Citat:
Du säger att du får matcher titt som tätt, utifrån det kan jag bara dra slutsatsen att du har bilder som är mycket attraktiva. För jag vet själv hur svårt det är att få matcher på Tinder (och bilder är det enda motparten har att utgå från really) och får du många matcher så har du ju gjort något rätt på den fronten.
Med det sagt... kan det inte helt enkelt vara då att du använt för bra bilder, som inte är representativa för verkligheten? Jag vet inte hur andra tinderdejtare gör, men tar man bara de <5% av bilderna på sig som är i bra vinklar och är bra, då kan det nog bli lite av en besvikelse när personen träffar en och man är inte lik den personen man är på bilderna. Till och med en 5:a kan se ut som en fotomodell om denne selektivt väljer sina bästa bilder.
Faktum att tjejerna vill gå på dejt överhuvudtaget tyder ju ändå på något intresse initialt, det är ju inte fy skam. Således måste något blivit fel efteråt. Så min fråga till dig är, vad gör du för något så rätt för att få många matchningar och få till många dejter? Klargörs det, så klargörs nog också varför det skiter sig direkt efteråt.
Med det sagt... kan det inte helt enkelt vara då att du använt för bra bilder, som inte är representativa för verkligheten? Jag vet inte hur andra tinderdejtare gör, men tar man bara de <5% av bilderna på sig som är i bra vinklar och är bra, då kan det nog bli lite av en besvikelse när personen träffar en och man är inte lik den personen man är på bilderna. Till och med en 5:a kan se ut som en fotomodell om denne selektivt väljer sina bästa bilder.
Faktum att tjejerna vill gå på dejt överhuvudtaget tyder ju ändå på något intresse initialt, det är ju inte fy skam. Således måste något blivit fel efteråt. Så min fråga till dig är, vad gör du för något så rätt för att få många matchningar och få till många dejter? Klargörs det, så klargörs nog också varför det skiter sig direkt efteråt.
Förlåt om det var otydligt, men jag får inte så jättemånga matchningar. Får kanske 3 stycken i veckan, och då swipar jag varje dag. Men det är ändå relativt ofta. Men att sätta mig ner och swipa med inställningen "nu ska jag få 10 matchningar" hade aldrig funkat.
Jag tycker ändå jag är hyfsat lik irl som på bilderna. Jag visar dock enbart ansiktet på bilderna och inte kroppen i övrigt.
Tjejerna gillar väl antagligen hur jag ser ut på bild och sättet jag skriver med dem på? Jag har fått höra att jag är en rätt skön person osv. Kanske är det?