2018-06-29, 13:38
Medlem
onemorechances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Fattar. Men jag tolkade de överentusiastiska kommentarerna som om detta vore ett kärlekspar som för första gången visar upp sig. Om så vore fallet, all praise! Annars...uppmärksamhet much?

Kan vara så också, jag vet inte för jag just hennes kärleksliv har jag ingen koll på.
Oavsett varför så är det ändå uppmärksamhet hon vill ha
Senast redigerad av onemorechance 2018-06-29 kl. 13:57.
Citera
2018-06-29, 13:49
Medlem
BigFatCones avatar
Som att en bild på två tjejer som ser ut att kompispussas skulle röra upp några känslor hos andra än dom alla mest lågpannande plattsnackarna.
Citera
2018-06-30, 18:16
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Kan vara så också, jag vet inte för jag just hennes kärleksliv har jag ingen koll på.
Oavsett varför så är det ändå uppmärksamhet hon vill ha

Hehe ja det har du nog rätt i.
Citera
2018-06-30, 23:45
Medlem
Insyn5s avatar
Nu har hon tydligen fått ett brev från Nordiska motståndsrörelsen

https://www.instagram.com/p/BkaOhpBB...assholesonline

Ett litet problem här dock, brevet undertecknas "MVH NMR" och det skulle aldrig Motståndsrörelsen själva kalla sig, av någon märklig anledning är dom noggranna med att man inte ska förkorta det NMR.

Jag tycker Linnéa kan söka sin uppmärksamhet på ett normalt jävla sätt, som att ta ett kort på maträtter och selfies på gymmet som alla andra i hennes ålder gör, inte för att det är så normalt egentligen men det är nog sundare än att varje dag ladda upp hot och dylikt i en sådana mägnd som skulle göra henne till universum viktigaste person.

Zlatans självgodhet är ju blygsam om man jämför med Linnéa Cleasson.
Citera
2018-07-01, 00:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5

Ett litet problem här dock, brevet undertecknas "MVH NMR" och det skulle aldrig Motståndsrörelsen själva kalla sig, av någon märklig anledning är dom noggranna med att man inte ska förkorta det NMR.

Jag tycker Linnéa kan söka sin uppmärksamhet på ett normalt jävla sätt, som att ta ett kort på maträtter och selfies på gymmet som alla andra i hennes ålder gör, inte för att det är så normalt egentligen men det är nog sundare än att varje dag ladda upp hot och dylikt i en sådana mägnd som skulle göra henne till universum viktigaste person.

Jag tror att det är en dåre. Det är tydligen andra mer eller mindre kända personer som har fått liknande brev med snarlik handstil undertecknade med "NMR".
Citera
2018-07-01, 01:26
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror att det är en dåre. Det är tydligen andra mer eller mindre kända personer som har fått liknande brev med snarlik handstil undertecknade med "NMR".

Möjligt, att hon ens gör en grej av brevet är ju patetiskt.

Hon har verkligen hängt upp sig på NMR eller mer "tror" hon att NMR hängt upp sig på henne.

Tror att NMR skiter fullständigt i narcissisten och mytomanen Linnéa.
Citera
2018-07-01, 01:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag tror att det är en dåre.

Kan hon inte ha "skrivit brevet" till sig själv för att ha nåt mer att gnägga om och beklaga sig över? Går det att utesluta? Dåren finns kanske där man minst anar det?

Citat:
Det är tydligen andra mer eller mindre kända personer som har fått liknande brev med snarlik handstil undertecknade med "NMR".

Kan hon inte ha fått nys om detta och blivit smått förnärmad över att inte hon fått post från "NMR" och sen bestämt sig för att haka på tåget för att åtminstone kunna suga åt sig lite mer välbehövlig uppmärksamhet på instagram?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-07-01 kl. 01:55.
Citera
2018-07-01, 02:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan hon inte ha "skrivit brevet" till sig själv för att ha nåt mer att gnägga om och beklaga sig över? Går det att utesluta? Dåren finns kanske där man minst anar det?

Kan hon inte ha fått nys om detta och blivit smått förnärmad över att inte hon fått post från "NMR" och sen bestämt sig för att haka på tåget för att åtminstone kunna suga åt sig lite mer välbehövlig uppmärksamhet på instagram?
Nej, det går givetvis inte att utesluta och det skulle inte heller förvåna mig. Jag tror dock ändå mer på "ensam galning". Skulle inte förvåna mig om halva kändissverige har fått såna brev.
Citera
2018-07-01, 15:19
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Nej, det går givetvis inte att utesluta och det skulle inte heller förvåna mig. Jag tror dock ändå mer på "ensam galning". Skulle inte förvåna mig om halva kändissverige har fått såna brev.

Är det samma nissar som sprayar hakkors på synagogor?
Citera
2018-07-01, 17:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är det samma nissar som sprayar hakkors på synagogor?
Hakkors är väl annars nåt kids gärna kladdar? Den här liraren gör en ålderdomlig variant av gement "a" som jag sällan eller aldrig sett hos cirka min generation och nedåt.
Citera
2018-07-01, 19:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5

Inte direkt troligt att de skulle skriva så. De skulle väl skriva typ motståndsrörelsen. För att inte förväxlas med t.ex:

Citat:
Nätverket mot rasism (NMR) är ett svenskt nätverk med inriktning på antirasism, som har ett antal organisationer som medlemmar.
https://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4tverket_mot_rasism

Så det är nog så att det om brevet är äkta är någon störd en som inte har ett dugg med motståndsrörelsen att göra. Inte trevligt så klart om det nu är en störd en och brevet är äkta. Bör polisanmälas.
Citera
2018-07-01, 19:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det finns flera alternativ här om vi begrundar den där bilden:

1) Hon är lesbisk och väljer medvetet kvinnor som sexualpartners eller som fast partner.

2) Hon vill provocera

3) Det är fråga om någon "lek" som hon kanske inte riktigt förstår innebörden av.

4) Om hon för ett ögonblick inbillar sig att allt blir frid och fröjd bara för att hon väljer en kvinnlig partner (eller flera?) så begår hon med överhängande sannolikhet ett stort misstag. Kanske får hon något nytt ämne att skriva om (och beklaga sig över) på instagram och i aftonbladet?

"Faktum är att partnervåld är minst lika vanligt inom lesbiska relationer som inom heterorelationer, och att självmordsfrekvensen är högre för HBTQ-personer (särskilt ungdomar) än för samhället i stort. Det senare beror sannolikt klart mer på de fördomar och den illvilja (delar av) samhället riktar mot HBTQ-personer, än på något inneboende hos dessa. Att jag lyfter omständigheten skall alltså inte förstås som någon kritik mot HBTQ-personer, utan bara som ett belysande av att en lesbisk identitet knappast utgör en gräddfil till lycka"

Går på nr 2 där. Enbart för att provocera för att nu väcka de troll hon lever på. Om nu trollen ens finns. Om hon nu var lesbisk hade hon liksom för länge sedan gått ut med detta. För det kommer ge 1000+ PK-poäng. Nu anspelar hon liksom bara att vara det så där kanske. Medan det inte är så konstigt att kvinnor ger varann en puss på munnen även om de är 100% hetero.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in