Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Skriv då?
Ursäkta med jag vet inte vem du är, men får jag be dig sluta stötta på kilar i tråden?
Citera
2018-06-16, 17:26
Medlem
Hahaha!
Hon får väl göra vad hon vill men den kommentaren var kul 😂
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ursäkta med jag vet inte vem du är, men får jag be dig sluta stötta på kilar i tråden?
Citera
2018-06-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
De två är ju väldigt nära besläktade och om vi snackar människor med medicinska diagnoser så antar jag att det inte är omöjligt att felaktiga sådana ställs. Men skillnaden i hur dessa förhåller sig till sina medmänniskor ligger väl i mycket i att borderlinen är mer manipulativ och har närmre till hat och vrede.

Ah, så är det säkert. Känslan är bara att det är förvirrade människor som kan vara huuur trevliga som helst sen säger du nånting som inte stämmer överens med deras bild av verkligheten och då blir det 10 argsinta feminister som står och skriker i ansiktet på dig attacker istället.
Citera
2018-06-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Anmäl, det gör hon med saker hon inte gillar
Citera
2018-06-16, 17:55
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Anmäl, det gör hon med saker hon inte gillar

Äh. Jag och dunia idkar PMskrivande.
Citera
2018-06-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikksan
Hahaha!
Hon får väl göra vad hon vill men den kommentaren var kul 😂

Nej, det är Off-Topic, Trams. Prata tinder, och killar ni inte gillar, vad dom gör för fel eller något. Ge värde i tråden. Sluta bete er som vuxna barn.
Såg en tjej idag som skrev på sin press "inte ute efter fuckboys, douches." Sen nästa mening står det "Letar inget förhållande".
Skratt.
Citera
2018-06-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ah, så är det säkert. Känslan är bara att det är förvirrade människor som kan vara huuur trevliga som helst sen säger du nånting som inte stämmer överens med deras bild av verkligheten och då blir det 10 argsinta feminister som står och skriker i ansiktet på dig attacker istället.

Verkligen. Det är rätt vanligt med tjejer som blir kränkta över att man inte bekänner sig till statsreligionen faktiskt. Kastat en hel del pärlor åt svin på dejter. Dock varit rätt lugnt i det avseendet på sistone.

Vill man ha skarpa tjejer som tänker själva snarare än att följa strömmen (och samtidigt intalar sig, ironiskt nog, att de är åsiktsrebeller som går emot den) så ska man dejta tjejer som jobbar med naturvetenskapliga grejer. Som läkaren eller mikrobiologen som är aktuella för mig just nu. Nackdelen med den kategorin är att de ofta klär sig sämre.
Citera
2018-06-16, 18:01
Medlem
Citat:
Nej, det är Off-Topic, Trams. Prata tinder, och killar ni inte gillar, vad dom gör för fel eller något. Ge värde i tråden. Sluta bete er som vuxna barn.
Såg en tjej idag som skrev på sin press "inte ute efter fuckboys, douches." Sen nästa mening står det "Letar inget förhållande".
Skratt.

Åh, herregud. I sådana lägen är man nästan lite lockad att matcha för att skriva något riktigt dräpande.

Gjort det med några feminister, faktiskt.
Citera
2018-06-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Skriv att du är öppen för att hitta något seriöst i bion. Gör inte oseriösa grejer.

Det är väl iofs det jag eventuellt inte är just nu
Citera
2018-06-16, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandmanii
Det är väl iofs det jag eventuellt inte är just nu

Använd kondom.
Citera
2018-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Verkligen. Det är rätt vanligt med tjejer som blir kränkta över att man inte bekänner sig till statsreligionen faktiskt. Kastat en hel del pärlor åt svin på dejter. Dock varit rätt lugnt i det avseendet på sistone.

Vill man ha skarpa tjejer som tänker själva snarare än att följa strömmen (och samtidigt intalar sig, ironiskt nog, att de är åsiktsrebeller som går emot den) så ska man dejta tjejer som jobbar med naturvetenskapliga grejer. Som läkaren eller mikrobiologen som är aktuella för mig just nu. Nackdelen med den kategorin är att de ofta klär sig sämre.

HAHA, jo det är sant. Jag känner en hon gillar att ta den i tvåan också
Älskade hur öppen hon var med det inför helt okända människor på en fest.
Och precis som du säger hennes klädstil var lite så där oskönt fula jeans. Fan tjejer som går runt i fula jeans är riktigt illa.
Vissa är verkligen blinda när det kommer till vad som ser "snyggt" ut.
Slappa jeans som sitter som på en lönfet alkholist, wtf liksom?
Citera
2018-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Föreslå hemmaträff så fattar hon vinken. Kort och gott.

Hm, är inte det lite väl uppenbart då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in