2018-06-23, 00:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hon har ett ganska attraktivt ansikte. En symmetri som är ganska fördelaktig och förstärker hennes nordiska vita arv. Hon har också fina ögon. Ett typiskt svenskt eftertraktat utseende. Jag tror att det sätter igång mäns instinkter något.

Ser man på bilder på henne innan hon la till med clown-utseendet så ser hon lite ut som en drömtjej för den som söker det genuina svenska flickutseendet. Samtidigt som hennes utseende ligger i girl-next-door nivå.

Att hon har blivit som hon är och lagt till med clown-utseendet tror jag har å göra med en låg självkänsla och stor osäkerhet under tidiga tonår. Hon är rädd att hon inte duger och när killar sänder ut sexuella signaler så har hon svårt att låta sig själv acceptera att det är för att dom gillar henne och hon skapar ett försvar där hon *hittar på* att dom driver med henne och är elaka.

Att hon förstör sitt hår är nog för att hon då förstärker det negativa med sitt utseende och hon kan själv hävda att hon inte är vacker. *Det kan väl alla se...typ* blir det.

Allt detta gör att hon kan motivera alla dessa sexuella signaler män ändå sänder till henne med att män är äckliga svin som bara vill använda kvinnor som trasor. Hon vill visa att hon fått nog och vill stå upp för alla kvinnor och lära dom detta hemska om män.

Jag tycker synd om henne. Hennes närstående borde jobba på att få henne ta tag i sina problem istället så hon kan må bra i sitt inre. Spela handboll, umgås normalt med människor och vara nöjd med sig själv. Då skulle hon i princip bara få normala interaktioner med främmande män.
Du måste vara någonstans tio år yngre än mig. Jag ser bara en liten flicka när jag ser henne utan smink. I mina ögon ser ut att typ ha precis slutat nian.

Inte att hon för den sakens skull är ful, det är bara att hon ser så barnslig ut. På fel sida om att se ung ut så att säga.
Citera
2018-06-23, 08:29
Bannlyst
Hon är varken snygg lr sexig, och har aldrig attraherat män, där i ligger en förklaring till hennes problem.
Hon berättade i en podd att hon blev mobbad i skolan för att hon hade fula bröst och så blev hon kallad hora.
Hon har fortfarande fula bröst och är inte snygg, utan smink ligger hon på en 2,a på 10-skalan.
Hon gillar att få uppmärksamhet, det finns ett fåtal idioter som skriver hot och hat samt skickar kukbilder, det livnär hon sig på.
Hon skulle lätt kunna få allt att sluta, genom att hänga ut dom män som skickar kukbilder och sluta gå runt som en clown och provocera män.
Men eftersom mulliga Linnéa inte lyckats med handbollen så gör hon nu karriär på att spela offer.
Naiva kvinnor och män hyllar hennes mod för att fått ta emot hot från ofarliga dårar och lite kukbilder.
I Sverige begås det massa våldtäkter och fall av kvinnomisshandel varje dag, vad är stödet till alla dom kvinnorna?
Linnéa är dessutom vän av högt flyktingmottagande, så hon är ingen vän av kvinnor. Sammanfattningsvis så är Linnéa en ful, fet och mobbad tjej som söker revansch och bekräftelse.
Senast redigerad av Carinaw 2018-06-23 kl. 08:33.
Citera
2018-06-23, 13:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinaw
Hon är varken snygg lr sexig, och har aldrig attraherat män, där i ligger en förklaring till hennes problem.
Hon berättade i en podd att hon blev mobbad i skolan för att hon hade fula bröst och så blev hon kallad hora.
Hon har fortfarande fula bröst och är inte snygg, utan smink ligger hon på en 2,a på 10-skalan.
Hon gillar att få uppmärksamhet, det finns ett fåtal idioter som skriver hot och hat samt skickar kukbilder, det livnär hon sig på.
Hon skulle lätt kunna få allt att sluta, genom att hänga ut dom män som skickar kukbilder och sluta gå runt som en clown och provocera män.
Men eftersom mulliga Linnéa inte lyckats med handbollen så gör hon nu karriär på att spela offer.
Naiva kvinnor och män hyllar hennes mod för att fått ta emot hot från ofarliga dårar och lite kukbilder.
I Sverige begås det massa våldtäkter och fall av kvinnomisshandel varje dag, vad är stödet till alla dom kvinnorna?
Linnéa är dessutom vän av högt flyktingmottagande, så hon är ingen vän av kvinnor. Sammanfattningsvis så är Linnéa en ful, fet och mobbad tjej som söker revansch och bekräftelse.
Alltså. Mycket kan man säga om Linnéa men fan inte att hon är vare sig fet eller ens mullig. Däremot så delar jag din analys om att hon aldrig var poppis bland killarna i skolan.
Citera
2018-06-23, 14:33
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ordet stavas systerskap. Ve den kvinna som vågar säga emot en kvinna. Då blir det genast kvinnor som hatar kvinnor.

Ord och begrepp är allt i de här sammanhangen.

Jo tack, jag har fått höra att jag är en riktig förrädare.
Men det är inte systerskap att låta lögnare kapa så viktiga ämnen som Linnea nu har kapat enligt min mening.
Senast redigerad av onemorechance 2018-06-23 kl. 14:43.
Citera
2018-06-23, 14:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Jo tack, jag har fått höra att jag är en riktig förrädare.
Men det är inte systerskap att låta lögnare kapa så viktiga ämnen som Linnea nu har kapat enligt min mening med sina lögner.
Vad hon gör är att sprida falsk propaganda om män. Testa att byta ut "man" och "män" i hennes texter mot "judar"och se hur poppis det är.
Citera
2018-06-23, 15:21
Medlem
Doktorphils avatar
har svårt att ta henne på allvar när hon ser ut som hon gör . Är övertygad att fler hade tagit henne på allvar om hon inte såg ut som en clown
Citera
2018-06-23, 15:31
Medlem
Insyn5s avatar
Svårt att ta henne på allvar överhuvudtaget när hon framför åsikter som hyllas i media och det politiska etablissemanget. Av någon anledning tror hon ju att hon är någon typ av motståndskraft/rebell. Linnéa skulle nog aldrig klara av att vara i en riktig dissidents kläder.
Citera
2018-06-23, 19:04
Medlem
Masscentrums avatar
En vän som gick i samma gymnasium som Linnea berättade att Linnea kunde titta runt och helt plötsligt svimma för att folk skulle kolla hur hon mådde. Min vän berättade också att det var inte många i "handbollsvärlden" som gillade Linnea då många tyckte hon var psycho.
Citera
2018-06-24, 19:59
Medlem
postvagns avatar
Är hon ihop med en tjej?

https://www.instagram.com/p/BkaPn7Sn...=linneaclaeson
Citera
2018-06-25, 01:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Är hon ihop med en tjej?

Det finns flera alternativ här om vi begrundar den där bilden:

1) Hon är lesbisk och väljer medvetet kvinnor som sexualpartners eller som fast partner.

2) Hon vill provocera

3) Det är fråga om någon "lek" som hon kanske inte riktigt förstår innebörden av.

4) Om hon för ett ögonblick inbillar sig att allt blir frid och fröjd bara för att hon väljer en kvinnlig partner (eller flera?) så begår hon med överhängande sannolikhet ett stort misstag. Kanske får hon något nytt ämne att skriva om (och beklaga sig över) på instagram och i aftonbladet?

"Faktum är att partnervåld är minst lika vanligt inom lesbiska relationer som inom heterorelationer, och att självmordsfrekvensen är högre för HBTQ-personer (särskilt ungdomar) än för samhället i stort. Det senare beror sannolikt klart mer på de fördomar och den illvilja (delar av) samhället riktar mot HBTQ-personer, än på något inneboende hos dessa. Att jag lyfter omständigheten skall alltså inte förstås som någon kritik mot HBTQ-personer, utan bara som ett belysande av att en lesbisk identitet knappast utgör en gräddfil till lycka"

Citera
2018-06-25, 12:41
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Är hon ihop med en tjej?

Vissa tjejer har inget problem att pussa sina tjejkompisar på munnen så det kan faktiskt vara så att det bara är en kompis.
Citera
2018-06-29, 00:09
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det finns flera alternativ här om vi begrundar den där bilden:

1) Hon är lesbisk och väljer medvetet kvinnor som sexualpartners eller som fast partner.

2) Hon vill provocera

3) Det är fråga om någon "lek" som hon kanske inte riktigt förstår innebörden av.

4) Om hon för ett ögonblick inbillar sig att allt blir frid och fröjd bara för att hon väljer en kvinnlig partner (eller flera?) så begår hon med överhängande sannolikhet ett stort misstag. Kanske får hon något nytt ämne att skriva om (och beklaga sig över) på instagram och i aftonbladet?

"Faktum är att partnervåld är minst lika vanligt inom lesbiska relationer som inom heterorelationer, och att självmordsfrekvensen är högre för HBTQ-personer (särskilt ungdomar) än för samhället i stort. Det senare beror sannolikt klart mer på de fördomar och den illvilja (delar av) samhället riktar mot HBTQ-personer, än på något inneboende hos dessa. Att jag lyfter omständigheten skall alltså inte förstås som någon kritik mot HBTQ-personer, utan bara som ett belysande av att en lesbisk identitet knappast utgör en gräddfil till lycka"

Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Vissa tjejer har inget problem att pussa sina tjejkompisar på munnen så det kan faktiskt vara så att det bara är en kompis.

Fattar. Men jag tolkade de överentusiastiska kommentarerna som om detta vore ett kärlekspar som för första gången visar upp sig. Om så vore fallet, all praise! Annars...uppmärksamhet much?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in