Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 09:34
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIVE001
Kallas för sabotage, klassisk politiker/bankmaffia/globalist taktik...

Du tänker att Hampus helt enkelt är för värdelös för att vara på riktigt?
Citera
2018-06-27, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DinSepsis
Du tänker att Hampus helt enkelt är för värdelös för att vara på riktigt?
Jag är inte jesus och kan inte gå på vatten.
Jag känner inte killen och vet inte vad han sysslar med.

AFA kanske pratar skit, de brukar göra det.

Eller så är han nazist på riktigt och är där för att sabotera...foliehatten på så har väl någon sagt åt honom att gå dit.

Eller så kanske han helt enkelt har sett ljuset och vill bli en ny människa.

Eller så är han värdelös och inte har något liv, det är inte omöjligt.
Citera
2018-06-27, 09:44
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:

Eller så är han nazist på riktigt och är där för att sabotera...foliehatten på så har väl någon sagt åt honom att gå dit.

Är ju offentliga handlingar så knappast skitsnack.
Utöver den senaste där han brutit kontaktförbudet upprepade ggr för att hota och misshandla sin fru (vilket han erkänner dessutom) Målnr B 3-18 Hässleholms tingsrätt så har vi
B 5110-11 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, skadegörelse. 9 månaders fängelse.
B 5834-12 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, häleri, skadegörelse, hot mot tjänsteman, våldsamt motstånd. 1 månads fängelse.
B 7026-12 Helsingborg TR, olaga hot, ofredande. 1 månads fängelse.
B 4196-13 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, hemfridsbrott, ofredande, egenmäktigt förfarande. 4 månaders fängelse.
B 5698-15 Helsingborgs TR, häleri, olovlig körning. Skyddstillsyn med 40 timmars samhällstjänst.
Senast redigerad av DinSepsis 2018-06-27 kl. 09:52.
Citera
2018-06-27, 09:46
Medlem
Citat:
Det här var ju inte så snyggt:

Enig. Talade med en bekant igår och undrade varför han var där. Han är tydligen inte ens medlem i Alternativ för Sverige och vet knappt vad det är för parti. Det började internt med AfS-aktivisterna men en person hade lagt ut och frågat folk på sin Facebook om någon ville med varav H då hade sett detta och mötte upp på stationen.

H visste inte ens om att de flesta var AfS aktivister eller att det ens skulle gå under AfS flagg, hade han vetat det så skulle han nog inte dykt upp. Inte helt oväntat att AFA skulle använda honom för att ställa AfS i dålig dager. Jag hoppas att de lärt sig av sitt misstag och sköter allt internt, det är inte bra att få med dekadenta personer på offentliga aktiviteter även om de inte vill ha någon beröringsskräck.
Citera
2018-06-27, 09:47
Medlem
Citat:

Jag känner inte personen i fråga heller men jag skulle tro att AFA förstorar upp allt, likt de gör med alla andra personer de hänger ut.
Citera
2018-06-27, 09:50
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Jag känner inte personen i fråga heller men jag skulle tro att AFA förstorar upp allt, likt de gör med alla andra personer de hänger ut.

Jag har läst alla fup/domar och ingenting är överdrivet. Se mitt tidigare inlägg för målnr.
Enkelt att begära hem för att bilda sig egen uppfattning
Citera
2018-06-27, 09:52
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Intervju med Lennart Matikainen, #24 på riksdagslistan. Matikainen är, tillsammans med Jeff Ahl, min favoritvärvning till AfS. Matikainen kompletterar gänget bra, genom att bredda och fördjupa i frågor som andra i partiet inte fokuserar på. De gamla SDU-gänget har ju rätt så lika profil.

https://www.youtube.com/watch?v=meMGv2T1QRY

Jag har kollat 5 minuter, så här långt. Och då säger han att "feminister borde utvisas till Sydpolen"

PS. När jag går in på AfS-sidan hos Youtube https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA, så syns inte detta klipp. Inga nya klipp syns, och så har det varit i flera veckor nu. Och AfS står lika handfallna som alltid. De tänker bara Facebook och sen tar tankeverksamheten slut. De borde alltid lägga upp allting parallellt på Vimeo, och de behöver styra upp hur deras Youtube-sida ser ut. M.m., m.m.
Citera
2018-06-27, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Intervju med Lennart Matikainen, #24 på riksdagslistan. Matikainen är, tillsammans med Jeff Ahl, min favoritvärvning till AfS. Matikainen kompletterar gänget bra, genom att bredda och fördjupa i frågor som andra i partiet inte fokuserar på. De gamla SDU-gänget har ju rätt så lika profil.

Jag har kollat 5 minuter, så här långt. Och då säger han att "feminister borde utvisas till Sydpolen"

PS. När jag går in på AfS-sidan hos Youtube https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA, så syns inte detta klipp. Inga nya klipp syns, och så har det varit i flera veckor nu. Och AfS står lika handfallna som alltid. De tänker bara Facebook och sen tar tankeverksamheten slut. De borde alltid lägga upp allting parallellt på Vimeo, och de behöver styra upp hur deras Youtube-sida ser ut. M.m., m.m.

Det syns för mig. Om du klickar på "Videos" så ser man alla klipp, nya som gamla.
Citera
2018-06-27, 10:18
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Det syns för mig. Om du klickar på "Videos" så ser man alla klipp, nya som gamla.

Hade det funnits så hade jag klickat på det. Så skillnaden beror i så fall på att du loggar in och att jag inte gör det (vilket jag inte heller tänker göra). Att nya klipp inte automatiskt kommer upp för oinloggade är tydligen ytterligare en sorts krigföring från Youtube. Men AfS kan lätt åtgärda detta genom att lägga upp det för hand, vilket man ju gjort för flera gamla klipp (under olika kategorier).

Nu har jag förresten lyssnat klart på Matikainen-intervjun. Jag ska kryssa honom!

Här är två ännu bättre klipp med Matikainen:
https://www.youtube.com/watch?v=5mjApj7MXBs
https://www.youtube.com/watch?v=r-U51sGmbXM
Citera
2018-06-27, 10:21
Medlem
Citat:
Enig. Talade med en bekant igår och undrade varför han var där. Han är tydligen inte ens medlem i Alternativ för Sverige och vet knappt vad det är för parti. Det började internt med AfS-aktivisterna men en person hade lagt ut och frågat folk på sin Facebook om någon ville med varav H då hade sett detta och mötte upp på stationen.

H visste inte ens om att de flesta var AfS aktivister eller att det ens skulle gå under AfS flagg, hade han vetat det så skulle han nog inte dykt upp. Inte helt oväntat att AFA skulle använda honom för att ställa AfS i dålig dager. Jag hoppas att de lärt sig av sitt misstag och sköter allt internt, det är inte bra att få med dekadenta personer på offentliga aktiviteter även om de inte vill ha någon beröringsskräck.

Vem bryr sig, detta är en uppenbarligen en engångsföreteelse. Värre vore det ifall han dök upp på varje aktivitet som AfS har.

Citat:

Ja, riktigt bra intervju. Lennart är verkligen en intressant person och han är verkligen en tillgång till partiet. Bra att Erik Berglund gör intervjuerna också, han är skön. Mer sådant här, gärna flera i veckan.

Håller med, de borde ladda upp allting parallellt på Vimeo också ifall youtube-videon tas ner.
Citera
2018-06-27, 10:27
Bannlyst
Citat:

Har varit skumt för mig med, tal till riket klippet är borta, det gick att kolla på först men sen blev det bara svart ruta och det stod att klippet inte är tillåtet i mitt land.
Citera
2018-06-27, 10:28
Bannlyst
Citat:
Är ju offentliga handlingar så knappast skitsnack.
Utöver den senaste där han brutit kontaktförbudet upprepade ggr för att hota och misshandla sin fru (vilket han erkänner dessutom) Målnr B 3-18 Hässleholms tingsrätt så har vi
B 5110-11 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, skadegörelse. 9 månaders fängelse.
B 5834-12 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, häleri, skadegörelse, hot mot tjänsteman, våldsamt motstånd. 1 månads fängelse.
B 7026-12 Helsingborg TR, olaga hot, ofredande. 1 månads fängelse.
B 4196-13 Helsingborg TR, misshandel, olaga hot, hemfridsbrott, ofredande, egenmäktigt förfarande. 4 månaders fängelse.
B 5698-15 Helsingborgs TR, häleri, olovlig körning. Skyddstillsyn med 40 timmars samhällstjänst.
Jaha då är det väl så då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in