2018-06-14, 22:30
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är lättare att dra på sig offerkoftan. Och när den väl är på...ja..då ser vi här hur det går..

"Kvinnor har förstört Sverige", "kvinnor är horor", " Det är biologi att män ska ligga runt men inte kvinnor", "Kvinnor är svaga", "Kvinnor är spermahinkar", "Kvinnor har bara fördelar i samhället", "Kvinnor borde vara tacksamma för att de får gå på vägar som män har byggt", "Ingenting hade existerat utan män", "Kvinnor kan inte åstadkomma nånting", " Vi män har skapat hela samhället, och vad får vi för det?"

Jag skulle kunna fortsätta, men tror det är överflödigt. Dessa resonemang florerar här ständigt. Forumet är totalt demoraliserande.
Brukar inte hänga på denna delen men läst lite på relations forumet och det är samma visa där! Dessa killar är bara hycklare som knappast hade betet sig annorlunda om dom fick chansen men när dom inte har chansen så passar dom på att klaga istället. Även så kallade nice guys brukar också klaga mycket där, uppenbart att dom bara är snälla för att få ligga med brudarna. sedan när rövslickarna inte får det lipar dom och hatar tjejerna och klagar på oss andra män.

Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nej inte uttalat för pengar. Den uppfattningen har inte jag heller. De är horor i meningen att de tänker enbart med fittan, och det är pinsamt uppenbart när man besöker andra länder. Man skäms för att vara svensk.
En hora är en tjej som ligger för pengar fortfarande Hitta ett annat ord då! Tänker enbart med fittan ja sluta umgås med såna tjejer då. Sluta tänk enbart med kuken så kanske det löser sig
2018-06-14, 22:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Skärp dig. Om du skäms för att vara svensk är det nog av andra anledningar.

Märkligt att tjejer bara tänker med fittan när de enligt biologin inte ens har någon existerande sexlust? Utan sexlust har bara män eftersom de är biologiskt inriktade på att sprida sin säd till så många som möjligt. Eller du motsätter dig det resonemanget?

Vem har någonsin sagt att kvinnor saknar sexlust? Att mäns lust i regel är starkare och mer konstant innebär ju inte att kvinnor saknar sexlust. Alla vet nog att kvinnan har sexlust, och även att den orsakar enorma problem för samhällen - liksom manlig sexualitet orsakar problem, men de är mer synliga och omtalade.
2018-06-14, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo

En hora är en tjej som ligger för pengar fortfarande Hitta ett annat ord då! Tänker enbart med fittan ja sluta umgås med såna tjejer då. Sluta tänk enbart med kuken så kanske det löser sig

Jag har alltid tänkt med kuken. Fungerat ypperligt bra för mig. Att inte göra det skapar depression, men det är jag det. Du får hitta din väg. Lycka till
2018-06-14, 22:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Oj, vad tjejer vill ha sex. Nog tusan har de sexlust, men uppfostrade tjejer använder även förnuftet. Blir en annan helhetsattraktion då antar jag. Jag ser det ju bara. Kan inte känna det eftersom jag inte är en tjej.
Förklara du istället.

Ja, givet har tjejer sexlust. Framförallt i ett förhållande. Jag har aldrig varit typen som ligger runt, därför att jag helt enkelt inte vill. Känner ingen dragning till att ha sex med män jag inte har en känslomässig förankring till, så just det beteende kan jag inte förklara.

Men, jag har inget behov av att tala nedsättande om varesig kvinnor eller män för att de gör annorlunda än jag. Jag har heller inget problem med att folk gör hur de vill. Jag träffar sådana män som jag anser värdiga mig helt enkelt, och jag tycker inte att det är attraktivt om en man legat runt med många. Men återigen, jag ser inte ner på dem, och kallar dem inte en massa skitord, eller uttrycker massa åsikter öppet om deras sexualitet.
2018-06-14, 22:37
Medlem
HGs avatar
Jag tycker inte svenska tjejer är horor, utan bara normala tjejer i ett västerländskt samhälle.
2018-06-14, 22:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Oj, vad tjejer vill ha sex. Nog tusan har de sexlust, men uppfostrade tjejer använder även förnuftet. Blir en annan helhetsattraktion då antar jag. Jag ser det ju bara. Kan inte känna det eftersom jag inte är en tjej.
Förklara du istället.

Ja, givet har tjejer sexlust. Framförallt i ett förhållande. Jag har aldrig varit typen som ligger runt, därför att jag helt enkelt inte vill. Känner ingen dragning till att ha sex med män jag inte har en känslomässig förankring till, så just det beteende kan jag inte förklara.

Men, jag har inget behov av att tala nedsättande om varesig kvinnor eller män för att de gör annorlunda än jag. Jag har heller inget problem med att folk gör hur de vill. Jag träffar sådana män som jag anser värdiga mig helt enkelt, och jag tycker inte att det är attraktivt om en man legat runt med många. Men återigen, jag ser inte ner på dem, och kallar dem inte en massa skitord, eller uttrycker massa åsikter öppet om deras sexualitet.

Och det är just det en del män verkar ha svårt med, att hålla käft om kvinnors sexualitet och kvinnors val gällande antal sexpartners i sitt liv.
2018-06-14, 22:42
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag tycker inte svenska tjejer är horor, utan bara normala tjejer i ett västerländskt samhälle.

Tror du att det är normalt ens i ett land som typ USA att en stor tidning lyfter fram kvinnor som har sex utomlands som ideal:

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/BJWPE7/svenska-flicka--njut-av-chartersex

Enkät visar att 70% av svenska kvinnor haft chartersex med utlänningar, inte fullt normalt beteende i västerländsk kontext. Allt pekar på något som är fel med svenska samhället.
2018-06-14, 22:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Brukar inte hänga på denna delen men läst lite på relations forumet och det är samma visa där! Dessa killar är bara hycklare som knappast hade betet sig annorlunda om dom fick chansen men när dom inte har chansen så passar dom på att klaga istället. Även så kallade nice guys brukar också klaga mycket där, uppenbart att dom bara är snälla för att få ligga med brudarna. sedan när rövslickarna inte får det lipar dom och hatar tjejerna och klagar på oss andra män.

Gött att här kommit in en motviktare av manlig karaktär! Dubbelmoralen bland männen här är så enorm att det knappt går att föra en diskussion nämligen.
2018-06-14, 22:43
Medlem
Citat:

Om du nu inte vill ha sex utan känslomässig förankring, varför känner du dig träffad? Varför försvarar du ett beteende som du inte har? Att de får göra det kan vi vara överrens om. Deras sak liksom, men om du inte tror att de mår bättre av det. Varför uppmuntra det?,.. och om du istället tror att de mår bra av det varför gör du det inte själv då? Eller menar du att det bara är olika personligheter?
2018-06-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Varför klagar då feminismen jämt och ständigt om att män i Sverige slampstämplar kvinnor?

Ibland blir det lite schizo att prata med er.
Kanske för att du pratar med/hör från flera olika personer
2018-06-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Vad är det för resonemang att tjejer är horor för att de har sex?
Att som kille gnälla över att de inte får ligga är inget annat än trams. Är ju upp till en själv att göra någonting åt det!
Tjejer har sex för att vi kan och vill. Enkel matematik talar om att det då finns lika många killar att ha sex med som I sin tur har det för att de vill och kan.
Är alla horor då? Både killar och tjejer eller vad?
Gör det inte svårare än vad det är och försök inte få det till ngt slags orättvisa pga kön.
Eller vadå, ska vi kvotera knullandet?
Ni som gnäller, ta tag i ert liv, sluta tyck synd om er själva och för guds skull sluta kalla tjejer för horor! Det är så sjukt oattraktivt med sånt beteende och inte fan får ni ligga förrän ni slutar med det.
Dessutom, fina flickor knullar stolt!

1. Folk klagar inte på bristen av sex. Läs tråden innan du kommenterar.
2. Nej, din matematik går ej ihop eftersom du satt in fel variabler. Siffror visar att ungefär 20% av männen har sex med 80% av kvinnorna. Ni delar således omedvetet på oss som har sex. Grattis.
3. Fina flickor knullar med sina män och inte med vem som helst.
2018-06-14, 22:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vem har någonsin sagt att kvinnor saknar sexlust? Att mäns lust i regel är starkare och mer konstant innebär ju inte att kvinnor saknar sexlust. Alla vet nog att kvinnan har sexlust, och även att den orsakar enorma problem för samhällen - liksom manlig sexualitet orsakar problem, men de är mer synliga och omtalade.

Man har läst det ena värre än det andra på detta forum. Bland annat ovanstående. Sen att det inte stämmer, det begriper vem som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in