2018-06-29, 11:59
Medlem
rockypatel66s avatar
Tips på mat/frukt innan intag av E?
Eller ska man avstå att äta nära intaget?
Citera
2018-06-30, 18:42
Medlem
notmybusinesss avatar
Nu har det gått runt 2 veckor sen sist då jag hade mitt första mdma rus som totalt misslyckades troligtvis pga amfetamin som kom med i min bomb. Ikväll kör jag amfetamin igen men såpass låg dos att jag blir mest fokuserad och lugn istället för speedad.

Men tänkte om jag tar sista amfetaminet idag på kvällen och sen somnar inatt nångång. Är det dumt att gå på en liten dos mdma imorgon eller bör jag vänta med det tills fredag nästa vecka och fram tills dess helt vara utan amfetamin? Har lite att göra tidigt på måndag och resten av veckan och sen blir jag ledig på fredagen nämligen.
Citera
2018-07-01, 04:48
Medlem
notmybusinesss avatar
Ignorera mitt sista inlägg. Har varit vaken på amfetamin nu ett bra tag så blir inget MDMA för mig. Men tänkte på en grej jag hittade på internet om doseringen.
Någon sa att de är 1,5mg mdma per kilo och för mig som väger iallafall ca 100 blir det ju 150mg (tror jag väger lite mer än de dock..men skitsamma) och några här sa ju att man kan lägga till lite och även min polare sa det och fick kanske i mig 200mg mdma totalt. Enligt en hemsida om MDMA så står följande

Mellan 30 och 200 mg.
Minsta aktiv dos: 60 mg
Liten dos: 80 mg
Stark dos: -
Överdos: 200 mg+

Jag fick en skev tripp första gången som jag skrev om. (troligtvis pga amfetaminet som jag tog dagen innan och/eller amfetaminet som låg på tallriken jag krossade kristallerna på) Kan det vara så att jag fick i mig för mycket eller är den tabellen helt fel? Jag är helt grön på detta därav frågeställningen.
Citera
2018-07-02, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness

Mellan 30 och 200 mg.
Minsta aktiv dos: 60 mg
Liten dos: 80 mg
Stark dos: -
Överdos: 200 mg+

Jag fick en skev tripp första gången som jag skrev om. (troligtvis pga amfetaminet som jag tog dagen innan och/eller amfetaminet som låg på tallriken jag krossade kristallerna på) Kan det vara så att jag fick i mig för mycket eller är den tabellen helt fel? Jag är helt grön på detta därav frågeställningen.

Att du fick i dig några mg tjack har ingenting med ditt dåliga rus att göra. Skulle påstå att det var tjacket dagen innan som förstörde det.

Angående dosering så är 1.5 x kroppvikt en rekommendation som kan vara bra att gå efter som nybörjare. Det är individuellt och vissa klarar inte av det medan andra (tex jag) måste ta mycket mer för att få full effekt av MDMA. Dom gånger jag har tagit för små dosor som första dos har jag upplevt ruset som du gjorde. Jag blev trött, full med ångest och nojig. Jag behöver en ordentlig skjuts för att det ska kännas bra.
Citera
2018-07-04, 11:28
Medlem
Dags att köra denna härligt substans igen!

Tänkte bomba 180-200mg rakt upp och ner denna gången, men började tänka på om man ska ta lite mindre säg 140mg och fylla på med 70mg efter 1-2h. Vad säger experterna?

Allt på en gång eller dela upp?
Citera
2018-07-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sethcohen
Dags att köra denna härligt substans igen!

Tänkte bomba 180-200mg rakt upp och ner denna gången, men började tänka på om man ska ta lite mindre säg 140mg och fylla på med 70mg efter 1-2h. Vad säger experterna?

Allt på en gång eller dela upp?

Smaksak. Under vilka omständigheter? Vill du hålla en hel kväll på tex en festival eller liknande så är refillen att föredra annars hade jag bara tryckt i mig skiten och mått som en jävla gud direkt.
Citera
2018-07-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Smaksak. Under vilka omständigheter? Vill du hålla en hel kväll på tex en festival eller liknande så är refillen att föredra annars hade jag bara tryckt i mig skiten och mått som en jävla gud direkt.

ska bara chilla ute på landet så inget party direkt
Citera
2018-07-06, 20:52
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Att du fick i dig några mg tjack har ingenting med ditt dåliga rus att göra. Skulle påstå att det var tjacket dagen innan som förstörde det.

Angående dosering så är 1.5 x kroppvikt en rekommendation som kan vara bra att gå efter som nybörjare. Det är individuellt och vissa klarar inte av det medan andra (tex jag) måste ta mycket mer för att få full effekt av MDMA. Dom gånger jag har tagit för små dosor som första dos har jag upplevt ruset som du gjorde. Jag blev trött, full med ångest och nojig. Jag behöver en ordentlig skjuts för att det ska kännas bra.

Jag vågar knappt köra mdma igen efter det då jag bara mådde så jävla dåligt. Men tänker hur länge ska man vara ren från tjack för att få bästa effekt utav det. För jag vill ju känna det folk känner menar jag. Inte få suddig syn, yrsel, illamåeende och känslan av att jag ska svimma..o plus enorma svettningar.
Citera
2018-07-07, 21:37
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Jag vågar knappt köra mdma igen efter det då jag bara mådde så jävla dåligt. Men tänker hur länge ska man vara ren från tjack för att få bästa effekt utav det. För jag vill ju känna det folk känner menar jag. Inte få suddig syn, yrsel, illamåeende och känslan av att jag ska svimma..o plus enorma svettningar.
Tycker du rabblar upp typexempel på biverkningar från att ha tagit för mycket. Min flickvän och jag tar helt olika doser (skiljer mer än en faktor två) på en helkväll trots att vi väger ungefär lika mycket. Hon ballar ur totalt om hon tar mina doser.

Ta det lugnt istället och börja försiktigt. Låt det gå några månader mellan intagen. Prova ta 100mg nästa gång. Det är bara att ta mer 1,5-2h senare om det ger dålig effekt.

Har du förresten testat ditt knark? Det är en billig försäkring att testa varje ny batch du petar i dit det.
Citera
2018-07-07, 22:55
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Tycker du rabblar upp typexempel på biverkningar från att ha tagit för mycket. Min flickvän och jag tar helt olika doser (skiljer mer än en faktor två) på en helkväll trots att vi väger ungefär lika mycket. Hon ballar ur totalt om hon tar mina doser.

Ta det lugnt istället och börja försiktigt. Låt det gå några månader mellan intagen. Prova ta 100mg nästa gång. Det är bara att ta mer 1,5-2h senare om det ger dålig effekt.

Har du förresten testat ditt knark? Det är en billig försäkring att testa varje ny batch du petar i dit det.

Personer jag känner säger att iallafall de väntat iallafall 1 månad mellan mdma intag och jag följer den regeln efter det jag kände. Men jag tänker hur länge ska man vara ren från tjack för att inte mdma ruset ska påverkas utav det som en del säger var orsaken till mina biverkningar. Men nästa gång blir det nog en mindre dos från början som du skriver.

Jag har inte testat mitt knark faktiskt. Första gången jag har mdma tillhands men mitt tjack däremot blir alltid provat utav en pålitlig kamrat som jag känt länge så det är alltid bra även vid en ny batch. (Han provar genom att smaka och ta en liten i snoken haha)

Men hur skulle man testa mdma då? Är helt grön som sagt
Citera
2018-07-08, 11:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Men hur skulle man testa mdma då? Är helt grön som sagt
Köp hem ett EZ Test för ecstasy. Det ska ge utslag för MDMA.
Citera
2018-07-08, 12:16
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Köp hem ett EZ Test för ecstasy. Det ska ge utslag för MDMA.

Googlade lite snabbt. Är det ett sånt? https://smoketower.com/ez-test-mdma-purity-se.html Och hur använder man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in