Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
härligt att höra
messiah jag la också nyss en beställning på meth från en grym vendor på SR!
Men presic som
messiah så har jag lite frågen kring meth,ice eller tina kalla det vad som
Det är ju inte varje dag man springer på detta i kära sverige när man hör namnet meth så går ju tankarna dirket till U.S.A och dom klassiksa white trash meht brukarna som man ser på cops eller liknade.
Hur som harver har ganska stor drog erfarenhet och har provat det mesta men aldrig nått av dessa 2 americano droger och då tänker jag på meth och crack givetvis.
Hur kommer ruset att kännas? Dosering på detta? är det 7 resor väre än vanligt affe både rusmässigt och AT mässigt hur känns en meth AT? lite allmänna frågor bara
Röka antar jag väl är "the way to go" men hur funkar det att snorta meth ska jag sänka förväntningarna lite är det ingen "biggie" med meth eller är det ett sju helvetes rus?
må väl
MVH
Det känns som jag bara upprepar mig jämt men......
När det kommer till just meth beror mycket av ruset på om du får dex eller racemat, är säljaren även tillverkaren kanske han angivit det i produktbeskrivning på SR eller så frågar du helt enkelt.
Dex är att föredra hälsomässigt, men framför allt då vid långvarigt missbruk eller faktiskt till o med vid ett 3-4 dagars race...
Att röka är indeed the way to go gentemot näsan även om jag alltid föredrar att inta skiten direkt dit det ska i alla fall, dvs rakt in i blodomloppet.
Men just vad gäller meth (och även i viss mån crack) är faktiskt på sätt o vis att röka några resor värre. Det direkta påslaget och just det faktum att dina lungor nu är upptagna och fyllda med giftet och därför inte just precis nu kan inta syre gör de första sekunderna otroligt intensiva, antagligen beror mkt av detta på bristen i förmåga att ta upp syre. Efter de första sekunderna tycker jag iv och rökning är ganska lika i rushen pulsen bultar, andningen tilltar extremt i jakt på syre, du tappar hörseln och kanske får ett klonkande metalliskt ljud slående i örona, synen fejdar ut och allt blir svart etc etc etc...
Problemet med rökning av meth är att återdoseringsbehovet är helt fucking för mycket, det är likadant men (för mig) värre vid rökning av crack ock även injecering av kokain. Så fort den initiala rushen är över och du återfått möjligheten att ta upp syre och fysiskt kunna röka igen kommer du vilja göra just detta.
För mig är just dopamin-återupptagningshämmaren kokain jämställd med satan själv vad gäller behovet av återdosering, faktum är att vid rökning av basen eller injecering av kokain finns det inte en chans(för mig) att sluta förrän det är slut.
Ruset av meth(förutsatt ren produkt) vid intag genom rökning eller injecering är 7 resor värre än vanligt racemiskt amfetamin, men ju längre in i ruset(tidsmässigt) du kommer så liknar meth och amfetamin varann mer o mer. Personligen gillar jag inte racemiskt då det blir lite väl mkt fysiska effekter utan jag föredrar absolut dex.
Doseringen vid iv av dex, ja prova dig fram men om du vet att det är ren produkt(och det vet du bara om du är tillverkaren i stort sett) så kan jag säga att jag har sett många riktiga pundare totalt baxna och förlora förmågan att stå upprätt eller ens kunna prata under den initiala rushen vid doseringar på 100mg eller mer, faktum är att det är få som pallar en sån panna och inte tappar fatningen. Racemiskt, då stiger dosen direkt.
Vid rökning kommer doseringen naturligt, för du kommer inte att klara ta in eller framför allt hålla så mkt rök så det visar sig vara för mkt. Men ge inte efter för känslan av återdoseringsbehov på ett tag så du hinner se var du hamnar efter ett par hits, det slutar lätt med att du är vaken ett par dygn med psykiskt kaos som följd.
At:n är jag inte rätt person att uttala mig då jag aldrig upplevt någon sådan på amfetamin eller metamfetamin. Resonerar så att what goes up must come down och som fd heroinist är jag van vid dess fysiska problematik. Dessutom, eftersom jag injecerar så förstör jag inte slemhinnor i hals eller mage och har inga problem att slå en panna för att direkt efter gå ner till den lokala pizzan och käka något flottigt. Kan oxå vara så att mina signalsubstans-system är så fuckade att det är därför jag inte upplever problem, jag kör tills jag helt enkelt somnar vare sig ja vill eller inte.
Har du anlag för jobbiga avtändningar så bör du få större problem med meth än tjack.
Tro heller inte som många gör att, bara för att det är i form av stora kristaller så är det per automatik ren produkt. Så är det inte, det finns saker som saltar ut som meth och används för att dryga ut och givetvis görs det så gott som alltid om kunskapen finns. Mo money, mo money helt enkelt.
Men som alltid, sänk förväntningarna så blir du inte besviken.