Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Även om du inte anser att det var våld/misshandel så använde sig SD av sin fysiska överlägsenhet mot en svagare kvinna, vilket säger mig mycket om hans person.
Han är våldsbenägen. Inget gott tecken i detta sammanhang.
Att det inte var misshandel har inte ett dugg med vad jag anser att göra. Lägg ner det tramset en gång för alla.
Det var inte misshandel punkt.
Vidare fabulerar du när du påstår att jag inte anser det var våld SD använde sig av för att få LW att lämna bilen.
Påståendet är bevisligen struntprat eftersom också åklagaren anser att visst våld var befogat och jag instämmer till fullo i det.
Förstår för mitt liv inte varför du måste ljuga och hålla på att trixa med sanningen för att få in mordet i ditt önskescenario ?
Nå! Hade LW (eller vem som helst ) vägrat lämna min bil trots mina uppmaningar så kan jag försäkra dig om att jag raskt rundat bilen till passagerarsidan ryckt upp dörren greppat ett hårt tag i den provoserande LW och med bestämt våld slängt ut henne ur bilen.
Kanske bör påminnas att
anledningen till att LW vägrade lämna bilen var att hon hade bakat och ville bjuda på kaffe vilket SD inte ville.
Episoden avslöjar LW s psykosociala tillstånd, om hur envis, provocerande och på LW var som person. ,
.
Hon ville mer. Mycket mycket mer som någon initierad tidigare sagt
Till sist. Om du TaxenSixten vill ta Episoden i bilen som exempel att beskriva SD som en impulsiv våldsam person så påstår jag händelsen visar på motsatsen. Han har gjort vad nöden kräver varken mer eller mindre.
Att det istället visas med all önskvärd tydlighet att
LW hade personliga problem med att respektera andra människors (SDs) nej och att LW försökte tvinga sig på SD. Hon ville mer.