Citat:
Jag har alltså tagit mig tiden utav mitt liv och min fritid, jag har varit nervös, jag har fixat mig (hår,smink, kläder osv), för att sätta mig ner framför en random dude och inom 5 minuter få veta att han inte är något för mig? Värd träff eller? Är det givande på nått sätt? Kul?
Fucking waste of time.
Fucking waste of time.
Citat:
Don´t get it wrong, jag träffar dig gärna.. Efter att jag fått en bild av vem du är och vad du vill, vi kan ju börja med första grundläggande punkterna så som 1.Vad söker du 2.Vad jobbar du med 3.Vad vill du ha i ditt liv osv osv osv. Om vi snackat ett tag och vi är intresserade av varandra, vi är ute efter samma sak, vi vet saker om varandra... Sure, vi träffas och ses om det klickar i verkligheten.
Ungefär så resonerar väl varje seriös kvinna; hon vill gärna ta reda på lite grundläggande saker först...
Men verkar mannen karismatisk och skön samtidigt som han är attraherande och du som kvinna är lagd åt det mer extroverta hållet (och inte bara ser det som en plåga och "waste of time" att behöva gå ur mjukisbrallorna, göra sig lite fin och tjöta över en drink), så kanske du lättare kan ta reda på det genom att ses i verkliga livet? Det går väl att njuta av vissa mäns sällskap en stund även om man inte kommer gifta sig och få ungar?
Det kan vara roligare och ger en sannare bild av den andra personen.
[Förresten är det svårt att finna sådana kvinnor som är seriösa fast samtidigt extroverta och som gillar att träffa folk och inte behöver vara dödsallvarliga och bara måste få veta var jag står om 5 år. Men det är ett annat ämne]
Som man behöver man ju inte veta särskilt mycket om en kvinna innan då det räcker med att du ser het ut och inte verkar vara något psykfall. Är du seriös och visar lite potentiell för någonting seriöst - perfekt, då kan vi testa att ses igen.
Är hon inte en för ett förhållande så kan jag ofta njuta av hennes barnsliga sinne och naiva världsbild innan jag kör ner kuken i halsen på henne i alla fall.
Sen ser man skillnaden mellan män och kvinnors sexualdrift på ditt inlägg.
För majoriteten kvinnor, som du, så ses det ju mest som en pärs att behöva sminka sig, raka muffen osv. medan de flesta killar ser en chans att få sin vän blöt och instinkter byggda på tusentals år av evolution säger att här finns det möjlighet att sprida generna vidare.
Som man vill man därför försöka smida järnet medan det är varmt då en kvinna kan vara sugen en kväll på att träffas och få kuk, men en annan kväll kan hon känna någonting helt annat och är inte alls lika villig att göra den uppoffringen. Sen undrar killar varför tjejer flakear så ofta och vad fan som egentligen hände med en brud som verkade intresserad men sen bara försvann.
Senast redigerad av BrunoC 2018-07-08 kl. 09:17.
Senast redigerad av BrunoC 2018-07-08 kl. 09:17.