Citat:
Nej, säger inte nödvändigtvis att alla bör vara badass (= drivna). En av mina bästa polare är typ 35 och egentligen en komplett loser som bara läser böcker om dagarna men är megaintellektuell och rolig som fan. Han har aldrig haft en riktig brud utan bara knullat horor. Men han är alltid positiv och finns ju i min krets ändå eftersom att han ger enormt mycket värde. Alla älskar honom eftersom han inte bryr sig om att han är en incel och har självdistans.
Sen vill jag naturligtvis inte att min umgängeskrets ska se ut så till 99% då det antagligen skulle ha en negativ influens på mig själv och hämma de mål jag har med mitt liv och det är inget personligt.
Men annars är övriga i princip framgångsrika inom sina områden och vill någonting mer med livet precis som jag själv.
Negativa avundsjuka jantelagstyper som ska sprida negativ energi bör man ju hålla på avstånd. Ser inte det revolutionerande i det påståendet?
Gör man t. ex. som du i verkliga livet och i princip enbart kommer med spydiga, arroganta kommentarer och oneliners här och försöker klanka ner på att andra hellre väljer ryskor etc, så ger man ju liksom aldrig något värde till andra. Då finns det liksom inte mycket till incitament till varför någon skulle fortsätta hänga med dig. Sådana osköna typer är giftiga och hämmar en bara.
Citat:
Du kan i övrigt läsa kakans inlägg, där han bemöter det övriga. Du är smart och så men det är för mycket Trump, Alfa, beta, cuck, och du hittade ju liksom din första flickvän på Tinder, hur jävla mycket badass är du då tror du?
Om du nu menar det jag tror med badass.
Om du nu menar det jag tror med badass.
Inte särskilt badass, lyckades bara ha henne exklusiv med mig kort tag medan jag själv fortfarande träffade andra. Och jag vet inte med dig, men jag tycker personligen att "cuck" är ett utomordentligt bra och passande ord för att beskriva många svenska mäns beteende idag. Men har du något bättre ord att föreslå, visst.