Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Du hade väl själv kids, så är väl en bra match?

Uppdatera hur det går!
Okej, uppdatering!
Sågs igår som sagt. Hon såg inte alls ut som på bilderna – men var precis lika snygg. Konstig kombo så där! I alla fall så badade vi och hade picknick vid Saltholmen. Kändes ju sjyst att jag fick uppvakta henne och bjuda på göttigheter med tanke på att hon åkt 30 mil för att träffa mig. Helt klart en trevlig dejt. Hon gled in på feministtrams emellanåt, vilket så klart är negativt (uppenbarligen är hennes sociala väsen dominant eftersom hon hakar på en sådan masspsykos) men hon blev inte det minsta kränkt när jag kom med invändningar, faktiskt erkände hon mer eller mindre att jag hade rätt i mina resonemang gällande vissa frågor. Så inte alls lika besvärlig i den bemärkelsen som hennes trendriktiga och formstöpta åsikter ger sken av.
Hur som helst så göttade vi oss vid vattnet för att sedan ta ett bad. Helvete vilken snygg kropp hon hade! Hon är liksom 33 år, har fått två barn och tränar ingenting – ändå hade hon fucking tvättbräda. Såg dock inte undernärd ut på något sätt utan frisk, stark och tränad. Haha. Jag blev lite avis, och man säger så.
Bland det första hon sa till mig var "jag låter alltid killen ta initiativet, så du vet", och redan då kände jag att hon alltså metakommunicerade att hon attraherades av mig och ville något skulle hända. Vilket det gjorde. Efter badet drog vi hem till mig och söp oss småfulla på tequila, sedan blev det två timmars oavbrutet sex.
Imorse ställde hon in ett möte så vi kunde hänga lite längre, sedan drog hon runt halv två på eftermiddagen. Vi hann med sex imorse också och då lyckades jag med något ingen annan gjort förut – att få henne att komma genom oralsex. Hon trodde inte hon kunde det, men nu vet hon bättre.
Fick beröm för att jag pallade oavbrutet ligg i två timmar också, och om det är något få killar klarar så är jag naturligtvis glad över att jag välsignats med förmågan att fortsätta ad infinitum. (Hur det förhåller sig med den saken för andras del vet jag dock lite om.)
Vi får se vad som händer nu, men jag vill i alla fall träffa henne igen. Jag hoppas att hon känner likadant och tyckte hon verkade attraherad av mig under dejten. När vi skildes blev det dock lite stelt och jag fick intrycket att hon kanske inte skulle vara så superintresserad av att ses igen ... men det är möjligt att jag misstolkade hennes signaler!