Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
17-05-20, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Ja eftersom jag har ett extremt slappt underliv så måste jag ha något riktigt rejält

LoL. Kan inte vara kul o ha över 20. Går knappt knulla tjejer utan att dom får ont, stöter för långt in.
Okej lite OT.
Citera
17-05-20, 12:48
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
LoL. Kan inte vara kul o ha över 20. Går knappt knulla tjejer utan att dom får ont, stöter för långt in.
Okej lite OT.
Tjejer föredrar 15-19 cm. Gör bara ont annars.
Citera
17-05-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Tjejer föredrar 15-19 cm. Gör bara ont annars.
Jag vet.
Citera
17-05-20, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
Amerikanskor? Jag vet att det är lättare i USA men det du beskrev låter helt otroligt haha.
Visste dem att du skulle bara ha ONS med dem alla eller hadde du lurat dem?
Snackar vi USA tjejer eller syd amerika? syd amerika kan jag förstå ju att det var lätt.

Kom igen berätta lite hur dina konversationer var typ med kvinnorna?
"Tjaaa, så vacker du är, jag kommer på semester om en vecka så kan vi se på netflix tillsammans"?

Det är en förutsättning att man nämner att man skulle vara där i en månad. De kan själva koppla vad det går ut på och läsa mellan raderna. Nej jag bara säger jag har en av FB approved dick.
Citera
17-05-20, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Ge exempel på ett bra land. Har kört Island och Polen. Skulle nog säga att det gick sämre där.

Polen är fan en guldgruva. Du behöver inte ens Tinder. Ut på valfri pub och bjud någon snäcka på en drink. Kostar fan mindre än en läsk i Sverige. Rena haremet om man är lagom smooth i sitt snack, kroppsspråk och har välvårdat utseende. Du kan hålla på hela natten med nytt sällskap varje timme så länge uteställena är öppna.

Danmark till exempel är betydligt bättre. Folk är mer sociala och avslappnade i sitt snack. Man kopplar socialt lätt till skillnad från den till början kalla och defensiva svenska stilen som kan vara en moodkiller.
Senast redigerad av Farsan.Baloo 17-05-20 kl. 13:24.
Citera
17-05-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Finns det någon som misslyckas på Tinder lika mycket som mig? Swipat höger på säkert 1000 st i Stockholm och ändå inte en enda matchning.. Och då är jag verkligen nöjd med dom bilderna jag har, flera olika sorters.

Har swipat sönder och fått ett ngra, känns som jag är påväg även om jag är ganska färsk. Suck. Någon som har nå bra knep för bilderna?

Testa att smaska på något kladdigt på bilden? :S
Citera
17-05-20, 15:41
Medlem
Alltså, jag börjat fundera om jag verkligen är så snygg.. Jag kanske varit för naiv innan då kvinnor sagt att jag är så otroligt vacker utan att mena det.

För ni säger ju hära på flashback att om man verkligen är vacker så kommer tjejerna till dig eller åtminstånde att svara dig.
Fast flesta (alla) som tittar min profil hör jag aldrig från.
Bara en enda som verkade intresserad.. fast var lite gammal hon.

Tänkte att det måste vara min profil text innan men det kan ju inte vara så fel på den, tror den är faktist rätt bra (nej det är inte den jag skrev innan hära, det var ju uppenbarligen ett skämt :P). Så det måste vara något med bilderna.. antingen att jag inte ser snygg ut eller att jag saknar utomhus bilder kanske som visar att jag har ett liv? Kan också vara att mina meddelanden jag skickar för att starta en konversation är motbjudande på något sätt fast svårt att tänka mig det faktist.. liksom, dem är ju inte så jätte intressanta tex en gång sa jag något om hur vädret är fint :P Tråkigt men tänkte det borde räcka att bryta isen. Men börjar tappa mitt självförtroende alltså, jag ser nog inte så bra ut som jag trodde att jag gjorde. Kvinnor har ljugit till mig innan! :P Dem kanske tänkte, "oj så ful han är, måste säga något snällt för att inte såra han" typ som man behandlar handikappade människor.

Men tänkte ge Tinder ett försök nu, det är ju bästa sättet att bekräfta hur man ser ut för tinder har jag förstått av läsa denna tråden handlar bara om utseendet.. och att ligga. Så om man ser snygg ut, gör det skillnad om man har en profil text eller inte? Alltså, jag vill ju ha så hög match% som möjligt.. så om jag gillar någon tjej så vill jag att så många av dem som möjligt gillar mig tillbaka för ju högre den % är så betyder det att ju snyggare man är? Skulle vilja att profil text inte spelar någon roll för då har den procenten mer att göra med utseendet för det är vad jag vill ha bekräftat. Bryr mig nästan inte att få ligga ens, haha, vill bara få bekräftat utseendet
Citera
17-05-20, 22:42
Bannlyst
Måste man fortfarande ha Facebook för att kunna använda Tinder?
Citera
17-05-20, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Polen är fan en guldgruva. Du behöver inte ens Tinder. Ut på valfri pub och bjud någon snäcka på en drink. Kostar fan mindre än en läsk i Sverige. Rena haremet om man är lagom smooth i sitt snack, kroppsspråk och har välvårdat utseende. Du kan hålla på hela natten med nytt sällskap varje timme så länge uteställena är öppna.

Danmark till exempel är betydligt bättre. Folk är mer sociala och avslappnade i sitt snack. Man kopplar socialt lätt till skillnad från den till början kalla och defensiva svenska stilen som kan vara en moodkiller.
Alltså Sverige suger i allt. Det är bara här som saker och ting är så jävla komplicerat. Vare sig dig det gäller förhållanden eller att skaffa sig ett jobb.
Citera
17-05-21, 13:12
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Okej lite OT.

OT tillbaka 😄Grovlek viktigare.
Citera
17-05-21, 14:49
Bannlyst
Någon annan som märkt att om man swipar så blir det knappt några matchningar och brudarna kommer tillbaka dagen efter. Men om man trycker på hjärtat så blir det en stor skillnad?
Citera
17-05-21, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
OT tillbaka 😄Grovlek viktigare.
I know.
Tur man ligger bra bit över medel på båda fronter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto