ni bryr er <3
Hela mitt liv har jag stått upp för andra, nu jobbar jag för fullt för att lära mig att stå upp för mig själv också. Och lära mig att ta emot hjälp när jag inte klarar det ensam. Vi får se hur det går.
Heja Sverige!"
Aha, han kör offerkortet alltså. Ja, det var ju väntat. Narcissister har ju en tendens att ta till den härskartekniken.
Vad är sant, vem är det egentliga offret etc. Det är ju bara fegisar som gör så här.

Är han bästis fortfarande med Kakan, nån som vet?

Jag hoppas på en lång tid av arbetslöshet och utanförskap för Soran.
Citera
2018-07-21, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokskog54
Om han gör ett försök till comeback, tex. vara med i poddar eller bokar gig, kommer jag jobba enträget med att kontakta folk i de sammanhang han är med i och påtala det dumdristiga att associera sig med en våldtäktsman.

Jag hoppas fler följer ditt exempel. Råttan har lurat till sig tillräckligt med skattpengar redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in