Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Kanske bara är jag, men har ni inte gått lite för djupt när ni börjar spekulera hur Tindertjejer, eller tjejer öht är, baserat på vilka husdjur de äger?

Känns bara sjukt oväsentligt, men vi har väl i princip plöjt igenom dom flesta "normala" ämnen i denna tråd, så tillslut spårar det. Tjejer ansar fittan, tjejer med feta rövar har mycket armhår, etc. För en häst tjej tar Brunos kuk hela vägen ner i halsen och sen berättar för sina hästtjejer hur det gurglas, betyder inte att alla är sådana.
Generaliseringar är farliga att göra ibland. Känner många hästtjejer som rider sin pojkvän år in och år ut. Är dessa "tinder-hoes"? Kanske...I smyg
Men när det kommer till yta så är det väldigt tydligt att tjejer är förlåtande även om du är pedofil, våldtäktsman, grovt kriminell, etc.
Citera
2018-06-27, 00:25
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Kanske bara är jag, men har ni inte gått lite för djupt när ni börjar spekulera hur Tindertjejer, eller tjejer öht är, baserat på vilka husdjur de äger?

Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Känns bara sjukt oväsentligt, men vi har väl i princip plöjt igenom dom flesta "normala" ämnen i denna tråd, så tillslut spårar det. Tjejer ansar fittan, tjejer med feta rövar har mycket armhår, etc. För en häst tjej tar Brunos kuk hela vägen ner i halsen och sen berättar för sina hästtjejer hur det gurglas, betyder inte att alla är sådana.
Generaliseringar är farliga att göra ibland. Känner många hästtjejer som rider sin pojkvän år in och år ut. Är dessa "tinder-hoes"? Kanske...I smyg
Men när det kommer till yta så är det väldigt tydligt att tjejer är förlåtande även om du är pedofil, våldtäktsman, grovt kriminell, etc.

Låt oss säga att det inte är hundra procent seriöst. Jag är dock en stjärna på att ha träffande fördomar/förmåga att läsa av folk. Just via Tinder har det påtalats otaliga gånger.

...............................

Lite mer seriöst. Skriver med en 36åring från Centraleuropa. Den kroppen och dem ögonen... En mogen kvinna till sommaren vore något.
Citera
2018-06-27, 00:57
Medlem
Citat:

Haha!

Ja, det är väl att mycket har blivit plöjt redan men sen tycker jag man ofta ser hästtjejer på Tinder och de verkar kunna bli riktigt aktiva tinderellor då de inte brukar har tid/råd att gå ut så ofta på helger och inte har så mycket kontakt annars med män.
Men jag vill poängtera också att jag faktiskt inte är den enda mannen som inte rekommenderar hästtjejer: www.returnofkings.com/16904/avoid-women-with-horses

Så hävda inte sen att jag aldrig varnade er.
Citera
2018-06-27, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Lite mer seriöst. Skriver med en 36åring från Centraleuropa. Den kroppen och dem ögonen... En mogen kvinna till sommaren vore något.

Lägg upp och visa bild på kroppen då anteri17! Censurera ansikte så är det lugnt.
Citera
2018-06-27, 01:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Lägg upp och visa bild på kroppen då anteri17! Censurera ansikte så är det lugnt.

Kanske längre fram. Konvon är roligare
Citera
2018-06-27, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Okej, uppdatering!

Sågs igår som sagt. Hon såg inte alls ut som på bilderna – men var precis lika snygg. Konstig kombo så där! I alla fall så badade vi och hade picknick vid Saltholmen. Kändes ju sjyst att jag fick uppvakta henne och bjuda på göttigheter med tanke på att hon åkt 30 mil för att träffa mig. Helt klart en trevlig dejt. Hon gled in på feministtrams emellanåt, vilket så klart är negativt (uppenbarligen är hennes sociala väsen dominant eftersom hon hakar på en sådan masspsykos) men hon blev inte det minsta kränkt när jag kom med invändningar, faktiskt erkände hon mer eller mindre att jag hade rätt i mina resonemang gällande vissa frågor. Så inte alls lika besvärlig i den bemärkelsen som hennes trendriktiga och formstöpta åsikter ger sken av.

Hur som helst så göttade vi oss vid vattnet för att sedan ta ett bad. Helvete vilken snygg kropp hon hade! Hon är liksom 33 år, har fått två barn och tränar ingenting – ändå hade hon fucking tvättbräda. Såg dock inte undernärd ut på något sätt utan frisk, stark och tränad. Haha. Jag blev lite avis, och man säger så.

Bland det första hon sa till mig var "jag låter alltid killen ta initiativet, så du vet", och redan då kände jag att hon alltså metakommunicerade att hon attraherades av mig och ville något skulle hända. Vilket det gjorde. Efter badet drog vi hem till mig och söp oss småfulla på tequila, sedan blev det två timmars oavbrutet sex.

Imorse ställde hon in ett möte så vi kunde hänga lite längre, sedan drog hon runt halv två på eftermiddagen. Vi hann med sex imorse också och då lyckades jag med något ingen annan gjort förut – att få henne att komma genom oralsex. Hon trodde inte hon kunde det, men nu vet hon bättre.

Fick beröm för att jag pallade oavbrutet ligg i två timmar också, och om det är något få killar klarar så är jag naturligtvis glad över att jag välsignats med förmågan att fortsätta ad infinitum. (Hur det förhåller sig med den saken för andras del vet jag dock lite om.)

Vi får se vad som händer nu, men jag vill i alla fall träffa henne igen. Jag hoppas att hon känner likadant och tyckte hon verkade attraherad av mig under dejten. När vi skildes blev det dock lite stelt och jag fick intrycket att hon kanske inte skulle vara så superintresserad av att ses igen ... men det är möjligt att jag misstolkade hennes signaler!

Har inte hört av mig till henne då jag, av lite olika anledningar, tycker att det är hennes grej att ta kontakt. Hon har som väntat inte heller hört av sig, så det verkar som att jag för tredje gången i rad nu träffat på en tjej som kastat sig över mig fysiskt men som alltså inte är intresserad av att utforska om det kan bli något seriöst. Börjar bli smått komiskt. Men man kanske inte skulle vänta sig någonting annorlunda av en tjej som tar sig 30 mil för att ses och dessutom har två barn som hon inte kan flytta på. De praktiska förutsättningarna för att utveckla något bestående är inte direkt de bästa.

Dock tror jag mycket väl att det skulle kunna vara så med både henne och de två andra att det beror på att de har googlat mig och hittat saker de inte tycker om. Hon har inte haft möjligheten att kolla upp mig innan men fick tag på mitt annorlunda efternamn när hon var hemma hos mig.

Hur som helst tycker jag att man åtminstone kan höra av sig till varandra efter en så intim (både vad gäller knullandet och att ligga och prata om privata såväl innan som efter) natt. Apparently not.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-27 kl. 06:25.
Citera
2018-06-27, 08:13
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Någon som vet vad den nya funktionen innebär ?

”Profiler utvalda för dig” - uppdatera till Tinder gold

så är det en lista med profiler på olika tjejer (alla ser riktigt bra ut) låter som tinder vill krama ur varje krona ur en..
Citera
2018-06-27, 10:02
Medlem
Citat:
Har inte hört av mig till henne då jag, av lite olika anledningar, tycker att det är hennes grej att ta kontakt. Hon har som väntat inte heller hört av sig, så det verkar som att jag för tredje gången i rad nu träffat på en tjej som kastat sig över mig fysiskt men som alltså inte är intresserad av att utforska om det kan bli något seriöst. Börjar bli smått komiskt. Men man kanske inte skulle vänta sig någonting annorlunda av en tjej som tar sig 30 mil för att ses och dessutom har två barn som hon inte kan flytta på. De praktiska förutsättningarna för att utveckla något bestående är inte direkt de bästa.

Dock tror jag mycket väl att det skulle kunna vara så med både henne och de två andra att det beror på att de har googlat mig och hittat saker de inte tycker om. Hon har inte haft möjligheten att kolla upp mig innan men fick tag på mitt annorlunda efternamn när hon var hemma hos mig.

Hur som helst tycker jag att man åtminstone kan höra av sig till varandra efter en så intim (både vad gäller knullandet och att ligga och prata om privata såväl innan som efter) natt. Apparently not.

https://www.youtube.com/watch?v=AERwgNvgMmc

Skämt å sido. Klart det är så att hon ville ha action. Har tänkt lite på din situation och kommit fram till att det som förstör för dig är kroppsbilderna, ev tatueringar, utstråla "bad boy", så att säga. Måste hitta en "mjukare" approach för ditt utseende. Titta på mig. Helt seriöst jag skryter i denna tråd som jag vore knullkungen med convos, egentligen är jag bara det där bögiga pojkvänsmaterialet som blir vald sist efter BrunoC kört hästkuken hela vägen ner . Har jag några bilder som antyder det minsta sex? Nope. Dock är ju du och jag ute efter helt olika saker och jag kommer lägga till en sån bild så småningom när kroppen tillåter, förstås.

Pröva bilder på midjan uppåt med kläder only. Undvik vinklar där du ser "biff ut". Även om du är det.
Undvik sportiga bilder, tror sånt är "douchey", bögig hundbild funkar alltid för mera pojkvänsintryck typ tjejen tänker "Åhh han bryr sig om djur", etc. Kort sagt det ger ju ett mer seriöst intryck.

en bra artikel angående just detta, tror jag länkat den förut men här är den iaf:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5-profiles-different-pictures-look-like-different-person/
Citera
2018-06-27, 10:10
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=AERwgNvgMmc

Skämt å sido. Klart det är så att hon ville ha action. Har tänkt lite på din situation och kommit fram till att det som förstör för dig är kroppsbilderna, ev tatueringar, utstråla "bad boy", så att säga. Måste hitta en "mjukare" approach för ditt utseende. Titta på mig. Helt seriöst jag skryter i denna tråd som jag vore knullkungen med convos, egentligen är jag bara det där bögiga pojkvänsmaterialet som blir vald sist efter BrunoC kört hästkuken hela vägen ner . Har jag några bilder som antyder det minsta sex? Nope. Dock är ju du och jag ute efter helt olika saker och jag kommer lägga till en sån bild så småningom när kroppen tillåter, förstås.

Pröva bilder på midjan uppåt med kläder only. Undvik vinklar där du ser "biff ut". Även om du är det.
Undvik sportiga bilder, tror sånt är "douchey", bögig hundbild funkar alltid för mera pojkvänsintryck typ tjejen tänker "Åhh han bryr sig om djur", etc. Kort sagt det ger ju ett mer seriöst intryck.

en bra artikel angående just detta, tror jag länkat den förut men här är den iaf:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5-profiles-different-pictures-look-like-different-person/

Snackade med en kompis om detta igår och han sa "du är den muskliga killen som tjejerna ligger med för att bli gravida". Vilket egentligen är exakt samma sak som du säger här, men med en evolutionär twist på det. Det låter ju fine and dandy om det skulle vara så, men jag har alltid tänkt att tjejer VILL bli tillsammans med "den typen", bara det att killen inte brukar vara seriös i dessa fall. Jag kanske har fel.

Überlol åt ditt förslag om bögig hundbild förresten, haha! Jag är rätt bögig på det viset i och för sig – asgosig mot djur och brukar stanna upp och lukta på blommor och så vidare. Så visst fan har jag det i mig om det skulle vara så.

Ja, vi är nog ute efter olika saker. Visst är det spännande för kvällen att ligga med någon ny, men ärligt talat tycker jag att det känns själadödande i längden. Jag vill ju tro på någonting substantiellt mellan XY och XX, och ja ... ju fler sådana här erfarenheter man har desto svårare blir det.
Citera
2018-06-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Haha!

Ja, det är väl att mycket har blivit plöjt redan men sen tycker jag man ofta ser hästtjejer på Tinder och de verkar kunna bli riktigt aktiva tinderellor då de inte brukar har tid/råd att gå ut så ofta på helger och inte har så mycket kontakt annars med män.
Men jag vill poängtera också att jag faktiskt inte är den enda mannen som inte rekommenderar hästtjejer: www.returnofkings.com/16904/avoid-women-with-horses

Så hävda inte sen att jag aldrig varnade er.

Skulle kunna sträcka mig till att tjejer som ska köpa sina egna hästar (precis som artikeln är inne på). Är något helt annat än vanliga "hej jag gillar att rida på min fritid" tjejer.
Var otroligt sugen på en hästbrud för några år sen, fantasin om kuken hit och kuken dit flödade med henne det kan jag säga. Men hon cockblocka sig själv med sina antidepressiva och allmänt deprimerade state. Givetvis var detta en "hästar är mitt allt" tjej, så fort hon la upp en ny bild på facebook var hästhelvetet med. En tjej närmare 30 som håller på och lever barbie och häst livet, man blir alldeles matt.

"väx upp" är ord som kommer till tanken
Citera
2018-06-27, 18:34
Medlem
Fortfarande inget försök till kontakt från mitt senaste ligg. No surprise there. Lite sugen på att lägga ner Tinder faktiskt, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte klara av det. Har i och för sig en het flygvärdinna på kroken som jag borde träffa innan jag ger upp, oavsett – som är fett seriös och aldrig legat runt. Guld.

Är en obetydlig tilltänkt dejt för dagen som betett sig som ett miffo också. Vi skulle setts i måndag för ett havsdopp men hon bokade om på grund av mensvärk. Skrev till henne igår natt om att det skulle vara grymt väder på dejten. Hon läste men skrev ingenting tillbaka. Klockan fyra på dagen idag frågade jag hur vi skulle göra med träffen. Hon svarade: "Det blir inget idag..." utan någon som helst förklaring. Jag frågade varför. "Jag är inte i Göteborg..." blev hennes svar. Fortfarande kryptisk och efterbliven. Då skrev jag att det är helt fine att ställa in en dejt men att det är konstigt att inte säga till om det. Hon svarade att hon suttit i en bil hela dagen (inte sant) och att det inte var planerat.

Vanligtvis hade jag inte svarat någonting här, men jag känner faktiskt för att säga någonting dräpande. Var inte så värst taggad på henne då hon har efterbliven blick på många av sina bilder samt ett gulligt feministhalsband på en av dem. Funderar på om jag skulle trycka till henne lite, för i mina ögon är hennes beteende verkligen inte okej. Vad säger ni?
Citera
2018-06-27, 21:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Fortfarande inget försök till kontakt från mitt senaste ligg. No surprise there. Lite sugen på att lägga ner Tinder faktiskt, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte klara av det. Har i och för sig en het flygvärdinna på kroken som jag borde träffa innan jag ger upp, oavsett – som är fett seriös och aldrig legat runt. Guld.

Är en obetydlig tilltänkt dejt för dagen som betett sig som ett miffo också. Vi skulle setts i måndag för ett havsdopp men hon bokade om på grund av mensvärk. Skrev till henne igår natt om att det skulle vara grymt väder på dejten. Hon läste men skrev ingenting tillbaka. Klockan fyra på dagen idag frågade jag hur vi skulle göra med träffen. Hon svarade: "Det blir inget idag..." utan någon som helst förklaring. Jag frågade varför. "Jag är inte i Göteborg..." blev hennes svar. Fortfarande kryptisk och efterbliven. Då skrev jag att det är helt fine att ställa in en dejt men att det är konstigt att inte säga till om det. Hon svarade att hon suttit i en bil hela dagen (inte sant) och att det inte var planerat.

Vanligtvis hade jag inte svarat någonting här, men jag känner faktiskt för att säga någonting dräpande. Var inte så värst taggad på henne då hon har efterbliven blick på många av sina bilder samt ett gulligt feministhalsband på en av dem. Funderar på om jag skulle trycka till henne lite, för i mina ögon är hennes beteende verkligen inte okej. Vad säger ni?

Du är månne intellektuell och smart, men du är fan blåst på sätt och vis. Velig som en kärring och fattar inte varför du bara får knulldejter när du tar ut varochvarannan tjej på havsbad som förstaträff. Så här jävla obegåvad kan du väl inte vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in