2013-03-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRI22UE
Det jag blivit erbjuden är meta i pulverform som jag också testade en bomb av och tyckte det kändes väldigt likt ett MDMA rus.

Är det kristaller förstår jag att priset stiger.

Mvh
lär ha varit 3-mmc
Citera
2013-03-21, 16:50
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Nu har jag bara testat vanligt vitt, pulver meta (ser ut som vilket amfetamin som helst men med små nyanser av kristaller om man håller mot ljus) och det ruset har alltid varit likt amfetamin men mycket pundigare, snabbare och hårdare.

Ska jag punda loss på tjack vill jag ha meta, vill jag använda det till arbete eller att hålla mig pigg väljer jag så fint amfetamin som möjligt istället, sånt man blir nästan mjuk av välmående, pigg och alert men inte synligt påverkad.

Meth blir man sjukt mycket pundigare på, specielt efter ett par dagar. Däremot har jag inte testat sånt som du testat. Vet att jag fått amfetamin som det vart meta i också förut. Men jag är bara ute efter kristaller när jag vill ha det, då jag ändå ska röka det.
Citera
2013-03-21, 16:55
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Meth blir man sjukt mycket pundigare på, specielt efter ett par dagar. Däremot har jag inte testat sånt som du testat. Vet att jag fått amfetamin som det vart meta i också förut. Men jag är bara ute efter kristaller när jag vill ha det, då jag ändå ska röka det.

Har du inte ordnat glaspipa ännu, jag som trodde du sklle sitta och suga i dig nu tills lungorna kapitulerar.
Citera
2013-03-22, 14:36
Medlem
leifips avatar
Jag har ett par pipor, dock har jag hållt mig undan påsen fortfarande. Är lite förvånad må jag säga.

Det är inte så svårt att bygga sig en egen petbubblare för att röka på folie igenom heller.

Men ska när/om jag kliver på det. Men bra jävla sugen är man ju!
Citera
2013-03-24, 22:20
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Skum grej, har suttit och rökt meth hela dagen och för ett tag sedan blev min syn otroligt dålig, ungefär som när man har tagit 6-APB. Kunde inte se vad det stog på mobildisplayen. Sen tog jag av mig glasögonen (slipade efter min dåliga syn samt helt rent glas givetvis) och upptäckte att min syn var näst intill perfekt utan dem. Någon som varit med om nåt liknande?
Citera
2013-06-23, 14:05
Medlem
Messiahs avatar
Nyss beställt en liten mängd Crystal meth från vårt kära SR. om det kommer fram vilken dos rekommenderar ni att jag börjar med?

Går det att röka på folie eller måste jag handla mig en glaspipa? Och isåfall vart handlar jag denna glaspipa? har letat men hittar bara vanliga glaspipor och tänkte mer på den mer vanliga "meth" pipan
Senast redigerad av Messiah 2013-06-23 kl. 14:07.
Citera
2013-06-23, 14:32
Medlem
Messiahs avatar
Skulle denna fungera att röka med?

http://www.everyonedoesit.com/online_headshop/smoke-bubble-vaporiser-2.cfm?iProductID=2062

billig som fan mindre än 100kr.

Citera
2013-06-23, 18:46
Medlem
skulle fungera. annars funkar det också med folie.. have fun.
Citera
2013-06-23, 19:32
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psysex11
skulle fungera. annars funkar det också med folie.. have fun.

hittade den klassiska meth pipan på Everyonedoesit samt en annan sort. så beställde hem dom får hoppas de går fort nu då jag lär få mitt godis bara om några dagar
Citera
2013-06-26, 12:30
Medlem
creepyones avatar
härligt att höra messiah jag la också nyss en beställning på meth från en grym vendor på SR!

Men presic som messiah så har jag lite frågen kring meth,ice eller tina kalla det vad som

Det är ju inte varje dag man springer på detta i kära sverige när man hör namnet meth så går ju tankarna dirket till U.S.A och dom klassiksa white trash meht brukarna som man ser på cops eller liknade.

Hur som harver har ganska stor drog erfarenhet och har provat det mesta men aldrig nått av dessa 2 americano droger och då tänker jag på meth och crack givetvis.

Hur kommer ruset att kännas? Dosering på detta? är det 7 resor väre än vanligt affe både rusmässigt och AT mässigt hur känns en meth AT? lite allmänna frågor bara

Röka antar jag väl är "the way to go" men hur funkar det att snorta meth ska jag sänka förväntningarna lite är det ingen "biggie" med meth eller är det ett sju helvetes rus?

må väl

MVH
Citera
2013-06-26, 16:05
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
härligt att höra messiah jag la också nyss en beställning på meth från en grym vendor på SR!

Men presic som messiah så har jag lite frågen kring meth,ice eller tina kalla det vad som

Det är ju inte varje dag man springer på detta i kära sverige när man hör namnet meth så går ju tankarna dirket till U.S.A och dom klassiksa white trash meht brukarna som man ser på cops eller liknade.

Hur som harver har ganska stor drog erfarenhet och har provat det mesta men aldrig nått av dessa 2 americano droger och då tänker jag på meth och crack givetvis.

Hur kommer ruset att kännas? Dosering på detta? är det 7 resor väre än vanligt affe både rusmässigt och AT mässigt hur känns en meth AT? lite allmänna frågor bara

Röka antar jag väl är "the way to go" men hur funkar det att snorta meth ska jag sänka förväntningarna lite är det ingen "biggie" med meth eller är det ett sju helvetes rus?

må väl

MVH

Det känns som jag bara upprepar mig jämt men......

När det kommer till just meth beror mycket av ruset på om du får dex eller racemat, är säljaren även tillverkaren kanske han angivit det i produktbeskrivning på SR eller så frågar du helt enkelt.
Dex är att föredra hälsomässigt, men framför allt då vid långvarigt missbruk eller faktiskt till o med vid ett 3-4 dagars race...
Att röka är indeed the way to go gentemot näsan även om jag alltid föredrar att inta skiten direkt dit det ska i alla fall, dvs rakt in i blodomloppet.
Men just vad gäller meth (och även i viss mån crack) är faktiskt på sätt o vis att röka några resor värre. Det direkta påslaget och just det faktum att dina lungor nu är upptagna och fyllda med giftet och därför inte just precis nu kan inta syre gör de första sekunderna otroligt intensiva, antagligen beror mkt av detta på bristen i förmåga att ta upp syre. Efter de första sekunderna tycker jag iv och rökning är ganska lika i rushen pulsen bultar, andningen tilltar extremt i jakt på syre, du tappar hörseln och kanske får ett klonkande metalliskt ljud slående i örona, synen fejdar ut och allt blir svart etc etc etc...

Problemet med rökning av meth är att återdoseringsbehovet är helt fucking för mycket, det är likadant men (för mig) värre vid rökning av crack ock även injecering av kokain. Så fort den initiala rushen är över och du återfått möjligheten att ta upp syre och fysiskt kunna röka igen kommer du vilja göra just detta.
För mig är just dopamin-återupptagningshämmaren kokain jämställd med satan själv vad gäller behovet av återdosering, faktum är att vid rökning av basen eller injecering av kokain finns det inte en chans(för mig) att sluta förrän det är slut.

Ruset av meth(förutsatt ren produkt) vid intag genom rökning eller injecering är 7 resor värre än vanligt racemiskt amfetamin, men ju längre in i ruset(tidsmässigt) du kommer så liknar meth och amfetamin varann mer o mer. Personligen gillar jag inte racemiskt då det blir lite väl mkt fysiska effekter utan jag föredrar absolut dex.
Doseringen vid iv av dex, ja prova dig fram men om du vet att det är ren produkt(och det vet du bara om du är tillverkaren i stort sett) så kan jag säga att jag har sett många riktiga pundare totalt baxna och förlora förmågan att stå upprätt eller ens kunna prata under den initiala rushen vid doseringar på 100mg eller mer, faktum är att det är få som pallar en sån panna och inte tappar fatningen. Racemiskt, då stiger dosen direkt.
Vid rökning kommer doseringen naturligt, för du kommer inte att klara ta in eller framför allt hålla så mkt rök så det visar sig vara för mkt. Men ge inte efter för känslan av återdoseringsbehov på ett tag så du hinner se var du hamnar efter ett par hits, det slutar lätt med att du är vaken ett par dygn med psykiskt kaos som följd.
At:n är jag inte rätt person att uttala mig då jag aldrig upplevt någon sådan på amfetamin eller metamfetamin. Resonerar så att what goes up must come down och som fd heroinist är jag van vid dess fysiska problematik. Dessutom, eftersom jag injecerar så förstör jag inte slemhinnor i hals eller mage och har inga problem att slå en panna för att direkt efter gå ner till den lokala pizzan och käka något flottigt. Kan oxå vara så att mina signalsubstans-system är så fuckade att det är därför jag inte upplever problem, jag kör tills jag helt enkelt somnar vare sig ja vill eller inte.
Har du anlag för jobbiga avtändningar så bör du få större problem med meth än tjack.
Tro heller inte som många gör att, bara för att det är i form av stora kristaller så är det per automatik ren produkt. Så är det inte, det finns saker som saltar ut som meth och används för att dryga ut och givetvis görs det så gott som alltid om kunskapen finns. Mo money, mo money helt enkelt.

Men som alltid, sänk förväntningarna så blir du inte besviken.
Citera
2013-06-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

må väl

MVH
Hej, har provat metamfetamin från USA 3 gånger. Från dåligt till riktigt bra.. http://i.imgur.com/6cq7nSV.jpg kunde mitt se ut, som krossat glas helt enkelt.

Att det går åt helvete för många i USA beror på Meta finns överallt och är billigt, drogen i sig är ganska mild så länge man inte håller sig vaken i 2 veckor på den..

Röka är lite be om trubbel, du kommer få hallisar när du minst anar det.
Shadow people, morgellons, meth bugs... Rätt obehagliga grejer.
Röka bör du enbart göra när du börjar tycka hallisarna är roliga.

metamfetamin fungerar inte lika bra nasalt som vanligt amfetamin, har för mig biotillgänglighet var ungefär såhär.

70% nasal
95% rectal
90% smoked/vapped
80% oral
99% IV

Dosering/återdosering och tips runt det:

Citat:
Pharmaceutical methamphetamine, prescribed rarely for obesity and ADD/ADHD, is sold in the US in 5 mg tablets (10 mg tablets have been discontinued in the United States) that are intended to be taken orally (some are sustained release outside the US). Dosages of 10-25 mg per day are common for prescription pharmaceutical methamphetamine taken orally, usually spread out into two doses.

A common (although unhealthy) use pattern for methamphetamine is to redose repeatedly for several days in a row. Depending on whether the intention is to stay awake, remain euphoric, or attempt to continue getting 'rushing' effects, doses are repeated every 3-8 hours (to stay awake) or every .5 to 4 hours (to remain "high"). Redosing often involves taking the same dose as the initial dose. As redosing continues beyond 48 hours, the dosages tend to go up.

Tolerance to meth's effects -- where larger doses are required to achieve similar effects -- increases with frequency of use and with experience. A new user's 15 mg insufflated experience may be very euphoric and stimulating, while a 20 mg bump snorted by a regular user may be barely detectable. Chronic, tolerated users' dosages are generally 2-3 times that of those listed below. These heavy users may go through a gram or more per day.

The euphoric feeling associated with strong doses of meth fades quickly and after several doses in a row or using meth on multiple days in a row, much higher doses are necessary to achieve a similar level of feeling happy and upbeat.
http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth_dose.shtml

Du kommer märka att ruset att är lättare än amfetamin även om starkare, det känns snällare.
Räkna inte heller med att du "bara tar en dos". Tar man meth så tar man inte bara en dos.

Tänk på att sova även om methet vill hålla dig vaken, det är inte värt att sitta uppe flera dygn och försöka få en till kick som du ändå inte kommer få. Din kropp måste vila.
Ät mycket innan du börjar, och kom ihåg att få i dig vatten, näring, osv.
Benzo är också skitbra att ha.

AT'n är inte jobbig alls, när det gått 36 timmar börjar det likna mer en vanliga amfetamin-AT(Efterom metamafetamim metaboliseras till amfetamin i kroppen)
Senast redigerad av Zi 2013-06-26 kl. 16:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in