Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Har inte hört av mig till henne då jag, av lite olika anledningar, tycker att det är hennes grej att ta kontakt. Hon har som väntat inte heller hört av sig, så det verkar som att jag för tredje gången i rad nu träffat på en tjej som kastat sig över mig fysiskt men som alltså inte är intresserad av att utforska om det kan bli något seriöst. Börjar bli smått komiskt. Men man kanske inte skulle vänta sig någonting annorlunda av en tjej som tar sig 30 mil för att ses och dessutom har två barn som hon inte kan flytta på. De praktiska förutsättningarna för att utveckla något bestående är inte direkt de bästa.
Dock tror jag mycket väl att det skulle kunna vara så med både henne och de två andra att det beror på att de har googlat mig och hittat saker de inte tycker om. Hon har inte haft möjligheten att kolla upp mig innan men fick tag på mitt annorlunda efternamn när hon var hemma hos mig.
Hur som helst tycker jag att man åtminstone kan höra av sig till varandra efter en så intim (både vad gäller knullandet och att ligga och prata om privata såväl innan som efter) natt. Apparently not.
https://www.youtube.com/watch?v=AERwgNvgMmc
Skämt å sido. Klart det är så att hon ville ha action. Har tänkt lite på din situation och kommit fram till att det som förstör för dig är kroppsbilderna, ev tatueringar, utstråla "bad boy", så att säga. Måste hitta en "mjukare" approach för ditt utseende. Titta på mig. Helt seriöst jag skryter i denna tråd som jag vore knullkungen med convos, egentligen är jag bara det där bögiga pojkvänsmaterialet som blir vald sist efter BrunoC kört hästkuken hela vägen ner

. Har jag några bilder som antyder det minsta sex? Nope. Dock är ju du och jag ute efter helt olika saker och jag kommer lägga till en sån bild så småningom när kroppen tillåter, förstås.
Pröva bilder på midjan uppåt med kläder only. Undvik vinklar där du ser "biff ut". Även om du är det.
Undvik sportiga bilder, tror sånt är "douchey", bögig hundbild funkar alltid för mera pojkvänsintryck typ tjejen tänker "Åhh han bryr sig om djur", etc. Kort sagt det ger ju ett mer seriöst intryck.
en bra artikel angående just detta, tror jag länkat den förut men här är den iaf:
https://blog.photofeeler.com/1-guy-5-profiles-different-pictures-look-like-different-person/