2013-12-25, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jag är osäker på vad du menar med "liberal syn på sex" men promiskuösa spermahinkar är inte bra vare sig för män eller kvinnor det är det som tråden handlar om, du behöver inte hålla med

Varför är det inte bra? Jag vill inte ha en oskuld på 30 där det tar 5-10år att göra henne duglig i sängen. Är du religiös? Muslim? Ditt användarnamn går inte riktigt ihop med det du skriver.
2013-12-25, 22:46
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag tror att tjejerna här på forumet är falska. Jag har alltid haft för vana att lära känna tjejer på djupet och vad som är mycket vanligt är att tjejer känner direkt avsmak, när fel man tafsar på dem. Det kan vara svårt för en man att förstå att någon kan känna avsmak för tafs, eller varför en örfil kommer, men många tjejer har nog ett biologiskt försvars-system för att göra det väldigt tydligt att de är upptagna. Det skall inte vara någon större bedrift för en kvinna att hålla ihop benen. Hela kroppen talar om för kvinnan att det inte skall bli sex.

Mannen reagerar ju precis tvärt om. Tafsar en tjej så kommer rå-ståndet på en duglig man inom några sekunder. Hela kroppen (förutom ett eventuellt inprogrammerat samvete) skriker om mannens biologiska ansvar att befrukta den villiga kvinnan.

Vi är delvis civilicerade. Man kan tycka att en örfil från kvinnan är lika onödig som att låta kuken tänka, men att kvinnor med noll förståelse skall springa runt nakna och jävlas med den manliga naturen är inte ok IMO.
Fast det där försvarssystemet reagerar ju inte på "fel man" som i att han inte är din monogama partner, utan "fel man" som i att han inte bevisat sitt värde för reptilhjärnan.

Anledningen till att man traditionellt begränsat kvinnors sexualitet är förmodligen på grund av att det blir som en "flaskhals" för promiskuitet, då sexualdriften för dem är mer svårstartad. Försöker man begränsa mäns sexualitet blir det ingen skillnad i hur mycket löst sex som idkas, men förmodligen koncentreras kvinnorna till de män som i högre grad är opåverkade av samhällskonventioner.
2013-12-26, 19:59
Medlem
cqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schockis
"Hororna" är ju de bra tjejerna. De andra som säger att de bara har legat med 1-2 personer vill bara göra sig viktiga. Kolla på mig jag är så duktig för att jag säger NEJ trots att min slida säger JA. Tror de att de ska få ett pris eller vad är det frågan om?
"Fetton" är ju de bra tjejerna. De andra som säger att de bara har ätit nyttig mat och tränar vill bara göra sig viktiga. Kolla på mig jag är så duktig för att jag säger NEJ trots att min mage säger JA. Tror de att de ska få ett pris eller vad är det frågan om?

Gäspar varje gång jag ser grottmänniskor förespråka dekadens.
Ni är verkligen inte så progressiva som ni själva tror.
2013-12-26, 20:03
Medlem
Alibabassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjursa
Jag har aldrig riktigt förstått den här inställningen ... känns väldigt irrationell ... killar vill knulla men föraktar tjejer som vill knulla ... Jag tycker mest att det är bra, att tjejer vill samma sak som mig ... jag vill att tjejer ska vilja knulla oftare ...

Den dagen du hittar din flickvän eller fru i din dubbelsäng knulla och ha sig med en annan man, först då kan du komma tillbaka och skriva om det där inlägget med ett leende på läpparna.
2013-12-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Den dagen du hittar din flickvän eller fru i din dubbelsäng knulla och ha sig med en annan man, först då kan du komma tillbaka och skriva om det där inlägget med ett leende på läpparna.

Det här svaret på ett inlägg som talar om det positiva med kvinnlig sexualitet som tillåts ta sig uttryck är ju svårt att tolka på något annat sätt än att tjejer som gillar sex inte går att lita på. Är det så du känner?

Du är inte ensam om den synen, jag tycker att den bubblar under ytan i rätt många inlägg, speciellt de mest fördömande. Kvinnlig sexualitet verkar skrämma somliga män våldsamt. Undrar varför.
2013-12-26, 21:17
Medlem
Alibabassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det här svaret på ett inlägg som talar om det positiva med kvinnlig sexualitet som tillåts ta sig uttryck är ju svårt att tolka på något annat sätt än att tjejer som gillar sex inte går att lita på. Är det så du känner?

Du är inte ensam om den synen, jag tycker att den bubblar under ytan i rätt många inlägg, speciellt de mest fördömande. Kvinnlig sexualitet verkar skrämma somliga män våldsamt. Undrar varför.

för att tjejer är som de är och det går absolut inte att lita på tjejer.
2013-12-27, 09:27
Bannlyst
Vi Svenskar gillar att knulla! Vad är felet i det? Bättre att göra som i arabländerna att tvinga en underårig flicka gifta sej med en man?
2013-12-27, 23:46
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Det är alltså inte skönt för dig att ha sex i sig.

Det som är skönt är om du får inbilla dig att det bara är du som fått stoppa kuken i just den här fittan.

Du kan alltså inte njuta av att bli avsugen av någon som gör det bra om hon gjort det förut?

Hellre en klumpig nybörjare än en som vet vad hon gör alltså.

Ja käre tid.
Nej nu är du ute och cyklar det är skillnad på erfarenhet och att vara promiskuös. Överhuvudtaget så tycker jag sex är överskattat och om det är nånting som jag inte sätter värde det är om en person är bra på att knulla eller suga kuk, jag tycker det finns andra saker som är viktigt i en relation. Men om du nu absolut ska uttrycka dig på det sättet så visst jag kan tänka mig att betala för att knulla med proffs men en seriös partner ser jag helst att det är en amatör

Vidareutveckla gärna varför sex är det viktigaste som finns
2013-12-27, 23:53
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Vi Svenskar gillar att knulla! Vad är felet i det? Bättre att göra som i arabländerna att tvinga en underårig flicka gifta sej med en man?
Vi gillar att äta hamburgare också, jag antar det är bättre att vi är överviktiga istället för att svälta ihjäl.

Det jag undrar är varför ni tror att sex är det enda undantaget där frosseri skulle vara en bra egenskap? Eller kan det vara så att ni har fel?
2013-12-28, 00:07
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cq
"Fetton" är ju de bra tjejerna. De andra som säger att de bara har ätit nyttig mat och tränar vill bara göra sig viktiga. Kolla på mig jag är så duktig för att jag säger NEJ trots att min mage säger JA. Tror de att de ska få ett pris eller vad är det frågan om?

Gäspar varje gång jag ser grottmänniskor förespråka dekadens.
Ni är verkligen inte så progressiva som ni själva tror.
Bra förklarat. De finns nån slags präktighet kring det här att det är det som förväntas, att tjejer ska knulla runt så mycket som möjligt bara för att de kan. " duktig flicka, knulla några pojkar till du så ska du se att det blir ordning på dig, drick gärna lika mycket alkohol som pojkarna också det är det som vi kallar jämställdhet".
2013-12-28, 00:18
Medlem
Ointelligenta missbrukar det mesta här i världen. Många svensk akvinnor är ointelligenta och svaga. Därför beter de sig som horor.
2013-12-28, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Därför det är biologiskt värre om en kvinna är otrogen. Hon blir ju gravid till skillnad från mannen. Det är därför det är inpräntat värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in