Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Fixade Tinder för en vecka sen men har väl gått sådär. Är ganska så average i utseendet 6/10 möjligtvis 6.5/10 ifall jag deffar ner mig då jag har rätt runda kinder just nu efter jag bulkat,
Jag har sagt det snart hundratals gånger i tråden. 6or har ingenting att hämta på Tinder så till vida du inte kan visa upp någonting annat som signalerar någon typ av väldig status.
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Vad är egentligen nyckeln till att vara framgångsrik på Tinder?
Ja, vad i hela friden kan det vara? Vara snygg kanske?
Bra bilder och att kunna styra upp träffar på ett snabbt och smidigt sätt hjälper också.
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Jag har två bra selfie bilder på mig själv,
Vadå "bra"? Enligt vem? Dig?
Uppenbarligen är det inte alls bra.
Män som ser väldigt bra ut och kanske har någon enstaka selfie, har precis det motsatta problemet till dig. De har för många brudar på appen som vill träffa dem och har svårt att bestämma vilken brud som ska knullas vilken vecka.
Men tumregel är att du bör skippa selfies. Ofta ger det en incel-vibe och om inte annat så skippa det för din självrespekts skull.
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
snygg frisyr,
Igen - enligt vem? Dig? Din morsa? Dina tjejkompisar som säger det du vill höra?
Någon homofil som skriver artiklar i modemagasin och som har sagt att det är en snygg frisyr (på andra homos)?
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
har en bio med mina intressen och vad jag pysslar med. Är väl ganska bra på att öppna upp en konversation och snacka med folk men problemet är att jag får så lite matchningar, trots att jag är rätt så aktiv och likar en hel del när jag inte har bättre saker för mig. ,
Ja, då är det väl dags att du snart bestämmer dig för ifall du ska göra ett tappert försök att förbättra utseendet/bilderna eller ifall du helt enkelt kanske ska lägga ner skiten och inse att det här inte var någonting för dig -
"Insanity is doing the same thing over and over again but expecting different results".
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Måste man vara modell för att ens ha chans på alla snygga brudar eller?
Nej, men i högre toppskiktet bland män är en bra regel.
Varför skulle en snygg tjej sänka hennes standarder för att träffa en 6:a när hon enkelt kan få snyggare män där på appen och när inte ens halvdana eller fula brudar är villiga att göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Är rätt ung fö runt 19-22, ganska vältränad men har inga bilder på min kropp
Så du är ganska vältränad men har då inga bilder på din kropp när det är faktiskt där som en alldaglig 6:a möjligtvis skulle kunna stå ut från mängden och konkurrera?
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
(lite större än normal stor snopp 16,5cm
"Stor"? I den här tråden anses det snarare vara en micro size.
Citat:
Ursprungligen postat av
contraband
Har Tinder guld så swipar på alla brudar jag tycker är vettiga och söta, men går fruktansvärt långsamt. Några som har lite tips att ge?
Spara slantarna och säg upp abonnemanget.