Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-16, 18:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandmanii
Hm, är inte det lite väl uppenbart då?

Indirekt uppenbart. Bjud på en flaska vin. Sen är det öppet mål.
Citera
2018-06-16, 18:09
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ursäkta med jag vet inte vem du är, men får jag be dig sluta stötta på kilar i tråden?
Hahahahahaha. Ok, vart kan man köpa biljetter till din show?
Citera
2018-06-16, 18:22
Medlem
Verkar som efterfrågan är stor på vilken bild, vad som funkar, vad man gör för fel...har nog en million dollor idé här för desperata killar 😂

Nä men till topic, jag använder tinder när jag är uttråkad , tror många tjejer gör det De killar jag matchat med ser bra ut/verkar vettiga, undra vf de inte hittar en tjej utanför nätet 🧐? 😀

Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nej, det är Off-Topic, Trams. Prata tinder, och killar ni inte gillar, vad dom gör för fel eller något. Ge värde i tråden. Sluta bete er som vuxna barn.
Såg en tjej idag som skrev på sin press "inte ute efter fuckboys, douches." Sen nästa mening står det "Letar inget förhållande".
Skratt.
Citera
2018-06-16, 19:00
Medlem
Om man tittar på den responsen jag får i denna tråden så är ju det lite smickrande, men jag vill ju inte att tjejerna på the Tindrr ska gapskratta åt mig.

Ska jag typ vrida ner belysningen och bli lite mer allvarlig? =(
Citera
2018-06-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandmanii
Hm, är inte det lite väl uppenbart då?

Kanske. Ofta är det okej för tjejer att något är oseriöst – men det ska inte vara uttalat så. Har med självbedrägeri att göra, antar jag.
Citera
2018-06-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
HAHA, jo det är sant. Jag känner en hon gillar att ta den i tvåan också
Älskade hur öppen hon var med det inför helt okända människor på en fest.
Och precis som du säger hennes klädstil var lite så där oskönt fula jeans. Fan tjejer som går runt i fula jeans är riktigt illa.
Vissa är verkligen blinda när det kommer till vad som ser "snyggt" ut.
Slappa jeans som sitter som på en lönfet alkholist, wtf liksom?

Hah, tjejen jag låg med på senaste dejten försökte ta den i tvåan. Hon satt där ovanpå mig och kämpade med det medan hon viskade ”tänk, vad skönt om du bara kunde glida in där nu!” Har nog inte varit med om något liknande på första dejten förut. Inte direkt standard att en tjej tar initiativ att bli rövknullad efter att man träffats i några timmar. Hur som helst kunde inte ens kopiösa mängder glidmedel fixa uppgiften.
Citera
2018-06-16, 19:36
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hah, tjejen jag låg med på senaste dejten försökte ta den i tvåan. Hon satt där ovanpå mig och kämpade med det medan hon viskade ”tänk, vad skönt om du bara kunde glida in där nu!” Har nog inte varit med om något liknande på första dejten förut. Inte direkt standard att en tjej tar initiativ att bli rövknullad efter att man träffats i några timmar. Hur som helst kunde inte ens kopiösa mängder glidmedel fixa uppgiften.

Det blir en rolig historia att berätta för era barnbarn sen!
Citera
2018-06-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Wow hon var inte blyg.

Jag är så jävla nära på att ladda ner appjäveln. Tanken dyker oftast upp när jag har tråkigt och känner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara är tillfällig bekräftelse jag får och det är inte det jag söker. Mår oftast illa av mig själv och tar bort den efter 10 minuter när jag inser att det endast är skräp.
Citera
2018-06-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Wow hon var inte blyg.

Jag är så jävla nära på att ladda ner appjäveln. Tanken dyker oftast upp när jag har tråkigt och känner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara är tillfällig bekräftelse jag får och det är inte det jag söker. Mår oftast illa av mig själv och tar bort den efter 10 minuter när jag inser att det endast är skräp.
Skillnaden är väl att dudes har den i månader och märker hur självkänslan urholkas på sikt. Tinder är gift.
Märk mina ord.
Citera
2018-06-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Skillnaden är väl att dudes har den i månader och märker hur självkänslan urholkas på sikt. Tinder är gift.
Märk mina ord.

Utveckla!
Citera
2018-06-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Märk mina ord.

Låter inte sunt alls. Hur går det för dig då?
Citera
2018-06-16, 20:27
Medlem
Seriöst, att Tindra aktivt är fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera försvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omöjligt att ha koll på alla, och känner fan en press att svara snabbt hela tiden.

1/100 av tjejerna man börjar chatta med är dessutom någon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. Så hemskt egentligen, ska fan lägga ner Tinder nu när jag ska börja plugga i höst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer på universiteten för varje tjej på Tinder är tamejfan trash
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in