Citat:
Den som är självsäker säger att vi ska kasta ut 1 miljon människor inom några år. Jag skickar gärna hem alla kriminella och improduktiva, precis som jag skrev förut. Men jag står inte bakom att skicka hem alla som kommit efter 2000. Och det är inte många som gör. Var inte så självsäker och arrogant. Utvecklingen går rasande fort nu.
Med pengar i form av en hel statskassa i ryggen, och hot om indraget bistånd, går det utmärkt att skicka hem alla improduktiva och kriminella.
AfS spår jag en lysande framtid, och pendeln fortsätter med rekordfart att slå över åt höger.
Med pengar i form av en hel statskassa i ryggen, och hot om indraget bistånd, går det utmärkt att skicka hem alla improduktiva och kriminella.
AfS spår jag en lysande framtid, och pendeln fortsätter med rekordfart att slå över åt höger.

Citat:
Klart det går. Vi kan vinna VM också men det lär inte bli av. Hitler gasade judar också men inte ens där fick han bort alla. Jag säger inte att det är fel att driva ut skäggbarn och vissa folkgrupper, men det är inget som kommer ske än. 1% räcker inte till det som ni verkar tror här. Sånt här gör att vi från SD inte går över till AFS. Börja med lite rimliga krav istället för tramsiga resonemang som att; "alla kriminella ska sitta i fängelse" och "svenskar ska vara rika" eller annat verklighetsfrånvänt.