2018-06-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q's senaste post: Räkna med ytterligare censurering från youtube på dem som avkodar/tolkar meddelanden från Q. Det har vi redan märkt, youtube censurerar/begränsar/stänger av personer dem anser inte följer YT's i förväg uppgjorda osynliga regler, som t ex copyright strike-varningar osv. Allt i syfte att försvåra/blockera/hindra, budskapet från Q att nå ut. MSM vill väl ha tolkningsföreträde? "Attacks will intensify". Ojdå, censureringen kommer öka ytterligare, med andra ord.

Jag tycker de gamla vanliga twittertrådarna är ganska oförstörda, dom som postar allt Q buzz hela tiden?
Citera
2018-06-23, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja tusen saker: alla högt uppsatta inom FBI är borta utom en, Lynch/Comey ska inför rätta, Obama visste inte bara om Clintons emailserver utan hade ett eget konto(!!!)(initialerna gav dessutom Q oss långt innan det blev offentligt), Obama gav iranierna tillgång till amerikanska finansinstitut. Detta är bara en bråkdel som kommit fram.

Listan går att fyllas på hur långt som helst.

Men inget händer...

Jag tror nog att det händer mycket bakom kulisserna.
Läste också det där om Clinton servern och privata emails, OM Q är vad han utger sig för att vara så kan man ju GISSA att dom satt i tysthet ett tag och bara samlade bevis.

Sen måste dom väl på något snyggt sätt få in bevisen i systemet.

Det narrativ som byggts upp, skulle 10% vara sant så räcker det ju för att HRC, BO et.al kommer skaka galler väldigt länge.

Skulle hälften vara sant räcker det ju att plocka ned Soros och Rotschild men då måste man nog få med sig Europa i denna process.

Kanske kan vara så att det största hotet just nu är att Europa inte skall vakna?

Om vi gör en Q vart skall då alla deep-state flyktingar ta vägen
Citera
2018-06-23, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag tycker de gamla vanliga twittertrådarna är ganska oförstörda, dom som postar allt Q buzz hela tiden?

Det var inte twittertrådarna jag menade. Det var de som lägger ut videor på Youtube, och kunde bli censurerade.
Citera
2018-06-23, 15:22
Moderator
OT raderat i massor. Skärpning!

/Moderator
Citera
2018-06-23, 15:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han har väl inte tillsatt några av de som fått gå hos FBI?
Nej inte vad jag känner till i alla fall - fast det var väl inte endast FBI som diskuterades?

Citat:
Visste du vem han var innan Q började skriva on honom?

(ja, får jobba på mina statements)

Det minns jag ärligt talat inte - jag följde inte Q mer än ytterst sporadiskt på den tiden så jag har lite svårt att säga säkert var jag läste om Strzok först, och om Q hade nämnt honom då eller ej.

Citat:
Frågestunden med Q är framflyttad en liten stund.
Men när den kommer, kommer det att vara det slutgiltiga beviset att Q är den han/de säger sig vara. Person/personer med Q clearance. Eller tror ni fortfarande att "Q" är nån som sitter i en källarskrubb och chansar och gissar och har lite rätt då och då?
Är du säker på att det är en frågestund med Q som avses? Kan det inte lika väl vara en Q&A med Trump?
Jag hoppas du har rätt dock - skulle vara väldigt intressant om det släpps fram några spännande frågor.
Citera
2018-06-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Är du säker på att det är en frågestund med Q som avses? Kan det inte lika väl vara en Q&A med Trump?
Jag hoppas du har rätt dock - skulle vara väldigt intressant om det släpps fram några spännande frågor.

Hade det varit Trump hade väl han hållit en vanlig presskonferens?
Q har iofs redan hållit ett Q&A:

Citat:
Apr 19 2018
Q&A again.
Time limited.
Keep up the good fight!
Q
Senast redigerad av Q-follower 2018-06-23 kl. 22:23.
Citera
2018-06-23, 22:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Aha, ja då har du säkert rätt!
Citera
2018-06-24, 08:08
Medlem
Citat:
Det var inte twittertrådarna jag menade. Det var de som lägger ut videor på Youtube, och kunde bli censurerade.

Ja jag förstod det men tänkte att om det var aktiv censur så borde väl twitter också strypas?
Citera
2018-06-24, 08:09
Medlem
Citat:

Det är inte Huckabee show som avses här?
Trump tells it all, han har ju promotat det på sin twitter
Citera
2018-06-24, 09:05
Medlem
Pussykings avatar
Q skrev att det först kommer en censurerad version av IG rapporten, därefter kommer en ocensurerad att släppas. Detta fick Q-följare att kräva att den versionen också släpptes.

Media och twitter hånade foliehattarna som trodde att det skulle finnas en ocensurerad version, vilka stollar.

Nu kommer det fram att det finns en ocensurerad version. Q ptoof?
Citera
2018-06-24, 10:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q skrev att det först kommer en censurerad version av IG rapporten, därefter kommer en ocensurerad att släppas. Detta fick Q-följare att kräva att den versionen också släpptes.

Media och twitter hånade foliehattarna som trodde att det skulle finnas en ocensurerad version, vilka stollar.

Nu kommer det fram att det finns en ocensurerad version. Q ptoof?

Det är ganska lätt att gissa sig till att det finns en "ocensurerad" och en "censurerad" version, det är även ganska lätt att gissa sig fram till vad som kan ha bli överstruket, exempelvis namn på agenter i fällt och information om operationer som fortfarande är aktiva och därmed inte något som allmänheten bör kunna läsa rakt av för att det kan äventyra eventuella utredningar.

Det finns ett par problem egentligen med allt detta och det är att folk är på tok för oinsatta i hur utredningar faktiskt fungerar, många verkar anta att en utredning funkar som på Tv, folk utgår från att om man inte hittar alla viktiga bevis under en väldigt kort tid så finns det inte heller några bevis för ett brott. Det funkar inte så och utredningar måste ska utan en allmän inblick i dem för att undvika att de som är misstänkta för brott ska kunna se vad myndigheterna vet och inte vet om dem.

Ett perfekt exempel på denna syn går att återse kring Robert Muellers utredning rörande Trump, tittar man hur vissa användare här på forumet fortfarande skrive rom russiahoax och allt möjligt ovanpå vad både Trump själv och många av hans följare/fans skriver på twitter och på andra ställen så ser man att folk inte har full förståelse rörande hur polisarbeten fungerar.
Citera
2018-06-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ja jag förstod det men tänkte att om det var aktiv censur så borde väl twitter också strypas?

Twitter censurerade nog mer tidigare med algoritmer ofördelaktiga mot Trump osv. Trump's twitterkonto släcktes ju ner 10-15 minuter i november förra året. Företaget meddelade att det var en anställd på Twitter som gjorde det på dagen när hans anställning skulle upphöra.
Q säger:

Citat:
POTUS' Twitter take down was not by accident (as referenced several hours ago).
Q

Därefter har Q pekat ut Twitter's CEO/Jack Dorsey flera gånger i olika poster bl a här:

Citat:
Jan 23 2018
Letter to @Jack?
Who did @Jack lose today?
Goodbye @Jack.
Predictable.
ALL.
Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto