Citat:
Ursprungligen postat av
Gerrard89
Intressant du ignorerar att jag skrev att det är emot sociala mediers regler. Samtidigt öser du på med personangrepp för att du inte har något vettigt att komma med.
Jag syftar annars på att det kan vara brott mot personuppgiftslagen. Men att det är emot sociala mediers regler är mer än tillräckligt för att folk ska avstå från att publicera namn.
Nu skrev du även olagligt.. Om ditt minne är så pass dåligt så
Citat:
Det är olagligt/emot villkoren på sociala medier att "hänga ut" människor med namn, därför måste de censurera namnen. Ta av dig foliehatten.
Den lagen skulle vara intressant att få höra? Dessa villkor du pratar om att man inte får skärmdumpa sina meddelande ligger även på dig att pressentera, om du har hängt på internet för ens en liten stund så är det märkligt att du har missat alla delningar och uppladdningar av skärmdumpar där man inte censurerar namn (väldigt vanligt på twitter tex).
Även du ignorerar det andra jag skrev, att det är märkligt att man inte anmälar dödshot, då hon påstår sig få hundratals och åter hundratals, men aldrig några rättsliga åtgärder... Jag har ju svaret dock, och det är att det mesta är fejkade.
Öser på med personangrepp? Ojdå vart man lite dyster nu? Det kommer från samma person som kallade mig för foliehatt!
Fortfarande väldigt intresserad av att höra dessa lagar och regler som gör att man inte får anmäla eller publicera hotelser som drabbar nämde?