2018-06-14, 00:16
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Nej jag inser inte det, jag ser nog inte samma marknad framför mig som du. Dessutom ser jag yngre ut än jag är och får uppmärksamhet från killar som är yngre än mig, samtidigt som jag främst attraheras av äldre killar, så du behöver inte oroa dig för mig.

Edit: Jag har ju skrivit till dig att jag inte söker seriösa förhållanden utan att idealförhållandet är en blandning av kk och vänskap, så varför skulle jag bry mig om de traditionella männen gifter sig kring 30? Jag vill inte ha en traditionell man och jag vill inte gifta mig, det är ingen förlust.

Om 15 år kommer du antingen vara deprimerad och med minst 4 katter, eller mamma och ensam vårdnadshavare till 3 barn med olika farsor.
2018-06-14, 00:45
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror inte det är så många varken kvinnor eller män som förväntar sig, eller ens önskar sig, att få välja och vraka bland snygga 20-åringar hela av livet.

När det gäller män, så är det faktiskt så.
2018-06-14, 01:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Så trist då att urvalet intresserade snygga 20-åringar är klart begränsat.
2018-06-14, 02:38
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Det finns en hel del snygga.
2018-06-14, 03:28
Avslutad
Citat:
Det finns en hel del snygga.
Jodå, men majoriteten är äldre än tjugo.
2018-06-14, 03:30
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Jodå, men majoriteten är äldre än tjugo.

Nej.
2018-06-14, 03:50
Avslutad
Citat:
Nej.
Eh, jo.

Hur får man alla intresserade snygga 20-åringar att räcka till till alla som vill ha en?

Växer de på 20-åringsträdet, så att alla som vill kan plocka en, kanske?

Det låter lite som när en muslim dött i jihad och får obegränsad tillgång till vackra jungfrur i Paradiset.
Senast redigerad av Ipsi 2018-06-14 kl. 04:02.
2018-06-14, 06:40
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Eh, jo.

Hur får man alla intresserade snygga 20-åringar att räcka till till alla som vill ha en?

Växer de på 20-åringsträdet, så att alla som vill kan plocka en, kanske?

Det låter lite som när en muslim dött i jihad och får obegränsad tillgång till vackra jungfrur i Paradiset.

Det kommer alltid nya 20-åringar att konkurrera med.
Det är delvis därför ni inte ska slänga bort era få år av konkurrenskraftigt utseende på att ligga runt, utan på att få den bästa partnern långsiktigt.

När ni nått ca 30, har ni dels förlorat mycket av er attraktion och de ni då har att välja på är omogna män som vill knulla runt, instabila psykiatripatienter, oattraktiva och arbetsbefriade.
Alla andra är redan tagna, eller kan välja bättre.
2018-06-14, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Det är delvis därför ni inte ska slänga bort era få år av konkurrenskraftigt utseende på att ligga runt, utan på att få den bästa partnern långsiktigt.

När ni nått ca 30, har ni dels förlorat mycket av er attraktion och de ni då har att välja på är omogna män som vill knulla runt, instabila psykiatripatienter, oattraktiva och arbetsbefriade.

Det kommer alltid finnas äldre män som ser 30 som ungt, och som det redan sagts så räcker inte 20 åringarna till alla.

De män man ska undvika är de som är i ens egen ålder för de kommer alltid se en som en gammal trasa oavsett ålder.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-06-14 kl. 07:12.
2018-06-14, 07:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Jo men många män lever också i nån fantasivärld där de tror att de är universums mittpunkt och att deras kuk är objekt för stående ovationer. Många kvinnor tycker inte det.
20 åringar dejtar /umgås i regel helst med hyfsat jämnåriga. Så de äldre män som drömmer om 20 åringar får nog nöja sig med äldre kvinnor, kärringar, skadat gods eller hur det nu är ni brukar uttrycka er.
2018-06-14, 07:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Nänä, hela Sveriges kvinnliga ungdom vill gärna ha ihop det med flera män samtidigt så att de ska räcka till åt alla. Men män vill absolut inte att deras tjej ska ligga med någon annan eller helst nånsin ha legat med någon annan.
Logiken...
2018-06-14, 07:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering

Psykiatripatienter behöver det inte vara något fel på, kan vara riktigt spännande faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in