2018-06-21, 15:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Mitt mål är sällan att hon ska komma när jag dejtar henne. Men alla är vi olika.

Edit: min erfarenhet är att de med stark integritet inte vresar upp på första dejten. Inte mig emot.

Du läser svagt. Mitt mål med dejtingen är inte att få henne att komma. Däremot är det en vital del av sex, vilket är en del av att dejta.

Vresar upp? För mig handlar integritet om att stå för sina åsikter, att inte utelämna privata detaljer till andra människor, att inte dras med i skitsnack etc. Integritet handlar inte om sex mellan två taggade personer.
Citera
2018-06-21, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Jag siktar också nästan alltid på att gå ner första gången, även om de senaste gångerna har jag blivit "uppdragen" dvs hon ville inte det, utan ist direkt på huvudakten så att säga.
Såja, du verkar träffa tjejer med lite stil iaf

Vilken jävla diskussion
Citera
2018-06-21, 15:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
För att citera ett gammalt Tinder-ONS: Endast ca 30% av kvinnor är kapabla till vaginala orgasmer. Om det stämmer vet jag inte, men är nog inte osannolikt.

Jag siktar också nästan alltid på att gå ner första gången, även om de senaste gångerna har jag blivit "uppdragen" dvs hon ville inte det, utan ist direkt på huvudakten så att säga.

Ja, det lär stämma för yngre tjejer i alla fall, även om mitt sample är för litet.
Citera
2018-06-21, 15:12
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Vilken jävla diskussion

Är du 17 år? Stil? Du verkar ha roliga sexsessioner!
Citera
2018-06-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Är du 17 år? Stil? Du verkar ha roliga sexsessioner!
Jag har inga manualer som du verkar ha och liksom inget schema jag följer. Är det sex så ska det vara si eller så. Och att kunna minnas det dessutom.

Men om du nu diggar ditt koncept och det ger dig framgång så klart som fan att du ska hålla dig till det.
Jag kan förstå dig även om jag fungerar annorlunda.
Citera
2018-06-21, 15:16
Medlem
Citat:

Vilken jävla diskussion
Man vill ju göra ett gott intryck, inte bara socialt. Det är ju vad allt går ut på. Gå ner är ofta väldigt enkelt att tillfredsställa, då har du ju ditt "på det torra" så att säga och är inte så prestationsnödig i nästan steg. Särskilt bekvämt om alkohol är iblandat.

En nöjd kund är en återkommande kund.

Men det har nog inte med stil att göra, de kan jag inte påstå att de aktuella hade i övrig bemärkelse dock...
Citera
2018-06-21, 15:21
Medlem
Citat:
Man vill ju göra ett gott intryck, inte bara socialt. Det är ju vad allt går ut på. Gå ner är ofta väldigt enkelt att tillfredsställa, då har du ju ditt "på det torra" så att säga och är inte så prestationsnödig i nästan steg. Särskilt bekvämt om alkohol är iblandat.

En nöjd kund är en återkommande kund.

Men det har nog inte med stil att göra, de kan jag inte påstå att de aktuella hade i övrig bemärkelse dock...
Jo tack, jag vet att en tjej gillar/älskar att bli lapad(men inte alla, många känner sig lite osäkra, vissa njuter inte av det, men de flesta) Just därför ska hon inte få det. Plus att hon oftast inte vill det, det är intimare än sexet i sig. Hon ska inte antyda på att få mig i truten heller. Vi har liksom fler tillfällen på oss. Jag vill inte se horan i henne det första jag gör.

Säger inte att detta är bra, att det är rätt, men så resonerar jag.

Tilläggas bör väl att jag har inga hämningar och jag har lapat en tjej i bushålet på första, men klart som fan att jag inte ville se henne sen.

Vidrig diskussion men kanske oundviklig.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-21 kl. 15:35.
Citera
2018-06-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Min egen krets är jävligt liten idag men jag spenderar hellre tid med ett par fåtal badass och jävligt bra människor än massa jantelagsfår som sprider negativ energi.
Vem hänger med bara badass, och även om man känner många såna, vem orkar urskilja sina vänner på det sättet?

Jag garvar på mig. Umgås med roliga människor är nog lite viktigare, och då har jag gott om badass i min omgivning.

Du kan i övrigt läsa kakans inlägg, där han bemöter det övriga. Du är smart och så men det är för mycket Trump, Alfa, beta, cuck, och du hittade ju liksom din första flickvän på Tinder, hur jävla mycket badass är du då tror du?

Om du nu menar det jag tror med badass.
Citera
2018-06-21, 15:33
Medlem
Citat:
Har vi sex innefattar det oralt, såklart. Jag har inte för avsikt att redogöra för sexuella preferenser på Flashback, men det krävs ju något mer än bara penetration, minst sagt.

Det är alldeles för många killar, av vad jag hört, som inte tillfredsställer tjejen tillräckligt. Men det här är off topic som fan.

Jag njuter mer av att ge henne oralsex än att ligga. Just därför är det en dealbreaker för mig om tjejen inte kommer av det; då missar jag ju den bästa biten med sexet vilket är otänkbart i ett längre perspektiv.

Min preferens och fäbless för att se tjejen njuta gör det dessutom extra viktigt för mig att träffa en tjej som kan – och vill – komma många gånger tätt inpå varandra.

Det är en stor del av anledningen att jag sörjer hur det gick med tjejen som hade ett enormt sexdriv och ojämförlig förmåga att komma. Som salt i såren hade hon dessutom förmågan till fontänorgasm.

När jag går på Tinder-dejt tänker jag inte ”henne vill jag ligga med” utan snarare ”henne vill jag gå ner på”. Missförstå mig inte – ligget är en nödvändig del, men inte nödvändigtvis den bästa.
Citera
2018-06-21, 15:45
Medlem
Citat:
Första gången man ses. Alltid samtal över ett glas. Hemma hos mig eller ute. Kan en tjej inte vara någorlunda intressant över ett glas är det bara att lämna. Dessutom tycker jag att det är genuint trevligt att ha några timmars gott prat.
Det är ju här du öppnar upp för dig själv (vilket jag vet att du vet), och då blir det lite annorlunda ändå. Du ramar in det hela med bra stil, du kan snacka och föra dig och där ska väl inte jag sitta med moralpinnen och hutta för att det blir en vända mellan låren sedan.

Men, om hon kommer stenhårt och du lyckas hitta det i henne, känner du då att du har en lika härlig väg framför dig, efter det? Blir du inte det minsta avslagen? Ger detta dig bara ny hunger, och ingen mättnad?
Citera
2018-06-21, 15:51
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Det är ju här du öppnar upp för dig själv (vilket jag vet att du vet), och då blir det lite annorlunda ändå. Du ramar in det hela med bra stil, du kan snacka och föra dig och där ska väl inte jag sitta med moralpinnen och hutta för att det blir en vända mellan låren sedan.

Men, om hon kommer stenhårt och du lyckas hitta det i henne, känner du då att du har en lika härlig väg framför dig, efter det? Blir du inte det minsta avslagen? Ger detta dig bara ny hunger, och ingen mättnad?

Det har vi tagit, men absolut. Och tack.

Ja, jag har haft några jag sett under någon månad. Sen har det dött lite från min sida av lite olika anledningar.
Citera
2018-06-21, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Så utan att vara jätte framgångsrik dvs hyffsat vanlig svennebanan, på vilket sätt skulle detta ryskatinder ragg funka i praktiken? Du har ju inte möjligheten att connecta med den där fantastiska societetsomkretsen utav människor som ser världen för vad den egentligen är. Vi pratar beta cucks som sitter på tinder och runkar av högerswipen till i princip vad som helst, annagreta med fitthår i ansiktet.

Men för gemene svennebanan är det en dröm. Du måste vara entreprenör, eller välja den hårda vägen bli allmänt grym och kunna skapa seriösa kontakter ute på fyllan,

Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Absolut kan man förändra sig till det positiva, och jag håller med om att tomtarna jag har i mitt liv har jag valt själv, men BrunoC alla hamnade inte i skolklassen med "bad ass gubbarna", eller gick den där universitetsutbildningen där alla var högerextremamensagenier, och då ser livets vänskapskrets ut som den gör.

Handlar ju bara om att göra aktiva val för att kunna hänga med mer drivna och likasinnade, istället för att begränsa ens krets till nån skolklass.
Som yngre gick jag t. ex. på evenemang med Unga Aktiesparare och träffade några klipska snubbar som bl.a. varit på Harvard eller som gjort en hacka på börsen. Det är ju inget som hindrar någon från att dra på sådana evenemang idag och börja känna lite mer kvalitetsfolk.

Visst är det enkelt att bygga upp långvarigare kontakter idag då det oftast behövs byggas upp kontinuerligt, men det är ju samtidigt ett nummerspel precis som med Tinder. Om man konsekvent nätverkar på riktigt (och inte bara står och delar ut visitkort och hoppas på att nån ska göra en rik) och skänker värde i sociala situationer, så spelar det liksom ingen roll ifall du fortfarande inte har massa cash på banken.

Jag bondade t. ex. jävligt bra en serieentreprenör och äldre playboy med bl.a. ett av Nordens största företag i fitnessbranschen vid en utekväll bara därför att jag till skillnad från de flesta inte bara satt och babblade om mig själv utan intresserade mig för honom och ställde ett par relevanta frågor och bara var allmänt skön, vilket sen ledde till en del annan skit som hjälpt mig.
Men point being, när de flesta tror sig nätverka så tar de snarare värde istället för att ge det i sociala situationer, sånt repellerar ju. Folk kan liksom ha dig i sin krets av andra anledningar och bara därför att du är allmänt skön.

Så nej, jag köper inte att man på något vis skulle vara evigt tvingad till att hänga med samma gamla losergäng som man alltid gjort och man kan inte skylla på någon annan. Ansvaret ligger hos sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in