2018-06-29, 12:39
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Atmosfären som ursäkt debunkat och begravt. Så vad skall ni skylla på nu?

Jag ska inte skylla på någonting, jag ska fortsätta att studera de kvardröjande k-strimmorna som skapas av vanliga passagerarplan.

Att spana in strimmor och flygplan är lite av en hobby för mig. Och av de mer än hundra kvardröjande strimmor jag spanat in så har samtliga kommit från vanliga passagerarplan. Faktum är att jag aldrig lyckats få syn på ett mystiskt Illuminatiplan utan det enda jag ser är vanliga k-strimmor från vanliga passagerarplan.

Behöver jag tillägga att jag just nu ser en massa kvardröjande moln av kondeserat vatten? De ligger kvar länge, ibland finns kondensmolnen i timmar
Senast redigerad av madtop 2018-06-29 kl. 12:43.
Citera
2018-06-29, 12:43
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Det finns inget som heter icke-kvardröjande moln och det finns ingen som sysslar med vetenskap som någonsin skulle uttrycka sig såhär sanslöst snömosigt.

https://www.youtube.com/watch?v=cjy0NcUCTEc

https://www.youtube.com/watch?v=Hh5z4a_eGs0

Atmosfären som ursäkt debunkat och begravt. Så vad skall ni skylla på nu?

Mer och mer blir det uppenbart att du aldrig någonsin varit utomhus. Var är du inlåst? Har du blivit fångad av någon eller är där av fri vilja? Du kanske kan få hjälp av polisen om någon kidnappat dig.

Vi som levt normala liv har dock varit utomhus ganska mycket. Vi är många som spenderat somriga sommardagar med att bara ligga i gräset och titta på himlen. Har man någonsin gjort det så har man sett hur moln bildas och försvinner. Moln är kvardröjande eller icke kvardröjande beroende på väder. Tror du verkligen att moln är permanenta strukturer som aldrig förändras? Stackare... Har aldrig fått gå ut...
Citera
2018-06-29, 12:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag ska inte skylla på någonting

https://www.youtube.com/results?search_query=chemtrails+on+and+off

Kolla videosekvenserna. Spray on and off debunkar all din tro så igen, du måste komma på något nytt nu, alla kan se att det du påstår är en lögn.
Citera
2018-06-29, 12:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Mer och mer blir det uppenbart att du aldrig någonsin varit utomhus. Var är du inlåst? Har du blivit fångad av någon eller är där av fri vilja? Du kanske kan få hjälp av polisen om någon kidnappat dig.

Vi som levt normala liv har dock varit utomhus ganska mycket. Vi är många som spenderat somriga sommardagar med att bara ligga i gräset och titta på himlen. Har man någonsin gjort det så har man sett hur moln bildas och försvinner. Moln är kvardröjande eller icke kvardröjande beroende på väder. Tror du verkligen att moln är permanenta strukturer som aldrig förändras? Stackare... Har aldrig fått gå ut...

Du påstår alltså att det du ser på filmerna är "naturliga kvardröjande strimmor"? Är det på riktigt din ståndpunkt? Och du lillen, jag var skywatcher när du gick i blöja så att min expertis överstiger er är närmast smärtsamt uppenbart.
Citera
2018-06-29, 12:58
Medlem
madtops avatar
Citat:

Kolla videosekvenserna. Spray on and off debunkar all din tro så igen, du måste komma på något nytt nu, alla kan se att det du påstår är en lögn.

Men snälla nån, hur det fungerar har vi förklarat ungefär 999 gånger i 15 års tid. Har du inget nytt att komna med?

Att contrails plötsligt kan upphöra är inte konstigare än att moln plötsligt upphör. Temperaturen och fuktigheten varierar, ibland finns det förutsättningar för att skapa moln och ibland inte.

Behöver jag tillägga att jag just nu ser ett moln som plötsligt upphör? Och att det strax brevid finns ett moln som plötsligt börjar.
Senast redigerad av madtop 2018-06-29 kl. 13:02.
Citera
2018-06-29, 13:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Men snälla nån, hur det fungerar har vi förklarat ungefär 999 gånger i 15 års tid. Har du inget nytt att komna med?

Att contrails plötsligt kan upphöra är inte konstigare än att moln plötsligt upphör. Temperaturen och fuktigheten varierar, ibland finns det förutsättningar för att skapa moln och ibland inte.

Behöver jag tillägga att jag just nu ser ett moln som plötsligt upphör? Och att det strax brevid finns ett moln som plötsligt börjar.

Om du tror att det du ser på dessa filmer är naturligt så är du komplett sinnessjuk, finns inget mer här att säga, alla som ser filmerna ser att du är totalt väck här.
Citera
2018-06-29, 13:24
Medlem
Citat:

Du påstår alltså att det du ser på filmerna är "naturliga kvardröjande strimmor"? Är det på riktigt din ståndpunkt? Och du lillen, jag var skywatcher när du gick i blöja så att min expertis överstiger er är närmast smärtsamt uppenbart.
I första filmen kan du kolla på de små söta molnen vid 0.50 och 2.00. Varför är det några små söta moln istället för ett stort? Havet är sällan platt, eller hur? Det går vågor på havet och det är likadant i himlen, temperatur och luftfuktighet. Nu flyger planet precis på gränsen så blir det så.
Sedan visste jag inte att farbror var pensionär, då har ju farbror gott om tid att studera moln förstår jag.
Citera
2018-06-29, 13:38
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Ja du, din arma stackare som är född igår liksom ditt konto, det där är helt naturligt. Atmosfären är uppbyggd i lager där gränserna inte är huggna i sten. Även om man färdas helt horisontellt kan man färdas genom olika atmosfärslager. Igen bevisar du att du aldrig varit utomhus och ljuger om att du studerat himlen. Hade du gjort det så hade du sett att moln inte är helt platta och uniforma. De har ingen skarp kant. Det finns inga skarpa kanter i atmosfären.
Citera
2018-06-29, 13:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
... alla som ser filmerna ser att du är totalt väck här.

Fast det är inte sant.

En mycket klar majoritet av de som ser filmerna anser att det är vanliga k-strimmor vi ser. Och det gäller även sakkunninga inom området såsom meteorologer och piloter.

Faktum är att det är väldigt få som tror på det du hävdar och de flesta av dem är lika sjuka som du. Det är helt enkelt bara förvirrade foliehattar som tror på chemtrails.
Citera
2018-06-29, 14:00
Medlem
Citat:
[url]Och du lillen, jag var skywatcher när du gick i blöja så att min expertis överstiger er är närmast smärtsamt uppenbart.

Men du var ju pilot? Har du glömt det och att det är därför du vet så mycket om detta?
Citera
2018-06-30, 16:20
Medlem
Citat:
Fast det är inte sant.

En mycket klar majoritet av de som ser filmerna anser att det är vanliga k-strimmor vi ser. Och det gäller även sakkunninga inom området såsom meteorologer och piloter.

Faktum är att det är väldigt få som tror på det du hävdar och de flesta av dem är lika sjuka som du. Det är helt enkelt bara förvirrade foliehattar som tror på chemtrails.

Börjat tröttna på ditt flum, dina försök att förvränga sanningen, din naivitet. Se nedanstående video och tryck sedan upp ditt tal om att det bara är "förvirrade foliehattar som tror på chemtrails" i röven på dig själv.

Geoengineering Condemned By Canadian Government Official
Angående videon/länken:
Though the halls of governments are filled with elected officials who have long since sold their honor, there are outstanding exceptions. Bill Vander Zalm, the former Canadian Premier for British Columbia, is one such exception. Vander Zalm recently visited Redding, California, where we met and discussed the subject of global climate intervention programs. In the interview below the former Canadian Premier speaks candidly about global climate engineering and his efforts to uncover information from the Canadian government about it.

https://www.youtube.com/watch?v=7YzwcYWsNzk
Citera
2018-06-30, 16:31
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Börjat tröttna på ditt flum, dina försök att förvränga sanningen, din naivitet. Se nedanstående video och tryck sedan upp ditt tal om att det bara är "förvirrade foliehattar som tror på chemtrails" i röven på dig själv.

Fast det är ju sant att det bara är förvirrade foliehattar som tror på skiten. Det är liksom ingen tillfällighet att ingen från Greenpeace via SMHI till piloter som tror på skiten.

Och självklart måste man vara en foliehatt för att tro på något så vansinnigt när det samtidigt finns noll belägg för att det förekommer.

Och Bill Vander Zalm har på äldre dar blivit en foliehatt. Han tror på det mesta nu förtiden.

Edit: Han avgick från makten och pensionerade sig 1991. Dvs långt innan "chemtrails" blev en konspirationsteori. Han har mao ingen som helst insyn i den påstådda konspirationen.
Senast redigerad av madtop 2018-06-30 kl. 17:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in