Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-25, 15:16
Medlem
DiegoRostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt

Allt har att göra med konkurrensen. Brudar kan va skittråkiga och se mediokra ut men ändå få massor av uppvaktning. Aldrig pratat om tinder med en brud som har mindre än 99+ likes.

Det är de som är det störiga. Alla killar blir så desperata för fitta så fort de sätter sig bakom tangentbordet/mobilen så tjejerna har fått för mycket luft. Ingen tjej behöver sticka ut för det finns ändå 99 andra som står på kö ändå.

Synd att det är så.
Citera
2018-06-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoRosta
Det är de som är det störiga. Alla killar blir så desperata för fitta så fort de sätter sig bakom tangentbordet/mobilen så tjejerna har fått för mycket luft. Ingen tjej behöver sticka ut för det finns ändå 99 andra som står på kö ändå.

Synd att det är så.

För killar är det ett "numbers game", bara att köra på och försöka att inte bli emotionellt påverkad.

Du ska bara veta hur långt vissa killar kan gå. Hört om fall där svenska tjejer skaffar gold för att tindra i andra länder och sen får hit killarna, oftast kopplat till studenter.
Citera
2018-06-25, 15:34
Medlem
Lol, här inne var det full rulle. BrunoC är på hugget och sågar folk, men med rätta lär jag dessvärre medge.

Sixpacket går lite segt för egendel, men vet inte om det spelar så jättestor roll då jag iaf dragit in en solid 9/10 nu. Riktigt kul. Men hon verkar vara utomlands atm så får väl se vad det mynar ut i.
Varit lite för mycket ankläppar för min smak påsistone också. Kan inte någon kille göra en liknande video som den där Sandra youtubern? Jäääävlar vilket liv det skulle bli i hönsgården
"Hej, ja sitter i en vinkel här så jag ser smal ut". "Hej här är jag med mina ankläppar" etc etc.
Citera
2018-06-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Du hade väl själv kids, så är väl en bra match?
Uppdatera hur det går!

Okej, uppdatering!

Sågs igår som sagt. Hon såg inte alls ut som på bilderna – men var precis lika snygg. Konstig kombo så där! I alla fall så badade vi och hade picknick vid Saltholmen. Kändes ju sjyst att jag fick uppvakta henne och bjuda på göttigheter med tanke på att hon åkt 30 mil för att träffa mig. Helt klart en trevlig dejt. Hon gled in på feministtrams emellanåt, vilket så klart är negativt (uppenbarligen är hennes sociala väsen dominant eftersom hon hakar på en sådan masspsykos) men hon blev inte det minsta kränkt när jag kom med invändningar, faktiskt erkände hon mer eller mindre att jag hade rätt i mina resonemang gällande vissa frågor. Så inte alls lika besvärlig i den bemärkelsen som hennes trendriktiga och formstöpta åsikter ger sken av.

Hur som helst så göttade vi oss vid vattnet för att sedan ta ett bad. Helvete vilken snygg kropp hon hade! Hon är liksom 33 år, har fått två barn och tränar ingenting – ändå hade hon fucking tvättbräda. Såg dock inte undernärd ut på något sätt utan frisk, stark och tränad. Haha. Jag blev lite avis, och man säger så.

Bland det första hon sa till mig var "jag låter alltid killen ta initiativet, så du vet", och redan då kände jag att hon alltså metakommunicerade att hon attraherades av mig och ville något skulle hända. Vilket det gjorde. Efter badet drog vi hem till mig och söp oss småfulla på tequila, sedan blev det två timmars oavbrutet sex.

Imorse ställde hon in ett möte så vi kunde hänga lite längre, sedan drog hon runt halv två på eftermiddagen. Vi hann med sex imorse också och då lyckades jag med något ingen annan gjort förut – att få henne att komma genom oralsex. Hon trodde inte hon kunde det, men nu vet hon bättre.

Fick beröm för att jag pallade oavbrutet ligg i två timmar också, och om det är något få killar klarar så är jag naturligtvis glad över att jag välsignats med förmågan att fortsätta ad infinitum. (Hur det förhåller sig med den saken för andras del vet jag dock lite om.)

Vi får se vad som händer nu, men jag vill i alla fall träffa henne igen. Jag hoppas att hon känner likadant och tyckte hon verkade attraherad av mig under dejten. När vi skildes blev det dock lite stelt och jag fick intrycket att hon kanske inte skulle vara så superintresserad av att ses igen ... men det är möjligt att jag misstolkade hennes signaler!
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-25 kl. 15:49.
Citera
2018-06-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Lol, här inne var det full rulle. BrunoC är på hugget och sågar folk, men med rätta lär jag dessvärre medge.

Sixpacket går lite segt för egendel, men vet inte om det spelar så jättestor roll då jag iaf dragit in en solid 9/10 nu. Riktigt kul. Men hon verkar vara utomlands atm så får väl se vad det mynar ut i.
Varit lite för mycket ankläppar för min smak påsistone också. Kan inte någon kille göra en liknande video som den där Sandra youtubern? Jäääävlar vilket liv det skulle bli i hönsgården
"Hej, ja sitter i en vinkel här så jag ser smal ut". "Hej här är jag med mina ankläppar" etc etc.
Än värre med alla dessa tjejer med massa filter. Både redigering och Snapchat effekter.
Det är väl okej och redigera så att själva kvaliteten och bilden ser bättre ut. Så länge man ser hur än person ser ut. Kille som tjej.

Men herregud vad irriterande hund filter, förstorade ögon, förbättrad hud och ljusare ögon än vad man verkligen har. Via den appen. ALLA kan se bra mycket bättre ut med hjälp av sånt. Majoriteten använder redan smink, hur mycket behövs egentligen?
Citera
2018-06-25, 17:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
de som är suckers för djur (katt/råttstor hund/hästar) kan du glömma. Du kommer alltid komma i tredjehand efter familj och djur.
Kan vi ha en diskussion kring detta, tycker mig träffat väldigt många som gillar djur, framförallt hundar/katter/hästar, skiljer sig det något mellan olika djuren?

Hästar tar väl mest tid och är mer tidskrävande, kostsamt osv.

Katter har man ju hört om crazy cat ladies, och tjejer som har diverse psykiska problem har katter

Finns det nån nämnare för hundtjejer?
Citera
2018-06-25, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
För att många kvinnor inte har några riktiga intressen. Att träna, kolla serier, umgås med vänner och resa är inte intressen utan saker folk bara gör för att det ingår i ett vanligt liv.

Hade kvinnan i fråga hållit på med idrott på seriös nivå, varit tvkritiker/diskuterar serier på diverse forum eller varit reseledare/gillat backpacking hade man kunnat se det som intressen.

Att köra lite gynstol+obligatoriska rumpövningarna+hockeyböj tre gånger i veckan är inte att ha träning som intresse.

Att titta på Game of Thrones för man gillar sexscenerna eller för att kunna hänga med när väninnorna pratar om det är inte att ha intresse. Game of Thrones är också ett bra exempel på hur män och kvinnor skiljer sig i sitt tittande. Män diskuterar politiken i serien, noterar detaljer och gräver in sig i världen (hur många kvinnor med autistisk kunskap om GoT känner du?). Kvinnor vet bara vem som ligger med vem.

Resa i detta fall är att ligga på en strand på någon turistort och dricka sig salongsberusad och spamma instagram med bilder.

Nu finns det givetvis kvinnor som har riktiga intressen men de är få och har sällan Tinder då de redan har partner.

Det var så det var med mitt ex. Hon höll på (och håller fortfarande på) med mycket löpning, cykling osv...vi reste långa sträckor både inom landet och utomlands för diverse småtävlingar i diverse småorter för att hon ville tävla. Höstregn, lera överallt, sova i tält...där snackar vi att ha riktigt intresse för träning. Hon var även väldigt ambitiöst med sitt arbete och var intresserad av politik. Det får mig att tänka på hur pass bra det egentligen var att vara med henne för hennes liv kretsade inte kring bekräftelse eller att dega på nätet. Hon gav även intellektuell stimulans vilket är så mycket viktigare än att visa röven på snapchat.

Ensamstående morsor och de som är suckers för djur (katt/råttstor hund/hästar) kan du glömma. Du kommer alltid komma i tredjehand efter familj och djur.

Det är intressant för jag upplever precis samma med killar. Att de är jävligt tråkiga och de flesta verkar bara intresserade av gym, tv-serier, resor. Det är ju liksom inga intressen. Även väldigt många som skriver typ "ja jag vet inte vad jag ska skriva, fråga om du undrar nåt..." på sin profil. Jävligt tråkigt. Antar att folk i allmänhet är tråkiga. Eller iaf folk på tinder. Folk med intressen kanske träffar folk irl och inte behöver tinder...
Citera
2018-06-25, 17:45
Medlem
Har en annan fundering. Skriver med en kille just nu som jag matchade med i förrgår. Konversationen har varit så att jag försökt småprata, frågat lite, och han svarar väldigt kortfattat men snabbt och frågar inget tillbaka. Han är jävligt snygg det lilla aset så jag antar att han är bortskämd med att tjejer jagar honom utan att han själv behöver anstränga sig. Men är han inte intresserad varför fortsätta svara? Jag funderar på om jag ska skita i honom eller om han bara är blasé så man behöver sticka ut ordentligt och vad jag i så fall ska säga. I hans beskrivning verkar han kul och vi har ett rätt smalt intresse gemensamt.
Citera
2018-06-25, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contraband
Jojo men även om ngn har en super snygg bild på tinder, men är man en arrogant, dryg jävel irl så är inte det = ligg , som du verkar tro ? Beror på vad man är ute efter men vill man använda tinder för att hitta ett seriös förhållande och inte ligga och få klamydia så spelar ju din personlighet, person kemin, din charmighet osv ALL roll i huruvida ni klickar irl eller ej.

Sen spelar din bild ALL roll i huruvida hon likar dig eller ej precis som du säger men är en stel, ointressant jävel att skriva med blir du förmodligen unmatchad snabbare än du hinner skicka ''ligga'' eller ngt sådant.

Sen verkar du ha fått för dig att alla tjejer på tinder är enbart snygga porrstjärnor ungefär, finns precis lika mkt fula, average och snygga tjejer som hänger på tinder.

Jag skulle absolut inte köpa ngn bs tinder ''guide'' eller ngn tränings ''guide'' av ngn youtuber som trycker steroider och har ett hemligt sätt att lägga på 10kg muskler på en vecka

Sen om man bedömer sig själv att vara nästan en 7:a så är man långt ifrån ful heller, du uttalar dig som att man inte har ngt att göra på tinder om man är runt en 7:a ungefär.

Jag vet nog ingenting som har hjälpt mig mer än att vara just en arrogant och dryg jävel (som samtidigt har lite av glimten i ögat) ute på dejter. Jag har överseende med att du är ny här och att det kan vara för mycket att behöva svälja så många röda piller, men du lever utifrån en stark illusion om hur du vill att världen ska se ut och inte utifrån hur den faktiskt ser ut idag.

Faktum är att det liksom redan har gjorts flertal experiment som visar på detta med rövhål på Tinder: https://cheezburger.com/3017733/guy-conducts-twisted-experiment-on-tinder-as-fake-child-rapist-and-gets-horrifying-results

Det kvittar alltså, så länge man har utseendet så kommer man ha det lätt och ju snyggare och högre värde du upplevs ha, desto mer skit kan du komma undan med.

Sen kan naturligtvis tjejer säga och skriva på appen att de minsann letar efter förhållande och till och med tänka det i deras egna hjärnor, men attraktion är vad det är och inte alltid ett val.
De flesta tjejer kommer bli våta i trosan av en Chad som har utseendet för sig och besitter självförtroende och kommer att tänka med fittan istället.

Hade det nu varit så som du påstår och att personlighet spelade någon vidare roll generellt, så hur kommer det sig då att en sådan kille som du inte har Tindern fylld med matchningar och har en fet jävla ERROR på displayen av alla tusentals brudar som längtar på att få träffa dig? Istället frågar du hur du ska göra för att ens få ett par stycken matchningar som vill fortsätta prata med dig.
Citera
2018-06-25, 19:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns det nån nämnare för hundtjejer?

De hundtjejer jag träffat har tyvärr alla haft en liten råtta till hund, och sådana kvinnor tenderar att vara mer eller mindre åt bimbohållet. Jag gillar hundar men då stora "familjehundar" som inte låter såfort de ser något röra sig.

Citat:
Ursprungligen postat av opaler
Det är intressant för jag upplever precis samma med killar. Att de är jävligt tråkiga och de flesta verkar bara intresserade av gym, tv-serier, resor. Det är ju liksom inga intressen. Även väldigt många som skriver typ "ja jag vet inte vad jag ska skriva, fråga om du undrar nåt..." på sin profil. Jävligt tråkigt. Antar att folk i allmänhet är tråkiga. Eller iaf folk på tinder. Folk med intressen kanske träffar folk irl och inte behöver tinder...

Mycket möjligt, har ingen erfarenhet av killar på dejtingsidor.
Citera
2018-06-25, 19:46
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det är möjligt att Tinder har någon lista på "bannade" IP-nr, typ kända VPN-ranges. Särskilt med tanke på deras bot-problem. Men tror det inte är den enskilt avgörande faktorn i bedömning av konton. Varför kör du VPN? Kör du flera konton och vill du undvika att associeras med ditt "main-konto"? Eller geografisk anledning?

Det är möjligt att de kollar bilder, men det är nog isf inte heller enskilt avgörande. Om de gör det så är det troligtvis via den enklaste metoden, dvs md5/sha1 file checksum. Det räcker att du modifierar bilden minimalt så kommer den ändras, tex ändra färger, eller croppa 1px i höjd/bas. Alternativa metoder skulle vara någon sorts neural network/AI, men med tanke på antalet bilder på Tinder samt syftet, är nog det för dyrt.

Detta tror jag är den rimligaste förklaringen. Jag startade nyligen nytt konto, via mitt telefonr denna gång, då jag hade problem att länka mitt vanliga (äkta) FB-konto. Matchningarna har saktat in rejält nu, några veckor senare. Ska nog testa starta om sen, och försöka få till länkningen och se om det blir skillnad.

Jag tror att de bedömer kvalitén på FB-konton, tex antal vänner, antal likes av sidor. Också kontots ålder (sen det skapades) kan spela in, men är osäker på om Tinder får tillgång till just den infon.

Körde inte VPN-tunnel när jag satte upp fejkkontona denna gång, men ska testa igen med vpn och lätt editerade bilder som du föreslog. Anledningen är ju givetvis att finta bort Tinder så den inte kan länka de kontona som jag kör parallellt, därav att jag kör via en clean browser också.

Just nu orkar jag dock inte hålla på och mecka mer, men eventuellt testar jag till helgen. Funkar det inte så antar jag att de har täppt igen det här kryphålet att få fler matchningar i klump relativt snabbt. Någon annan som har några kreativa förslag? Någon som testat att dra av flera boosts i rad?
Citera
2018-06-25, 22:20
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opaler
Har en annan fundering. Skriver med en kille just nu som jag matchade med i förrgår. Konversationen har varit så att jag försökt småprata, frågat lite, och han svarar väldigt kortfattat men snabbt och frågar inget tillbaka. Han är jävligt snygg det lilla aset så jag antar att han är bortskämd med att tjejer jagar honom utan att han själv behöver anstränga sig. Men är han inte intresserad varför fortsätta svara? Jag funderar på om jag ska skita i honom eller om han bara är blasé så man behöver sticka ut ordentligt och vad jag i så fall ska säga. I hans beskrivning verkar han kul och vi har ett rätt smalt intresse gemensamt.

Hade det varit en medelmåttig kille så hade du med största sannolikhet kastat honom om han spelade svår. I och med att han är "jävligt snygg" så är du villig att låta han föra spelet och ha det på sina villkor. Känner du inte likadant? Så upplever jag det. Men jag känner inte dig och vet inte hur du är, men jag drar denna slutsats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in