Citat:
Ursprungligen postat av
mirdidjul66
Min reflektion: Man har haft älskarinna i 6-7 år som man träffar regelbundet så bygger man upp känslor till varandra oavsett om man är gift eller inte , LW har givetvis jättemycket känslor för SD , samtidigt så här hon under dom här åren andra män som hon försöker date, men hela tiden så finns SD i bakgrunden som hon hela tiden träffar oavsett att hon "träffar" andra män , Vad står det för? Relationsmissbrukare? Spänning för gifta o upptagna män? Känner utanförskap? Tror det ligger mycket i det !!
Min reflektion då? HD och SD skiljer sig och SD är nu vilken som helst , inget spännande länge för LW - SD är nu skild och älskarinnan vill gå vidare - Han har ingenting länge, förlorat allt...Där slår det slint och tar livet av LW...
Jag blir mer och mer benägen att tro att dessa rykten om massa relationer kommer från SD och möjligtvis även UW. Båda ex-partners och mer eller mindre bittra.
Jag tror mycket mer på Sh.Holmes vittnesmål som faktiskt umgicks med LW sista tiden och hört hennes egna ord. Det var säkert inte en relation på gång med Beholder X heller, vilket förklarar att han följde med de övriga till Norge. SD har ju uppträtt svartsjukt inte bara i sin dykblogg utan mot Sh. Holmes när han mötte honom med LW. Gissar att SD såg rött, och tänkte affär/sex, så fort hon tränade med andra män. Vilket säger en hel del om honom själv. Många här i tråden har ju fått info direkt eller indirekt från SD, bla detta om att lappa ihop äktenskapet.