[quote=Pust|47420502]
Citat:
Jag ser inte en koppling mellan erfarenhet och antal sexpartners. En som bara haft sex i förhållanden kan ha bra mycket mer erfarenhet än en som haft flera ONS.
eh nej. Vi är alla rätt olika sexuellt, och då menar jag individuellt olika, om du bara ligger med en partner hela ditt liv som inte gillar oralsex ex. så tja då missar du detta helt, eller hur?
Du själv kanske skulle älska oralsex, t.o.m kanske vara helt beroende av detta för att kunna uppnå orgasm, din förlust blir därför rätt stor om du bara har erfarenhet av en partner som inte alls gillar detta. Säger sig självt.
Citat:
Tja, du har nog faktiskt lite rätt i att jag förmodligen inte är typen som sexuellt överaktiva kvinnor attraheras av. Saknar tatueringar. Så egentligen är väl det här lite av en ickefråga för mig.
haha, tatueringar har inget med saken att göra. Du har helt rätt vara som du är, du har t.o.m rätt att kika runt efter en tjej som delar dina värderingar. Det du däremot faktiskt inte har rätt till är att avkräva av enbart det motsatta könet att alla där ska bete sig så som du önskar.
Eller hur? Det är heller inte speciellt logiskt gå runt förakta enkom tjejer för deras sexuella beteende men inte motsvarande för män. Lite korkat om du ursäktar, skrivet i all välmening.
Om du inte gillar att en tjej försöker dra dig till toaletten på krogen, så säger du bara ifrån vänligt men bestämt och om hon då hittar en annan så behöver du inte ogilla henne för det. Hennes hela identitet och värde hänger inte på detta enda med hur hon gillar ha sex. Inget svårare än så.