2018-07-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Grattis tamejfan!

Om man föräras en ledarartikel i DN så är man på riktigt.

Känns lite så, de börjar bli rädda - därav att de måste gå ut och "försvara" SD som att de vore exakt som oss. Detta eftersom etablissemanget är nöjda över hur de pacificerat SD:s ledning och hur liberalerna i ledningen knuffat undan alla nationalistiska krafter. De vill inte att detta förstörs genom att ett nytt nationalistiskt alternativ äntrar riksdagen. Understryker att vare sig Jimmie, Björn eller Jomshof är skyldiga - det finns andra krafter i partiet som styr från kulisserna som tog över rodret när Jimmie sjukskrev sig. Finns en anledning varför Björn åsidosattes inom styrelsen eller varför Kent, Mikael, Olle med flera skulle petas från listan.

Etablissemanget vet också att vi är av helt annat material, sådana de aldrig kommer lyckas korrumpera - ju mer de slår på oss för att skrämma in oss i åsiktskorridoren, desto hårdare slår vi tillbaka. Vi kommer aldrig backa, ursäkta oss eller mjuka upp vår politik i syfte att bli fäiga för globalisternas korrupta salonger.

När vi väl sitter vid förhandlingsbordet vet motparten mycket väl vad utfallet kommer bli - det vill säga att de måste acceptera vissa grundförutsättningar innan förhandlingarna ens börjar. Återvandring kommer aldrig att förhandlas om, den ska vi få igenom annars lämnar vi förhandlingarna på studs. Kan Vänsterpartiet pressa igenom så mycket av sin politik som de gjort i förhandlingar kan vi också. Framtiden är vår!
Citera
2018-07-10, 20:58
Medlem
Undrar om judinnan Evelyn Schreiber på DN läst tråden? Det ekar en del av bydåren VitruvianskeMannens monomana tjat om att AfS kopierat allt från SD, samtidigt som de på något märkligt sätt är extremare och så nära stöveltrampsnazism man kan komma utan att vara fullt ut där.
Citera
2018-07-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Ahl
Vi kommer köra på, men just nu känns det som att PK-etablissemanget börjar se oss som ett hot på riktigt - vilket måste betyda att de är rädda för att vi tar oss in redan i år. De vägrar släppa in våra debattartiklar och de försöker tiga ihjäl oss, ändå pressar vi oss ut i mediebruset och det är uppenbart när man läser DN:s ledarskribents attack mot oss att de ser SD som oförargliga och oss som ett hot. Hon ljuger om att det inte är någon skillnad i sakpolitik, fast det är stor skillnad på många områden och att vi är "arga". PK-svenska för "tydlig".

https://www.dn.se/ledare/signerat/evelyn-schreiber-en-argare-sd-kopia-ar-ett-daligt-alternativ-for-sverige/

Lite smått komiskt det där, hur de i början försökte använda er som ett slagträ mot SD och därmed gav er rätt mycket massmedial uppmärksamhet, för att sedan fatta att det kanske inte var en så bra idé (för dem).

Men tack för svaret, och bra att veta. Och jag vill verkligen att ni fortsätter, även efter en eventuell besvikelse. Tidigare har det hänt med partier som haft för stora förhoppningar att luften helt gick ur dem, och att ingen ville fortsätta. Det känns som en rätt stor pungspark till alla som hade donerat pengar och lagt ner tid och energi på partiet i fråga, för att sedan bara lägga ner. Jag tänker särskilt på ett parti som jag inte tänker nämna vid namn.

Och en till sak, även om ni inte kommer in så kommer det med stor sannolikhet bli rörigt och kanske till och med kaos gällande regeringsbildandet, och jag ser det som ett mycket troligt scenario att det blir ett nytt val, och då har ni ytterligare en chans att ta er in. Min poäng är att ni inte ska stirra er blinda på resultatet.

Även om det inte blir något nytt val efter, så är era möjligheter inför 2022 (om inte tidigare) mycket stora. Ett tydligt parti som syns i mätningarna konstant, har partistöd (förhoppningsvis klarar ni åtminstone 2,5 %) och gratis valsedlar... gör väldigt mycket. Samt sist men inte minst, missnöjet lär vara betydligt större med SD 2022 än nu, så det vore ett rejält misstag att sluta nu. Nu låter det på mig som om ni redan har misslyckats att komma in, men jag tror att en hel del har alldeles för stora förväntningar (som vanligt). Det kan vara farligt när verkligheten komma ikapp.
Citera
2018-07-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Menar du att jihadblatten med hans bruschor har en större lojalitet med svenskarna? Pfft.

Eh, det finns massvis med kaosblattar och deras gelikar (inte nödvändigtvis kriminella) som har lyckats infiltrera svensk politik och högre positioner. Till den grad att jag skulle säga att de har fler planterade i makten än de renodlade gängkriminella.

Kolla på Shekarabi, Hubinette, Musa, Fatemeh t.ex.
Gör dig inte dum. Ingen av dem har lojalitet med svenskarna. Frågan är vem av dem som kan göra mest skada med sin illojalitet.

Shekarabi är medelklassiranier, inte jihadblatte. Hübinette är adopterad korean, alltså det du tyckte var ofarligt. Musa är skattefinansierad av PK-skäl som han själv inte har någonting med att göra. Fatemeh Khavari är en fullständigt obetydlig galjonsfigur.

Både Musas och Fatamehs närvaro i offentligheten är konsekvenser av inflytande från högpresterande minoritetgrupper.
Citera
2018-07-10, 22:57
Medlem
Citat:
Vi kommer köra på, men just nu känns det som att PK-etablissemanget börjar se oss som ett hot på riktigt - vilket måste betyda att de är rädda för att vi tar oss in redan i år. De vägrar släppa in våra debattartiklar och de försöker tiga ihjäl oss, ändå pressar vi oss ut i mediebruset och det är uppenbart när man läser DN:s ledarskribents attack mot oss att de ser SD som oförargliga och oss som ett hot. Hon ljuger om att det inte är någon skillnad i sakpolitik, fast det är stor skillnad på många områden och att vi är "arga". PK-svenska för "tydlig".

https://www.dn.se/ledare/signerat/evelyn-schreiber-en-argare-sd-kopia-ar-ett-daligt-alternativ-for-sverige/

DN är alltid full av skit. Neoliberal skitblaska som mest sysslar med fake news.
Citera
2018-07-10, 23:08
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avblattning
Gör dig inte dum. Ingen av dem har lojalitet med svenskarna. Frågan är vem av dem som kan göra mest skada med sin illojalitet.

Shekarabi är medelklassiranier, inte jihadblatte. Hübinette är adopterad korean, alltså det du tyckte var ofarligt. Musa är skattefinansierad av PK-skäl som han själv inte har någonting med att göra. Fatemeh Khavari är en fullständigt obetydlig galjonsfigur.

Både Musas och Fatamehs närvaro i offentligheten är konsekvenser av inflytande från högpresterande minoritetgrupper.

Säger en som gör sig dum och när jag svarar en som gjorde sig dum.

Att just Hubinette råkar vara inhämtad sneöga har knappst med hans roll som kaosblatte att göra. Antar att jag inte behöver dra upp hans förflutna?

Alla de jag nämnde har mer politiskt inflytande än du, jag och Kasselstrand tillsammans. De jag nämnde har alla uttalat en illojalitet mot svenskar och det svenska samhället och är landsfiender i paritet med Lövin, Löfven, Fridolin och Reinfeldt. De har bara inte kommit tillräckligt långt i sin svenskfientliga karriär ännu.

Fan snyt er nu och inse att vi är infiltrerade av främmande makt som knatar runt bland oss, finns i organisationer och ibland stter på politiska positioner. Och ni snackar om adoptivbarn ooch importfuar som inte återfinns i något jävla organ, på någon kommunal politikerlista eller sitter som ministrar.

Rikta första kulan något närmare säger jag bara. (Ja, EXPO det är bildligt talat).
Citera
2018-07-11, 00:56
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:

Japp, det följer den högst förväntade dramaturgin. Hur lyckosam i riksdagsval Afs blir beror till stor del på kampanjandets framgång i social medier. Det kommer fortsätta tigas och åter tigas, om detta kan vi vara helt förvissade om. Oavsett upplevd valframgång eller inte tillhör framtiden Afs.

Detta kan vare sig SD eller några globalist vurmande ledarsidor ändra på. Här vinner trägen.
Det är först i landskapen på marknivå som de nakna och substanslösa indelningskulisserna blir uppenbara hos folklagren. När riktning och resultat uteblir från 8 klövern kommer Afs att kunna plocka opinionsmogna fallfrukter likt manna från himlen.

____
Citera
2018-07-11, 01:41
Medlem
SD:are och före detta SD-röstare är AFS främsta rekryteringsmaterial. Om SD vinner röster från resterande 8-klöver: bara bra. Men ännu bättre med 2 invandringskritiska partier som kan sätta mer press på etablisemanget.
Citera
2018-07-11, 01:43
Medlem
Vad är det för masspsykos som Angry foreigner har drabbats utav? Han attackerar verkligen AfS och specifikt Jeff Ahl synnerligt "hårt".

Angry foreigner anser att det inte är lämpligt att anklaga SD för vad deras följare skriver samtidigt som han anser att Jeff Ahl skall stå till svars över vad någon har skrivit på Youtube.
Det var en kille som pratade om Judefrågan och Angry foreigner svarade på detta viset :
Citat:
Det är sånt här som gör att man funderar över vilka AfS egentligen är.

Vad är din syn på judarnas roll i politiken, @Jeff_Ahl ? Era sympatisörer verkar ha lite förväntningar där.

Jeff Ahl svarar på frågan :
Citat:
Globalister är av olika bakgrund och folkgrupper. Dina vänstermetoder genom att anknyta en anonym persons uttalande till oss är löjliga. Betalar SD eller någon annan dig för dina låga angrepp eller umgås du för mycket med vänsterpack som Dinamarca?

Angry foreigner fortsätter :
Citat:
Här har vi alltså 2 AfS-väljare som vill prata judiskt privilegium och utvisning av invandrare som kom på 90-talet.

Vad har du att säga till dom, @Jeff_Ahl ?

Jeff Ahl svarar (Inte till inlägget ovan) :
Citat:
Jag konstaterar att @ArgBlatteTalar fortsätter med insinuationer och har fegat ur fullkomligt vad gäller att ta en livesänd debatt med @gustavkassel , helt uppenbart har fått något i utbyte mot dessa hysteriska utfall mot Alternativ för Sverige. #cuck #svpol

Vad har Angry Foreigner för anledning att vara så aggressivt inställd mot AfS?
Nu kommer jag låta överdrivet konspiratorisk, men vi är ju på flashback så vars annars?
1. Han blir betald av någon att skriva dessa inlägg
2. Han känner panik över att AfS kommer gå igenom extremt många uppehållstillstånd och se vilka som har getts ut på felaktig basis, kanske går Angry foreigner under denna kategorin. Att han kom till Sverige på ett oärligt sätt?

Jag håller med om att det låter långsökt. Bara något som slog mig dock, och värt att skriva.
Se inte detta som mina 2 "officiella" ståndpunkter över varför han reagerar på detta sätt dock.
Senast redigerad av PangarN1337444 2018-07-11 kl. 01:46.
Citera
2018-07-11, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PangarN1337444
Vad är det för masspsykos som Angry foreigner har drabbats utav? Han attackerar verkligen AfS och specifikt Jeff Ahl synnerligt "hårt".

Angry foreigner anser att det inte är lämpligt att anklaga SD för vad deras följare skriver samtidigt som han anser att Jeff Ahl skall stå till svars över vad någon har skrivit på Youtube.
Det var en kille som pratade om Judefrågan och Angry foreigner svarade på detta viset :

Jeff Ahl svarar på frågan :

Angry foreigner fortsätter :

Jeff Ahl svarar (Inte till inlägget ovan) :

Nu kommer jag låta överdrivet konspiratorisk, men vi är ju på flashback så vars annars?
2. Han känner panik över att AfS kommer gå igenom extremt många uppehållstillstånd och se vilka som har getts ut på felaktig basis, kanske går Angry foreigner under denna kategorin. Att han kom till Sverige på ett oärligt sätt?

Jag håller med om att det låter långsökt. Bara något som slog mig dock, och värt att skriva.
Se inte detta som mina 2 "officiella" ståndpunkter över varför han reagerar på detta sätt dock.
Möjligtvis inte så att han befinner sig i Sverige på felaktiga grunder, men vad finns det för skäl att han uppehåller sig Sverige när det är fred på balkan?

Den arga blatten är en icke-svensk supremasist som anser att svenskar och Sverige är allmän egendom, fritt att brukas av alla och åtnjuta all den frukt svenskar arbetat ihop. Kom ihåg att den arga blatten gick på bidrag innan han kunde leva på jewtube och patreon. Att svenskar saknar hävdvunnen eller särskild rätt till nationen Sverige. AfS politik är förtäckt, av uppenbara skäl, svensk identitär dynamit. Den arga blatten vill leva det sköna livet i det slappa och tillåtande Sverige där han kan bärsa fulöl och måla naglarna svarta utan att åka på bögstryk, vilket han hade gjort nere på balkan. I korthet, han är en jävla parasit som utnyttjar svenska folkets givmildhet men han har inte godheten att tillerkänna svenskarna dess särart och självklara rätt till ett eget land.
Senast redigerad av DunderOllon 2018-07-11 kl. 02:09.
Citera
2018-07-11, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PangarN1337444

Naturligtvis gillar inte "blatten" att svenska nationalister har skapat ett parti som dessutom är framgångsrika. Hela hans "affärsidé" med "arga blatten" är att folk ska tänka "titta! en invandrare som är emot invandringen och mångkultur" och därmed få uppmärksamhet. Det patetiska är att han är europé, men har odlat skägg och försöker se så icke-europeisk ut som möjligt.

Jag tror att han känner sig obekväm rent generellt eftersom han ser Sverige som endast en landyta dit alla är "välkomna", och gillar inte tanken att det finns etniska svenskar som kan göra anspråk på denna landyta. Kanske han har blattekompisar, och kanske han kom hit på ett suspekt sätt själv som du var inne på.
Citera
2018-07-11, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
SD:are och före detta SD-röstare är AFS främsta rekryteringsmaterial. Om SD vinner röster från resterande 8-klöver: bara bra. Men ännu bättre med 2 invandringskritiska partier som kan sätta mer press på etablisemanget.

postat längre ned till Jeff Ahl
Senast redigerad av Evilius 2018-07-11 kl. 03:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in