Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-16, 23:52
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
IAfS är gråskalornas underbara värld

Härligt! Grått 0.6% blir det således på stapeln i september (i den mån AfS särredovisas)
Gult som Sverige, SD får nog sisådär 25-25%. Nu gör vi Sverige Svenskt igen!
Citera
2018-06-16, 23:54
Medlem
Tjyvass avatar
På punkt efter punkt sviker SD sina väljare. Vill man ha ett definitivt NEJ till EU, NATO, massinvandring, ökat antal kvotflyktingar, integrationsåtgärder, globalisering och lobbyister som springer i riksdagskorridorerna så finns det bara ett val. Alternativ för Sverige.

Ge etablissemanget fingret i höst, rösta AfS!
Citera
2018-06-16, 23:59
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad menar du exakt med att AfS värnar svenskarna mer än SD?
- Båda partier vill skicka ut alla invandrare som inte sköter sig
- Båda vill att till och med negrer som sköter sig exemplariskt ska få bo och verka i Sverige
- Båda vill att krav på medborgarskap ska vara exakt 10 års boende och klanderfritt levande i landet (*)
- Båda verkar för återvandring så mycket som det går (*)

(*) SD är något tuffare än AfS i sin officiellt skrivna politik

Jag förstår verkligen inte.

AfS har som första punkt återvandring. SD har integration. Det är den stora skillnaden.

Har du inte lyssnat på din partiledares tal? Hans viktigaste uppgift är att bryta segregationen (integration).

Du är AfS men har inte fattat det ännu.
Citera
2018-06-16, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
På punkt efter punkt sviker SD sina väljare. Vill man ha ett definitivt NEJ till EU, NATO, massinvandring, ökat antal kvotflyktingar, integrationsåtgärder, globalisering och lobbyister som springer i riksdagskorridorerna så finns det bara ett val. Alternativ för Sverige.

Orkar inte med allt trams, men jag kollade upp just EU hos SD:
Vi är ett EU-kritiskt parti som vill verka för att makten återförs från Bryssel till svenska folket. Vi är öppet inställda till samarbete med andra länder. EU idag handlar enligt vår mening inte längre om ett samarbetsprojekt utan om ett överstatligt organ som allt mer börjar likna en federalistisk stat, en utveckling som vi i Sverigedemokraterna gör allt för att motverka.

Sverigedemokraterna vill verka för att Sverige ska omförhandla medlemskapet men behålla ett samarbete inom ramen för EES.

Säkert samma sak med allt det andra du nämner, SD är svenskarnas val, som ska bevara Sverige svenskt på alla sätt. Känslan man får är att om AfS vill något, så vill SD samma sak fast tydligare. Förutom att AfS står för en ultraliberal ekonomisk politik (som MUF på 80-talet) medan SD vill ha ett sammanhållet folkhems-Sverige.
Citera
2018-06-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet

Möjligtvis, därför är jag så aktiv i denna tråd. Kärnfrågan är den om en neger som gör 100% rätt för sig och arbetar hårt i Sverige, kan språket och anammar vår kultur, ska vara välkommen här fullt ut och kramas om som en första klassens människa.

Om AfS säger 100% ja till detta så kanske jag är AfS'are (men då är AfS samma som SD)

Så därför fortsätter jag att vara nyfiken i tråden.
Citera
2018-06-17, 00:03
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
AfS har som första punkt återvandring. SD har integration. Det är den stora skillnaden.

Har du inte lyssnat på din partiledares tal? Hans viktigaste uppgift är att bryta segregationen (integration).

SD vill minska invandringen (med M's tillåtelse). AfS vill vända på hela netto-migrations-flödet.
Citera
2018-06-17, 00:05
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Orkar inte med allt trams, men jag kollade upp just EU hos SD:
Vi är ett EU-kritiskt parti som vill verka för att makten återförs från Bryssel till svenska folket. Vi är öppet inställda till samarbete med andra länder. EU idag handlar enligt vår mening inte längre om ett samarbetsprojekt utan om ett överstatligt organ som allt mer börjar likna en federalistisk stat, en utveckling som vi i Sverigedemokraterna gör allt för att motverka.

Sverigedemokraterna vill verka för att Sverige ska omförhandla medlemskapet men behålla ett samarbete inom ramen för EES.

Säkert samma sak med allt det andra du nämner, SD är svenskarnas val, som ska bevara Sverige svenskt på alla sätt. Känslan man får är att om AfS vill något, så vill SD samma sak fast tydligare. Förutom att AfS står för en ultraliberal ekonomisk politik (som MUF på 80-talet) medan SD vill ha ett sammanhållet folkhems-Sverige.

Du är AfS. Du är kritisk mot EU men väljer ett parti som tonar ned frågan. Bli en av oss, du behövs.
Citera
2018-06-17, 00:05
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Möjligtvis, därför är jag så aktiv i denna tråd. Kärnfrågan är den om en neger som gör 100% rätt för sig och arbetar hårt i Sverige, kan språket och anammar vår kultur, ska vara välkommen här fullt ut och kramas om som en första klassens människa.

Om AfS säger 100% ja till detta så kanske jag är AfS'are (men då är AfS samma som SD)

Så därför fortsätter jag att vara nyfiken i tråden.

Jag tror att du är för fixerad vid negrer för att passa i AfS.
Citera
2018-06-17, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas

Dubblat antal kvotflyktingar. Som UTGÅNGSBUD för att få sitta ned vid förhandlingsbordet. "Ett piss i oceanen", säger partilojalisterna - vilket innebär att förhandlingsutrymmet är betydande innan de sviker SD.

Om SD däremot kan säga till M att "våra händer är bundna - våra kärnväljare går till AfS om vi ger efter" - så har SD större förhandlingskraft och slipper göra sina väljare besvikna.

Och vad kostar meningslösa integrationsprojekten kulturlotsarna och sverigecentra i form av eftergifter vid dessa förhandlingar?

Är det värt ytterligare invandring att "få ta ansvar" för invandringens följder?
Senast redigerad av oyto 2018-06-17 kl. 00:08.
Citera
2018-06-17, 00:11
Medlem
Tjyvass avatar
SD låter sig förföras av lobbyister från Svenskt Näringsliv. Resultatet blir fortsatt parasiterande på den svenska välfärden med miljarder som flödar ner i globalisternas redan överfyllda plånböcker. En ren stöld från svenska skattebetalare, enbart för att SD vill fjäska för Moderaterna. AfS säger nej tack till lobbyister som vill underminera välfärden. AfS vill förstatliga vården och göra tandvården kostnadsfri. SD frågar Moderaterna och Svenskt Näringsliv vad de ska tycka.
Citera
2018-06-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Jag tror att du är för fixerad vid negrer för att passa i AfS.

Oj, det var starka ord. Kan du utveckla vad du menar? Dels är jag verkligen inte "fixerad vid negrer". Sen undrar jag hur just denna fråga skiljer AfS från SD?
Citera
2018-06-17, 00:14
Medlem
-Mystics avatar
Citat:

Trots att deras vistelse här inte är legalt? Varför är du så fäst vid svarta människor? Varför är det fel enligt dig att vi ska vara ett land för etniska folk av germanskt bakgrund?

Citat:

Varför vill du då vara för AFS om de är samma som SD?! Låter ju helt jävla IQ-befriat, du kanske inte har fattat att vi röstar på AfS därför att de INTE är som SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in