2018-06-14, 10:39
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nänä, hela Sveriges kvinnliga ungdom vill gärna ha ihop det med flera män samtidigt så att de ska räcka till åt alla. Men män vill absolut inte att deras tjej ska ligga med någon annan eller helst nånsin ha legat med någon annan.
Logiken...
Hur unik och älskad känner man sig när man står där i kön till bukkakepartyt?
Det kan ju också ha att göra med att man inte vill ha nån obotlig sjukdom?

Är man på det klara med att det är fritt och att detta gäller åt båda hållen lägger jag inga värderingar alls på beteendet.
2018-06-14, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Det kommer alltid nya 20-åringar att konkurrera med.
Det är delvis därför ni inte ska slänga bort era få år av konkurrenskraftigt utseende på att ligga runt, utan på att få den bästa partnern långsiktigt.

När ni nått ca 30, har ni dels förlorat mycket av er attraktion och de ni då har att välja på är omogna män som vill knulla runt, instabila psykiatripatienter, oattraktiva och arbetsbefriade.
Alla andra är redan tagna, eller kan välja bättre.
Jo, men alla män kan inte redan vara upptagna när kvinnorna fortfarande är lediga. Män och kvinnor är ungefär lika många vet du.
2018-06-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jo, men alla män kan inte redan vara upptagna när kvinnorna fortfarande är lediga. Män och kvinnor är ungefär lika många vet du.

I fall du bara räknar män som är över 180mm långa?
2018-06-14, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Hur unik och älskad känner man sig när man står där i kön till bukkakepartyt?
Det kan ju också ha att göra med att man inte vill ha nån obotlig sjukdom?

Är man på det klara med att det är fritt och att detta gäller åt båda hållen lägger jag inga värderingar alls på beteendet.
Avstå från att vara med i ”bukakkepartyt” då. Man får vara ungkarl om man inte hittar nån som passar vet du.
2018-06-14, 11:02
Avslutad
Citat:
Nänä, hela Sveriges kvinnliga ungdom vill gärna ha ihop det med flera män samtidigt så att de ska räcka till åt alla. Men män vill absolut inte att deras tjej ska ligga med någon annan eller helst nånsin ha legat med någon annan.
Logiken...
Fast det verkar väl inte sämre än att befolkningen består av en tredjedel män i alla åldrar, en tredjedel snygga 20-åriga kvinnor och en tredjedel kvinnor i alla åldrar, som är överflödiga och knuller runt ensamma eftersom de två första tredjedelarna bildat par med varandra.
Senast redigerad av Ipsi 2018-06-14 kl. 11:20.
2018-06-14, 11:04
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Avstå från att vara med i ”bukakkepartyt” då. Man får vara ungkarl om man inte hittar nån som passar vet du.
Jag har inga problem att hitta folk. De söker sig till mig.
Jag gör dem snyggare.
Men det gäller att hålla dem på minst en armlängds och helst även ett extra bihangs avstånd.
2018-06-14, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag har inga problem att hitta folk. De söker sig till mig.
Jag gör dem snyggare.
Men det gäller att hålla dem på minst en armlängds och helst även ett extra bihangs avstånd.
Ja, det är ju det jag menar. Partnermarknaden är full av män och kvinnor som både knullar med varandra och bildar familj med varandra.

Vill man inte ta del av den marknaden för att man tycker att där är för mycket "bukakkeparty" är man fri att ställa sig utanför på en armlängds avstånd. Det är så fiffigt ordnat att man väljer själv.
2018-06-14, 12:07
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Eh, jo.

Hur får man alla intresserade snygga 20-åringar att räcka till till alla som vill ha en?

Växer de på 20-åringsträdet, så att alla som vill kan plocka en, kanske?

Det låter lite som när en muslim dött i jihad och får obegränsad tillgång till vackra jungfrur i Paradiset.

Som sagt. Majoriteten av snygga är inte över 20.
2018-06-14, 12:11
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jo men många män lever också i nån fantasivärld där de tror att de är universums mittpunkt och att deras kuk är objekt för stående ovationer. Många kvinnor tycker inte det.
Jaha?

Citat:
20 åringar dejtar /umgås i regel helst med hyfsat jämnåriga. Så de äldre män som drömmer om 20 åringar får nog nöja sig med äldre kvinnor, kärringar, skadat gods eller hur det nu är ni brukar uttrycka er.

Fast det är inte vad vi pratar om.

Om män hade fått välja mellan att dejta en som är 20 framför en som är 35 år så hade majoriteten valt den som är 20 år.
2018-06-14, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Som sagt. Majoriteten av snygga är inte över 20.
Nej, men majoriteten kvinnor är över 20.

Så att män kan välja och vraka bland snygga intresserade 20-åringar medan kvinnor är ensamma är ett inget annat än ett världsfrånvänt önsketänkande.
2018-06-14, 12:39
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Nej, men majoriteten kvinnor är över 20.

Så att män kan välja och vraka bland snygga intresserade 20-åringar medan kvinnor är ensamma är ett inget annat än ett världsfrånvänt önsketänkande.

Citat:
Jag tror inte det är så många varken kvinnor eller män som förväntar sig, eller ens önskar sig, att få välja och vraka bland snygga 20-åringar hela av livet.

Jo majoriteten av män vill detta. Vad är du inte fattar?

Sen om det bara finns 100 eller 100 000 snygga som är 20 spelar ingen som helst roll. Majoriteten väljer en som är 20 framför en som är 35.
2018-06-14, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Jo majoriteten av män vill detta. Vad är du inte fattar?

Sen om det bara finns 100 eller 100 000 snygga som är 20 spelar ingen som helst roll. Majoriteten väljer en som är 20 framför en som är 35.
Ja ja, men även män får anpassa sig till verkligheten och fatta att de får stå ut med antingen en kvinna i deras ålder som har knullat runt bäst hon vill eller fortsätta sukta ensamma efter unga snygga oskulder.

De kan inte förvänta sig att få vad de önskar sig.

Det är lksom inte kvinnorna som har problemet och behöver anpassa sig här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in