2017-06-01, 09:26
Medlem
Flusons avatar
Kom över 0,4g Crystal meth som jag delade med en tjej polare. Har väl typ en 0,2a kvar och allt har intagits nasalt. Förra batchen var hel potent och skön men nästan lite för crazy, så inget att binga på för mig. Men denna batch har en smak av bensin typ och kristallerna ser renare ut samt att ruset är en aning intensivare än förra. Finns det Ice som smakar typ bensin...???
Citera
2017-06-14, 10:03
Medlem
Centralstimulantias avatar
Blir ju sjukt taggad på crystal efter att ha läst denna tråd
Citera
2017-06-14, 16:20
Medlem
Har säkert redan diskuterats, men varför finns in CM i Svedala?
Citera
2017-06-14, 17:31
Avslutad
Blir bra jävla sugen på att prova crystal efter läst lite här. Känns som det påminner om PV, någon pv-rökare som provat CM?

MDPV svenska svaret på crack/crystal meth har jag alltid tänk men jag vet inte. Kanske inte är lika starkt.
Citera
2018-01-21, 00:28
Medlem
Nkpgisits avatar
Vilka är doserna på crystal meth?
Antar att man inte slår i sig 0,5-1a som man gärna gör på tjack? Plus att man spär på lite extre för ruschens skull.
Så någon som vet vad man tar för dos på meth? Vid rökning samt IV?
Citera
2018-01-21, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vilka är doserna på crystal meth?
Antar att man inte slår i sig 0,5-1a som man gärna gör på tjack? Plus att man spär på lite extre för ruschens skull.
Så någon som vet vad man tar för dos på meth? Vid rökning samt IV?
Är du trög på riktigt? Ja, ett gram så dansar du med djävulen.
Citera
2018-01-21, 01:08
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Är du trög på riktigt? Ja, ett gram så dansar du med djävulen.
Är du trög på riktigt? Jag undrade vad en dos ligger på crystal meth? Och att jag antar att man inte doserar det som med vanligt amfetamin, dvs 0,5-1 gram i lösningen..

Att kanske en 50mg crystal meth är en bra dos
Citera
2018-01-21, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Är du trög på riktigt? Jag undrade vad en dos ligger på crystal meth? Och att jag antar att man inte doserar det som med vanligt amfetamin, dvs 0,5-1 gram i lösningen..

Att kanske en 50mg crystal meth är en bra dos
Crystal methamphetamine är kristaller, vilket har hög potens. Man pangar inte ett halvt gram av det. Inte heller ett gram vilket lär vara dödligt för en van användare. Dina doser du kör på gatutjack funkar eftersom renheten knappast överstiger 25% i Sverige.

Det är omöjligt för någon av oss att veta hur mycket du skall ta. Jag har alltid fått uppfattningen att kristallerna är så rent man kan få metamfetamin vilket bör ha en renhet på 90%+. Jag vet inte, jag är inte insatt i metaamfetamin och vet inte mycket förutom att det är likt amfetamin i sin struktur.

Det beror på renheten. Är det kristaller du har? Om ja, kör 20 - 50 mg för att testa dig fram.
Citera
2018-01-21, 02:00
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Crystal methamphetamine är kristaller, vilket har hög potens. Man pangar inte ett halvt gram av det. Inte heller ett gram vilket lär vara dödligt för en van användare. Dina doser du kör på gatutjack funkar eftersom renheten knappast överstiger 25% i Sverige.

Det är omöjligt för någon av oss att veta hur mycket du skall ta. Jag har alltid fått uppfattningen att kristallerna är så rent man kan få metamfetamin vilket bör ha en renhet på 90%+. Jag vet inte, jag är inte insatt i metaamfetamin och vet inte mycket förutom att det är likt amfetamin i sin struktur.

Det beror på renheten. Är det kristaller du har? Om ja, kör 20 - 50 mg för att testa dig fram.
Så tack för svar!
Det jag också fått för mig med crystal meth (att det är den renaste formen )
Nej har inga kristaller, va bara allmänt nyfiken..
Citera
2018-02-25, 00:05
Medlem
Citat:

Hörde att man går ner i vikt också av det
Citera
2018-05-24, 13:45
Medlem
Citat:
An Australian woman has been sentenced to death by a Malaysian court after being found guilty of drug trafficking.

Maria Elvira Pinto Exposto, 54, was arrested at a Kuala Lumpur airport in 2014 after she was found carrying 1.1kg (2.4lbs) of crystal methamphetamine.
http://www.bbc.com/news/world-asia-44234506
Citera
2018-05-24, 17:37
Medlem
Jaha.. och varför finns inte detta i Sverige då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in