Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Kunskap? Citerar du rätt inlägg, din dåre?
Du är alltså intelligent, men ovetandes om kvinnors dejtingövertag? Det ger ju stöd åt min tes (sanning) om att intelligens utan vidare bildning/intellektualitet inte är mycket värt utanför labbsalen; än mindre i dejtingvärlden.
Klart att jag vet det. Skulle jag sänka åldern, skulle en ström ännu yngre män komma till mig som kvinna. Min tes är att män är blåsta och vill man ha många att välja bland, går man ner där de blåsta männen finns. Och beviserligen älskar de sina dumma ekvationer om vad de vill ha eller inte och av ren desperation så provar de överallt. Vill man fånga en dum man, gör man som en dum brud. Mycket respons och tillmötesgående inför hans hjärndöda resonemang kring en lösare relation (eftersom han vill ha bättre än den dåliga utsikten på marknaden) och rätt vad det är så är han i samma fälla så många dumma män hamnat i med dumma brudar. Saken är att jag absolut kan ha en mindre begåvad man, men något ödmjukare än vad som är vanligt om man vill ha detsamma av mig.
I dejtingvärlden är det löst sex som vinner, inte intelligens. Män skiter fullständigt i om jag så har det i topp av vad de kommer kunna hitta inom närmaste, så länge de får ligga. Och då spelar det ingen större roll om jag är det sämsta heller.
Som morsan brukade säga om mannens huvud hals och skrev: Med hjärna, utan hjärna, vill gärna. Gärna vinner över hjärna när det kommer till dejting.