Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-08, 17:51
Medlem
Skulle ha träffat en tjej nu på torsdag men idag skriver hon att hon är sjuk och kan inte ses. Är detta vanligt att skriva om man inte vill träffas längre?
Hon har dessutom inte svarat mig tillbaka så det känns kört..
Citera
2018-05-08, 18:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Skulle ha träffat en tjej nu på torsdag men idag skriver hon att hon är sjuk och kan inte ses. Är detta vanligt att skriva om man inte vill träffas längre?
Hon har dessutom inte svarat mig tillbaka så det känns kört..
Enda gången jag blivit dissad var det pga detta... det är dessutom inte sjukdomstider nu, såatte... högst trolig diss och hon har inte cojones nog att vara rak med dig om det.
Citera
2018-05-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Den jag har sett i en månad har nu ändrat Tinder-bio. Oh well...

Abtingen tror hon att jag inte gillar henne, eller så är hon less. Får se om hon skriver snart.

Surt, men du har ju den där andra, tycker hon verkar mer spännande
Kanske trött i huvudet dock?
Själv hört av mitt utländska ragg hon säger att det är bara för mig att höra av mig "när jag vill ses" så antar att allt är grönt.
Som svar på vad någon annan skrev om hårda tag, jag har skrivit att jag gillar att kalla tjejer *pip pip* och redan på första dejten spanka jag henne retfullt (inget riktigt sex bara när vi var runt och snacka och hon sa något lite "störigt", då fick hon bestraffning så att säga, nyckelord lekfullt!). Redan skrivit i chatten att jag är en sån som gillar sånt så att säga.

Så gör iaf jag för att tjejerna ska veta att man vill munknulla och kalla dom S och H orden
Fan vad vi är trevliga inne i den här tråden.
Vart är du Dunia? Hahaha!!
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-08 kl. 19:52.
Citera
2018-05-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Japp, är nere och nosar i dom åldrarna men är 21-25 verkar vara "den kåtaste åldern" bland tjejer. Där är det färre som söker seriöst och hyfsat många som verkar sugna på 30+ snubbe.

Fabula du käre man. Du ljuger alltså inte om din ålder och matchar ändå med 21-25åring?
Jag har dragit av några år så åldern är 29 i appen, hehe.
Citera
2018-05-08, 19:59
Medlem
Jag är en som inte får mycket action i verkliga livet, MEN hur mycket jag än tänker och tycker så kan jag bara inte registrera mig på appar som tinder och badoo tex. Det sårar min stolthet extremt mycket av att ens tänka tanken. Det kryllar av sorgliga, trasiga och tragiska människor som endast är ute efter ligg! Och det i sig har förstört hela dejtingsmarknaden i det verkliga livet. Det har dessutom minskat chanserna för en att träffa någon lojal och seriös genom det här slit och släng-dejtandet på tinder etc. fan vilken tragisk generation. Och detta kommer från en ung på kille på 20, så det är inte så att jag är en sur gubbe på 50 som vet att han inte kommer få något på tinder. Nej, det handlar enbart om självrespekt och stolthet vilket väldigt få har i det här samhället. Självklart kommer ni anfalla mig och tycka att jag har fel - men tänk på stoltheten innan du kommenterar!
Senast redigerad av Dokgo 2018-05-08 kl. 20:02.
Citera
2018-05-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Jag är en som inte får mycket action i verkliga livet, MEN hur mycket jag än tänker och tycker så kan jag bara inte registrera mig på appar som tinder och badoo tex. Det sårar min stolthet extremt mycket av att ens tänka tanken. Det kryllar av sorgliga, trasiga och tragiska människor som endast är ute efter ligg! Och det i sig har förstört hela dejtingsmarknaden i det verkliga livet. Det har dessutom minskat chanserna för en att träffa någon lojal och seriös genom det här slit och släng-dejtandet på tinder etc. fan vilken tragisk generation. Och detta kommer från en ung på kille på 20.

Ung påsatt kille på 20år?
Kunde inte låta bli hihi.
Äsch, herregud ut och snacka med brudar på riktigt. Skulle säga att majoriteten av "par" träffas i skolan, eller på sina arbeten. Tinder/Badoo är inte allt, och inte krogen heller.
Gå någon kurs i något du är intresserad utav, kanske det finns tjejer där, men samtidigt du är bara 20år, ingen ålder.
Citera
2018-05-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ung påsatt kille på 20år?
Kunde inte låta bli hihi.
Äsch, herregud ut och snacka med brudar på riktigt. Skulle säga att majoriteten av "par" träffas i skolan, eller på sina arbeten. Tinder/Badoo är inte allt, och inte krogen heller.
Gå någon kurs i något du är intresserad utav, kanske det finns tjejer där, men samtidigt du är bara 20år, ingen ålder.
Sårar det inte din stolthet när du lagt ut bilder på dig själv på en app och swipar höger och vänster i hopp om att någon annan tragisk själ som inte finner någon i verkligheten ska matcha med dig? Det hela är lite filosofisk tänkande.

Kan inte annat än att tycka att det verkliga livet säkerligen var mycket bättre och mer socialt när tinder och badoo inte existerade. Mycket tragisk utveckling i mitt tycke.

Värst är ändå tjejerna som faktiskt ”lätt” kan lära känna andra killar IRL men som ändå skiter i det sociala livet och istället hoppar på tinder i hopp om bekräftelse. Wow, 0 självrespekt där nej. Vissa killar kan jag till en viss grad ändå förstå - men tjejer? Det är ju fan tjejer som har full kontroll och makt på köttmarknaden. Ännu en gång - tragisk utveckling!
Citera
2018-05-08, 20:19
Medlem
Citat:
Sårar det inte din stolthet när du lagt ut bilder på dig själv på en app och swipar höger och vänster i hopp om att någon annan tragisk själ som inte finner någon i verkligheten ska matcha med dig? Det hela är lite filosofisk tänkande.

Kan inte annat än att tycka att det verkliga livet säkerligen var mycket bättre och mer socialt när tinder och badoo inte existerade. Mycket tragisk utveckling i mitt tycke.

Värst är ändå tjejerna som faktiskt ”lätt” kan lära känna andra killar IRL men som ändå skiter i det sociala livet och istället hoppar på tinder i hopp om bekräftelse. Wow, 0 självrespekt där nej. Vissa killar kan jag till en viss grad ändå förstå - men tjejer? Det är ju fan tjejer som har full kontroll och makt på köttmarknaden. Ännu en gång - tragisk utveckling!

Alltså ska ge dig lite artiklar så blir du på bättre humör,

När tjejer inte swipear ja på dig, tänk på följande:

https://blog.photofeeler.com/why-do-i-look-different-in-pictures-what-do-i-look-like-to-others/

Och så exempel för att göra sin profil bättre:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5-profiles-different-pictures-look-like-different-person/

Vad utstrålar du? Var mer seriös i ditt bildval, ta inte bara en bild där du sitter på en gräsmatta själv och ser emo ut.
Citera
2018-05-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Alltså ska ge dig lite artiklar så blir du på bättre humör,

När tjejer inte swipear ja på dig, tänk på följande:

https://blog.photofeeler.com/why-do-i-look-different-in-pictures-what-do-i-look-like-to-others/

Och så exempel för att göra sin profil bättre:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5-profiles-different-pictures-look-like-different-person/

Vad utstrålar du? Var mer seriös i ditt bildval, ta inte bara en bild där du sitter på en gräsmatta själv och ser emo ut.

Men förihelvete nu snackar jag allmänt om moraliska frågor angående tinder. Inte att jag ska förbättra mina bilder. Jag har aldrig ens haft ett konto på varken tinder eller badoo
Citera
2018-05-08, 20:34
Medlem
Citat:
Men förihelvete nu snackar jag allmänt om moraliska frågor angående tinder. Inte att jag ska förbättra mina bilder. Jag har aldrig ens haft ett konto på varken tinder eller badoo

men förihelvete det här är en tindertråd. Kom inte hit och gråt om du mår dåligt rent allmänt.
Finns andra trådar för det.
Här diskuterar vi tinder, eventuellt varför man inte får till det på tinder, och som svar på din tidigare fråga.
Varför skulle jag må dåligt om jag snittar 1-3 tjejer varje dag på appen? Det är så bra som det kan bli för en kille som är 6/10 ev 7/10 i en småstad.

Självklart är det verkliga livet bättre, det har jag sagt tusengånger här inne tidigare. Redan filosoferat kring detta i oändligthet tidigare, det är offtopic. Kom in i matchen istället, fixa en profil och återkom !
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-08 kl. 20:37.
Citera
2018-05-08, 20:41
Medlem
[quote=Kroppskakoregott|63997255]men förihelvete det här är en tindertråd. Kom inte hit och gråt om du mår dåligt rent allmänt.
Finns andra trådar för det.
Här diskuterar vi tinder, eventuellt varför man inte får till det på tinder, och som svar på din tidigare fråga.
Varför skulle jag må dåligt om jag snittar 1-3 tjejer varje dag på appen? Det är så bra som det kan bli för en kille som är 6/10 ev 7/10 i en småstad.

Självklart är det verkliga livet bättre, det har jag sagt tusengånger här inne tidigare. Redan filosoferat kring detta i oändligthet tidigare, det är offtopic. Kom in i matchen istället, fixa en profil och
Senast redigerad av Dokgo 2018-05-08 kl. 21:11.
Citera
2018-05-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Enda gången jag blivit dissad var det pga detta... det är dessutom inte sjukdomstider nu, såatte... högst trolig diss och hon har inte cojones nog att vara rak med dig om det.

Haha, den förklaringen var lite rolig, man kan ju bli sjuk året om , virus och bakterier finns ju hela tiden, även om det är större risk bli sjuk vissa perioder.
Men jag tror också han blivit nobbad i det här fallet.
Men det är ju inte säkert heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in