Citat:
Är ingen modell som sagt men ser inte direkt dålig ut varken på bilder lr irl. Haft en del förhållanden/krog ragg med tjejer över min liga, är som sagt ny i tinder gamet. Så istället för att framstå som en idiot med läsförståelse utan några direkt konkreta tips på mina frågor så kunde du väl bidra med vad som går hem hos brudarna på tinder?
Det skrev jag ju! Var snygg, så löser det sig.
Citat:
Ja, för majoriteten män. Men jag skrev "män som ser väldigt bra ut".
Männen som får ligga med snygga tjejer från Tinder har inte ditt problem utan det totalt motsatta. Tyvärr alltså.
Nja, Einstein höll väl i alla fall inte på med upprepande särskrivningar som "fantasi värld" och sen var han väl mer jude än något "vitt skräp"? Ibland är det bättre att vara ödmjuk.
Citat:
Aa juste glömde att alla på FB är mytomaner och har 30cm slak i isvak. Har större än Svenska avg storleken och globala, aldrig gjort ngn tjej besviken. Färre än 1% av männen i hela världen har större än 20cm, så att tro att alla har ngn porrkuk som dom skryter om på fb är osannolikt.
Kanske är du själv som sitter på en 5cm micro penis och är uppkäftig på internet och ljuger om saker, för att kompensera för din lilla snopp. Brukar oftast vara en typen av miserabel person som besitter en micropenis.
Kanske är du själv som sitter på en 5cm micro penis och är uppkäftig på internet och ljuger om saker, för att kompensera för din lilla snopp. Brukar oftast vara en typen av miserabel person som besitter en micropenis.
Verkar inte som skämtet gick hem där.
Citat:
Citat:
Tänker inte lägga ner tinder efter EN vecka, alldeles för tidigt att utvärdera chanserna redan. Helt ärligt låter du som en riktigt miserabel gubbe som blev lämnad av frugan, och möjligtvis var snygg för 20 år sedan men har kvar självförtroendet när du är en gammal och fet gubbe.
Vet inte hur fattig du är men 100-150kr eller vadfan gold kostar är en droppe i havet för mig.
Vet inte hur fattig du är men 100-150kr eller vadfan gold kostar är en droppe i havet för mig.
Citat:
Vet ej vilken fantasi värld du lever i men alla brudar som ser någorlunda bra ut använder smink, photoshoppar bilder osv och ser sällan lika bra ut irl som på en bra bild. En 8-8.5 poängare skulle mycket väl kunna vara en 6:a irl. När jag tar bilder tar jag dom exakt så som jag ser ut irl så folk inte blir förvånade vid en träff, möjligtvis att jag redigerar bort en stor finne men inte mer än så, inget smink, inget filter, minimal redigering. Skulle säkert kunna få upp mig själv till en 7-8:a om jag gjorde sakerna som nämnda ovan.
Nja contraband, saken är att du har djupare problem och tar för allvarligt på det hela.
Du blir lättkränkt och upprörd på mig för att jag bara är helt ärlig och talar om sanningen för dig när du faktiskt ställde några frågor, trots att jag har mer erfarenhet än vad du har.
Sen börjar du hävda dig här med pengar och att du har så himla många brudar ändå och kan knappt se igenom mikropenis-skämt eftersom du har noll självdistans och uppför dig som en babbe. Vi gillar glada toner här.
Ingen annan här i tråden hade blivit lyckligare än jag ifall du äntligen fick ligga från Tinder.
Om det så ens var med en mullig och halvdan 2:a så skulle jag vara glad för din skull.
Men problemet är att det spelar liksom ingen roll att DU tycker att kvinnorna är på din nivå och att du borde få ligga med dem eller att kvinnorna bara använder smink som gör att de ser mer attraktiva ut osv.
Det är helt sant men också totalt irrelevant i ditt fall, därför att frågan är vad kvinnorna själva tycker. Uppenbarligen är det ingen som resonerar som du och tycker att du i alla fall förtjänar en "like" då du är så himla genuin och inte försöker försköna någonting.
Varför skulle kvinnorna gör det ifall man samtidigt har matchningar med män som ser betydligt bättre ut än vad du gör och dessutom har en massa annat som talar för sig? Männen som är en 10:a, 9:a och den enstaka 8:an, som roffar åt sig allting medan du blir helt utan och undrar varför inga brudar svarar.
Vackra kvinnor har lite intresse av en 6:a, som du, helt enkelt. Faktum med att kvinnor kan vara väldigt elaka i det avseendet och rentav avskyr oattraktiva män och helst ser att sådana som du gick och dog. Det är brutalt.
Så jag menar, jag lider någonting enormt med dig. Hade du bara varit en 8:a, så hade du i alla fall kunnat hoppats på att få skrapa resterna av kvinnor som redan åkt kukkarusell men nu kommer du få jobba minst 500 ggr hårdare än vad en 8:a gör bara för att ens vara i närheten av samma resultat.
På ett sätt är det en välsignelse också, då du faktiskt bara skulle kunna ge upp och enbart ägna dig åt andra nöjen i livet som rollspel, porr, böcker eller E-sport utan att behöva ha slösat tid och kraft på att ens försöka.
? Beror på vad man är ute efter men vill man använda tinder för att hitta ett seriös förhållande och inte ligga och få klamydia så spelar ju din personlighet, person kemin, din charmighet osv ALL roll i huruvida ni klickar irl eller ej.