Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 23:54
Medlem
jonesy.s avatar
En dekadent och misär prydd knull app som kan liknas vid en bordell från vilda västern fullt av oerhört sorgliga själar, bara i modern tid är det svårare att se vad det är för typ av tjej än slumpmässig trasig hora iförd korsett och vinröd klänning på bordellen.

Men tittar man bortom alla töntiga filter som många brudar flitigt använder kan man skåda en antidep blick och det vill ingen stabil man ha att göra med.
Det säger ganska mycket att hon ens sitter på Tinder för att "få till det" till att börja med.

Oavsett så är det en bra app om man känner för en snabb tömning av pungen men att hitta blivande fru gör man inte på Tinder, simple as that.
Citera
2018-06-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Absolut, så är det.

Jag vill dock poängtera en sak: Det där jag sa om 10 likes om dagen var tydligen överdrivet, dock ej avsiktligt. Jag hade en spree där i några dagar då jag låg på något i den stilen, men på senaste har det snarare blivit runt 3 stycken per dag. Det har gått segt, och jag tror det kan handla om att jag fuckade upp min score genom att använda en boost.

Okej då. Slutade på 8 likes idag – så inte superlångt ifrån de 10 jag nämnde för Kroppskakor.

Huruvida det är mycket eller lite vet jag inte, men förmodligen kan man manipulera hur mycket man exponeras en del.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-12 kl. 00:04.
Citera
2018-06-12, 00:29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
En dekadent och misär prydd knull app som kan liknas vid en bordell från vilda västern fullt av oerhört sorgliga själar, bara i modern tid är det svårare att se vad det är för typ av tjej än slumpmässig trasig hora iförd korsett och vinröd klänning på bordellen.

Men tittar man bortom alla töntiga filter som många brudar flitigt använder kan man skåda en antidep blick och det vill ingen stabil man ha att göra med.
Det säger ganska mycket att hon ens sitter på Tinder för att "få till det" till att börja med.

Oavsett så är det en bra app om man känner för en snabb tömning av pungen men att hitta blivande fru gör man inte på Tinder, simple as that.
Vackert inlägg
Citera
2018-06-12, 00:45
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det gäller att göra sin research. Hittade en matchning på Facebook men där fanns liten information. Gick vidare till hennes mors konto där jag ser att moder gillar Alternativ för Sverige. Wow! Kalasläge här ju.

Dottern verkar efter ytterligare lite internetkoll vara lagt åt vänster. Det hela ter sig mycket osannolikt med en AFS:are som morsa medan dotter är vänster. Här anar jag ugglor i mossen.
Citera
2018-06-12, 01:03
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Jag vet inte om denna har postats förr men den är rolig och nog ganska klockren angående tinderdejt: https://www.youtube.com/watch?v=3uTyFonmrjY

Anteri utan kvinnor i närheten och "romantiska sweethearten" Dunia kanske efter en date?
Citera
2018-06-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag vet inte om denna har postats förr men den är rolig och nog ganska klockren angående tinderdejt: https://www.youtube.com/watch?v=3uTyFonmrjY

Anteri utan kvinnor i närheten och "romantiska sweethearten" Dunia kanske efter en date?
Haha den tjejen har följt mig på insta. Superfeminism för övrigt. Vet att hon gjorde någon grej att outa dom som skickat kukbilder till folk.

Aja. Hon känner skönt folk iaf.
Citera
2018-06-12, 01:44
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion

Fyfan vad roligt. Så jävla spot on.
Citera
2018-06-12, 01:52
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Fyfan vad roligt. Så jävla spot on.

Där är du ju…we have been waiting for you.

Citera
2018-06-12, 02:09
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Där är du ju…we have been waiting for you.

Fan om man inte skulle skaffa tinder ändå. Måste man ha en smartfån?
Citera
2018-06-12, 02:15
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:

ja det gör man men….

jag o Billy tillhör mys och tlc-supportgruppen och här behövs tech-support

hoppas nån kommer hit och hjälper te

Citera
2018-06-12, 02:46
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:

Nej, det fungerar att köra tinder på en vanlig stationär dator eller laptop också. Gå bara in via tinder.com
Citera
2018-06-12, 02:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Vad ska du med tinder till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in