Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-21, 02:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
"Och", vad?
Min "känsla" om folk som tycker så är ju snarare att de är feministindoktrinerade, avundsjuka och dumdryga bondtölpar. Jag menar, varför skulle vi lejon bry oss om massa fårs åsikter?

Vinnare skiter väl i det. Tror du liksom Trump går runt och oroar sig för vad någon androgyn betahane och vänsterjournalist på CNN med en fet mongofru har för åsikter om att han är tillsammans med Melania och deras åldersskillnad och att hon är från öst?

Jag vet inte med dig, men själv ser jag en maskulin badass som är framgångsrik mångmiljardär, president och har knullat modeller i livet och kan nu vara tillsammans med en 24 år yngre kvinna som ser sjukt bra ut för sin ålder.

Ifall du hellre vill göra som övriga medelsvenssons och andra losers och stanna med en vanlig svensk tindertjej idag som bara blir fetare med åren. En som bitchar och gnäller om patriarkat och som tror att hon imponerar med sina HP i feministiska postpatrialkala genusvärdegrundsnormer utifrån ett sociokulturellt HBTQZXCVBN-perspektiv och leva på sojaprodukter resten av ditt liv, så är det väl lugnt.

Men du bör nog inse att du lika gärna kan skära av dig dina pungkulor då, för du har ändå ingen användning av dem, xtroverto.

Personligen knullar jag hellre en vacker och tajt och ung ryska alla dagar i veckan som behandlar mig som den gud jag är. Har man språkproblem kan man ta egna initiativ till att bli bättre, det finns många och intressanta språk man kan ha mer användning av än att bara kunna kommunicera med en kvinna.

Jag älskar den här tråden hörni. Så mycket bra inlägg, men det här kan vara årets allra bästa. Bra klös.
Citera
2018-06-21, 09:09
Medlem
Okej. Sommarfest med jobbet igår. Väl jävla spexigt där hela umgänget var en stafett av att kläcka ur sig roliga och käcka kommentarer. Inte riktigt mitt sätt att umgås, men slutet av kvällen då vi gick och bastade och badade var magiskt. Tyckte dessutom att byråns sötaste tjej (väldigt söt enligt mig, lite lagom hipstrig så där) verkade rätt het på mig.

Nåväl. Vad jag ville säga angående den här kvällen var att jag fick möjligheten att kolla in en kvinnlig arbetskamrats Tinder. Hon är 27 år och ganska snygg, säg 7+. (Det var lagom frustrerande att se både henne och den hipstriga tjejen i bikini – sexiga kroppar.) Hur som helst – varenda jävla högersvajp ledde till matchning. När det förhåller sig på det viset så inser man hur bra man har lyckats när man får en tjej att inte bara matcha utan dessutom upprätthålla en konversation och så småningom ses med en. För att inte tala om de gånger tjejer skriver först – det känns ju som ett rejält bra betyg.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-21 kl. 09:25.
Citera
2018-06-21, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Okej. Sommarfest med jobbet igår. Väl jävla spexigt där hela umgänget var en stafett av att kläcka ur sig roliga och käcka kommentarer. Inte riktigt mitt sätt att umgås, men slutet av kvällen då vi gick och bastade och badade var magiskt. Tyckte dessutom att byråns sötaste tjej (väldigt söt enligt mig, lite lagom hipstrig så där) verkade rätt het på mig.

Nåväl. Vad jag ville säga angående den här kvällen var att jag fick möjligheten att kolla in en kvinnlig arbetskamrats Twitter. Hon är 27 år och ganska snygg, säg 7+. (Det var lagom frustrerande att se både henne och den hipstriga tjejen i bikini – sexiga kroppar.) Hur som helst – varenda jävla högersvajp ledde till matchning. När det förhåller sig på det viset så inser man hur bra man har lyckats när man får en tjej att inte bara matcha utan dessutom upprätthålla en konversation och så småningom ses med en. För att inte tala om de gånger tjejer skriver först till en – det känns ju som ett rejält bra betyg.
Twitter?
Citera
2018-06-21, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Twitter?

Haha, nej. Ändrade.
Citera
2018-06-21, 09:36
Medlem
Mintafs avatar
Citat:

Nåväl. Vad jag ville säga angående den här kvällen var att jag fick möjligheten att kolla in en kvinnlig arbetskamrats Tinder. Hon är 27 år och ganska snygg, säg 7+. (Det var lagom frustrerande att se både henne och den hipstriga tjejen i bikini – sexiga kroppar.) Hur som helst – varenda jävla högersvajp ledde till matchning. När det förhåller sig på det viset så inser man hur bra man har lyckats när man får en tjej att inte bara matcha utan dessutom upprätthålla en konversation och så småningom ses med en. För att inte tala om de gånger tjejer skriver först – det känns ju som ett rejält bra betyg.

Haha, träffade en tjej på Tinder så träffades vi och sov hos mig lite senare. Sedan på morgonen frågade hon om hon fick kolla på min Tinder. Så bytte vi telefoner och var inne på varandras. Samma sak där, varje högerswipe jag drog så fick jag match på hennes. Hon blev även förvånad över hur lite matchningar jag fick. fick kanske 4/10. Då jag ändå ligger över 1200 matchningar.

Jäkligt märkligt hur killar inte alls är så kräsna när det gäller Tinder och de flesta tjejer jag har kollat på de är hur kräsna som helst.

En annan rolig historia var när jag satt bredvid min tjejkompis på bussen, så satt hon och tindrade så kollade jag typ på hennes telefon, men hon var medveten om detta. Helt plötsligt när hon swipear nej på en kille så hör man bakifrån, aha, gud vad tråkigt. Så ser man killen hon swipeade nej på sitta bakom oss haha.
Citera
2018-06-21, 09:47
Medlem
Citat:

Man upphör aldrig att förvånas över detta, trots att man läst ett otal skildringar om både äkta och fejkade tjejprofilers vardag.

Det är kanske mest förvånande över detta faktum är att så många, även mediokra, tjejer inte lyckats ta tillvara på detta oerhörda objektiva övertag, och faktiskt hittat någon. Det är ju bara att sålla. I praktiken borde könsbalansen vara ännu värre för att så många tjejer hade kunnat försvinna från marknaden.
Citera
2018-06-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Haha, träffade en tjej på Tinder så träffades vi och sov hos mig lite senare. Sedan på morgonen frågade hon om hon fick kolla på min Tinder. Så bytte vi telefoner och var inne på varandras. Samma sak där, varje högerswipe jag drog så fick jag match på hennes. Hon blev även förvånad över hur lite matchningar jag fick. fick kanske 4/10. Då jag ändå ligger över 1200 matchningar.

Jäkligt märkligt hur killar inte alls är så kräsna när det gäller Tinder och de flesta tjejer jag har kollat på de är hur kräsna som helst.

En annan rolig historia var när jag satt bredvid min tjejkompis på bussen, så satt hon och tindrade så kollade jag typ på hennes telefon, men hon var medveten om detta. Helt plötsligt när hon swipear nej på en kille så hör man bakifrån, aha, gud vad tråkigt. Så ser man killen hon swipeade nej på sitta bakom oss haha.

Jag förstår inte riktigt. Vad menar du med att du fick 4/10 matchningar? Om du menar att du matchade med nästan hälften av alla tjejer du svajpade ja på så måste du vara GDLK utseendemässigt.

Haha, fan vad bjudigt av killen att säga så ändå!
Citera
2018-06-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Man upphör aldrig att förvånas över detta, trots att man läst ett otal skildringar om både äkta och fejkade tjejprofilers vardag.

Det är kanske mest förvånande över detta faktum är att så många, även mediokra, tjejer inte lyckats ta tillvara på detta oerhörda objektiva övertag, och faktiskt hittat någon. Det är ju bara att sålla. I praktiken borde könsbalansen vara ännu värre för att så många tjejer hade kunnat försvinna från marknaden.

Absolut, det är galet som fan. Men det är väl just detta som gör att tjejer på Tinder aldrig nöjer sig – och, ironiskt nog, alltså blir kvar där.

Jag blir faktiskt mer än lovligt äcklad av hur pass stor maktobalansen är. Och det säger jag ju som kille som det ändå går betydligt bättre för än de flesta.
Citera
2018-06-21, 10:25
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Jag förstår inte riktigt. Vad menar du med att du fick 4/10 matchningar? Om du menar att du matchade med nästan hälften av alla tjejer du svajpade ja på så måste du vara GDLK utseendemässigt.

Haha, fan vad bjudigt av killen att säga så ändå!

Vad står det fetmarkerade för? Goodlooking?
Jag hade dåligt självförtroende när jag var mindre så ser inte på mig själv som snygg. Men får höra det ganska ofta att jag ser väldigt bra ut.

Haha jo vi skrattade tillsammans. Sen var det inte så pinsamt för hon kollade igenom hans profil och såg att han var 30 när vi var 18/19. Så det sa hon sen när han kommenterade haha. Liten skön save.
Citera
2018-06-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Vad står det fetmarkerade för? Goodlooking?
Jag hade dåligt självförtroende när jag var mindre så ser inte på mig själv som snygg. Men får höra det ganska ofta att jag ser väldigt bra ut.

Haha jo vi skrattade tillsammans. Sen var det inte så pinsamt för hon kollade igenom hans profil och såg att han var 30 när vi var 18/19. Så det sa hon sen när han kommenterade haha. Liten skön save.

Ah, okej. 4/10 låter crazy good verkligen. GDLK står för "godlike".
Citera
2018-06-21, 12:59
Medlem
Citat:

Jomen absolut, det är ju så man får tänka när man är i våran gubbålder Fantastiskt att det ändå sker matchningar och att dom upprätthåller konversationer med en, samt vill ses. Har en svenska på g nu som skrattar endel åt mitt snack så känns lovande. Solid 7/10 skulle jag säga att hon är, fritidsassistent, ej högskoleutbildning tror jag (?). Andra kanske rate:ar högre, men man har ju sin smak så att säga.

Vet inte hur ni andra resonerar, men utifrån hur det låter allmänt så är det väl något åt mitt håll (att tjejerna med snygga kroppar matchar med alla swipes), men för mig är det typ. Har tjejen snyggkropp direkt 6/10 förutsatt att ansiktet inte är total gris då, men mediokert face och snyggkropp ja 6/10. Sött ansikte ful kropp, :/ 4/10, 5/10 ska till jävligt mycket om jag vill träffa en sån tjej. Kör nog vad jag tror ni ungdomar kallar det s.k "ghosting" då, dvs snackar på och är trevlig (stalkat på fb och sett feta arslet, hur hon är allmänt out of shape). Sen bara låter det rinna ur sanden.
Citera
2018-06-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Har läst det finstilta.

Jag har ångrat köpet och fått tillbaka pengarna för denna månad, men prenumerationen kan inte avbrytas.
Det roliga är att i mailet jag fick det stod att jag debiterats för min prenumeration stod det att "du kan närsomhelst avsluta din prenumeration" blablabla, klicka här för mer info. men som jag tidigare nämnde så går det inte. Dålig design.

Nej, det har du inte. Ja, du kan avsluta när som helst, men du blir fortfarande debiterad för det du gått med på. Du valde 99krs dealen, det innebär att du får betala 99kr i sexmånader (tror jag, inte kollat avtalet), eller vad det nu var för deal. Jag valde istället det lite dyrare, så hade jag skiten i någon månad och kom fram till att det inte var något speciellt, och avslutade därmed abonnemanget "avtalet". Kör på vanliga tinder nu och funkar fint. Har du bra bilder löser sig allt. Inga pengar i världen kan lösa dina matchningar så som ändring av en huvudbild eller några bilder kan göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in