2018-06-18, 22:37
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Vad snackar du om??? Är 500 dickpick "överreagera". Är "du ska bindas och våldtas" att överreagera.
"Du är en hot shit" ÄR att TRAKASSERA. Om du inte inser detta är du en dickshit.

Det är inte HON som överreagerar, utan de flesta andra som håller tyst.
Du verkar vara lika mycket mobbare som Linnea.

Och nej, att tala om för någon att denne person är snygg är inte att trakassera och kommer aldrig bli.
Citera
2018-06-19, 13:10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Jag vill till och med påstå att hon hittar på många av situationerna, för hon har märkt att det ger henne uppmärksamhet vilket hon inte verkar kunna vara utan.
Jag tänker inte säga emot dig här eftersom jag helt och hållet delar din analys. Det är heller inte första gången människor hittar på saker för att få uppmärksamhet. Jag säger det igen för tydlighetens skull; Det är den otroliga mängden jag ställer mig skeptisk till. Att nån klämmer ur sig ett "schysst röv" när hon spankulerar omkring i sina rövkorta shorts händer ju garanterat. Och något man garanterat får räkna med om man går i rövkorta shorts. Det kostar liksom att vara normbrytande, men hon vill inte betala.

Citat:
Vad snackar du om??? Är 500 dickpick "överreagera". Är "du ska bindas och våldtas" att överreagera.
"Du är en hot shit" ÄR att TRAKASSERA. Om du inte inser detta är du en dickshit.

"Du är en hot shit" är en komplimang. Och jag har sagt det förr; det verkar som att fröken Penntroll har lite svårt att se skillnad på ärligt givna komplimanger och på trakasserier "Du ska bindas och våldtas" är så klart en typ av meddelanden som man inte ska behöva få hur som helst. Men som jag skrev ovan så kostar det att bryta mot normerna.

Det är även väldigt fascinerande att hon har lyckats samla på sig så många dickpicks. Jag funderar på att logga in på IX, en rätt stor sexcommunity, och se om det är någon där som har fått 500 dickpicks under sin medlemstid. Jag gissar på nej.

Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Det är Zlatanbladet vi talar om här. Det kan lika gärna ha varit en vanlig Torshammare.
Jag personligen tror ju inte att det här överhuvudtaget. Det kan förvisso ha varit en full hammarbyare.

Citat:
Ursprungligen postat av bokskog54
Minns ett gammalt inlägg, typ ett år sedan, där hon skrev, tror det var, 20-30 gånger på 2 timmar.

Så svårt att inte hålla med om att det låter högt ibland.
Jag känner liksom kvinnor som är modellsnygga, några strippor och ett antal som mest ser ut som knulldockor. Men ingen av dom kan vittna om den här otroliga mängden påhopp.
Senast redigerad av BigFatCone 2018-06-19 kl. 13:12.
Citera
2018-06-19, 15:51
Medlem
Jag tror hon får ta emot en hel del skit, även innan hon blev "känd", vilket givetvis inte är okej. Problemet med Linnea (och en handfull andra mediala personligheter) är att hon enbart återfinns i medier där hon är totalt fri från att ta emot kritik.

Varenda person som ger henne minsta kritik blir totalt söndermobbade på medier av hennes följare. Unga tjejer med noll förståelse för källkritik eller hur samhället i stort ser ut. Trots att många ställer helt befogade frågor blir de sågade till en sådan grad att det nästan blir värre än det Linnea själv får ta emot.
Citera
2018-06-19, 16:08
Hon håller lekstuga och tycker att det är skitkul. Det är ett spel mellan henne och grabbaran som kommenterar och Linnea själv är ofta värst. Intressant att hon med sin svada blir mållös när hon blir "attackerad" irl.
Citera
2018-06-21, 20:04
Medlem
Jotunheimrs avatar
Före och efter kulturmarxistisk indoktrinering.

https://image.ibb.co/fp2S78/128712006837370.jpg
Citera
2018-06-22, 17:21
Medlem
onemorechances avatar
Citat:

Var finns bevisen på att det är 500 dickpicks?
Hot Shit är inte trakasserier, det är en klumpig komplimang.
Finns bättre sätt att säga till någon att denna ser bra ut.

Vill man inte ha någon vidare kontakt så ignorerar man eller så säger man tack men nej tack.
Men trakasserier nej knappast.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tänker inte säga emot dig här eftersom jag helt och hållet delar din analys. Det är heller inte första gången människor hittar på saker för att få uppmärksamhet. Jag säger det igen för tydlighetens skull; Det är den otroliga mängden jag ställer mig skeptisk till. Att nån klämmer ur sig ett "schysst röv" när hon spankulerar omkring i sina rövkorta shorts händer ju garanterat. Och något man garanterat får räkna med om man går i rövkorta shorts. Det kostar liksom att vara normbrytande, men hon vill inte betala.

Precis, bara för att jag råkar vara av samma kön som Linnea så tänker jag inte hålla henne helt och hållet bakom ryggen.
Det gör att man förminskar för alla som har blivit utsatta.

Därför är jag väldigt skeptisk till allt hon skriver om.

Nu blev ju en man dömd så att hon faktiskt har blivit utsatt säger jag inte emot.

Men inte i den utsträckningen hon påstår.
Senast redigerad av onemorechance 2018-06-22 kl. 17:24.
Citera
2018-06-22, 17:49
Bannlyst
Tål inte denna ultra-feminist. Minns när hon medverkade i Opinion och någon man på tv-länk kallade en neger i studion för "solbränd man" (eller något annat i den stilen). Hon blev fullständigt skogstokig av detta och skrev en artikel i Aftonhoran dagen efter om den stackars negern.

Vågar någon vettig man ha sex med henne? Då blir dom väl anmälda för våldtäkt på löpande band. Men frågan är väl snarare om någon VILL sätta på henne.
Citera
2018-06-22, 18:17
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Precis, bara för att jag råkar vara av samma kön som Linnea så tänker jag inte hålla henne helt och hållet bakom ryggen.
Det gör att man förminskar för alla som har blivit utsatta.

Därför är jag väldigt skeptisk till allt hon skriver om.

Nu blev ju en man dömd så att hon faktiskt har blivit utsatt säger jag inte emot.

Men inte i den utsträckningen hon påstår.
Det finns inget som är sämre för kvinnor än när andra kvinnor ställer sig bakom idioti bara för att det känns bra.
Citera
2018-06-22, 20:51
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det finns inget som är sämre för kvinnor än när andra kvinnor ställer sig bakom idioti bara för att det känns bra.

Ordet stavas systerskap. Ve den kvinna som vågar säga emot en kvinna. Då blir det genast kvinnor som hatar kvinnor.

Ord och begrepp är allt i de här sammanhangen.
Citera
2018-06-22, 20:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ordet stavas systerskap. Ve den kvinna som vågar säga emot en kvinna. Då blir det genast kvinnor som hatar kvinnor.

Ord och begrepp är allt i de här sammanhangen.
Det är ju dessutom ett systerskap som jag har svårt att se existerar.
Citera
2018-06-22, 22:27
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Nu svarar jag ärligt. Spelar ingen roll hur mycket jag tittar på Linnea men jag får inte upp den. Fattar inte att uppenbarligen så många män gillar henne så mycke som hon påstår.

Hon har ett ganska attraktivt ansikte. En symmetri som är ganska fördelaktig och förstärker hennes nordiska vita arv. Hon har också fina ögon. Ett typiskt svenskt eftertraktat utseende. Jag tror att det sätter igång mäns instinkter något.

Ser man på bilder på henne innan hon la till med clown-utseendet så ser hon lite ut som en drömtjej för den som söker det genuina svenska flickutseendet. Samtidigt som hennes utseende ligger i girl-next-door nivå.

Att hon har blivit som hon är och lagt till med clown-utseendet tror jag har å göra med en låg självkänsla och stor osäkerhet under tidiga tonår. Hon är rädd att hon inte duger och när killar sänder ut sexuella signaler så har hon svårt att låta sig själv acceptera att det är för att dom gillar henne och hon skapar ett försvar där hon *hittar på* att dom driver med henne och är elaka.

Att hon förstör sitt hår är nog för att hon då förstärker det negativa med sitt utseende och hon kan själv hävda att hon inte är vacker. *Det kan väl alla se...typ* blir det.

Allt detta gör att hon kan motivera alla dessa sexuella signaler män ändå sänder till henne med att män är äckliga svin som bara vill använda kvinnor som trasor. Hon vill visa att hon fått nog och vill stå upp för alla kvinnor och lära dom detta hemska om män.

Jag tycker synd om henne. Hennes närstående borde jobba på att få henne ta tag i sina problem istället så hon kan må bra i sitt inre. Spela handboll, umgås normalt med människor och vara nöjd med sig själv. Då skulle hon i princip bara få normala interaktioner med främmande män.
Citera
2018-06-23, 00:24
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
...

Att hon förstör sitt hår är nog för att hon då förstärker det negativa med sitt utseende och hon kan själv hävda att hon inte är vacker. *Det kan väl alla se...typ* blir det.

...
Det färgade håret hon har är en form av feminist-HBTQ-uniform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in