Citat:
Ursprungligen postat av
Pansarvecket
Jag säger ingenstans "tjejer i allmänhet".
Men betvivlar du att det finns tjejer som kan göra en hel del för snabba pengar?
SOm inte besväras av att ha sex.
Nä du skrev inte tjejer i allmänhet ordagrant, men denna kommentar kan ju lätt tolkas så, eller?
"Jag vet att även svenska tjejer skulle ta tjänst där någon tid av sina liv för glöm inte vad tråden heter."
Tycker bara att det blir sån enorm dubbelmoral här att det knappt går att diskutera. Ena stunden är tjejer horor som frivilligt jobbar på bordeller. Någon timme tidigare har de varit varelser utan i princip egen sexuell lust, som inte vill ligga med många olika män och detta är obestridbart då det ligger i biologin. Män å andra sidan, vill bara sprida sin säd, och de vill gärna knulla med många olika tjejer (det ligger ju i deras natur), men tjejer som har sex med dem är då slampor eller horor. Samtidigt som tjejer är slampor och horor om de ligger med män, blir män bittra över att de inte får napp på krogen, och att det är så svårt att hitta ligg, och att tjejer är så kräsna, bortskämda e.t.c, och då är de horor eller andra skällsord av den anledningen. Ekvationen är för fan helt omöjlig att få ihop, och det finns ingen vinnande väg ur det med dessa synvinklar. Det kvittar ur vilken synvinkel man argumenterar.
Om man nu anser att tjejer är lösaktiga och bör kontrollera sin sexualitet, hur kan man då vara för att det ska finnas bordeller och lagliga sexköp? Motsägelsefullt.
Och jo, jag tror absolut att det finns tjejer som skulle kunna arbeta som prostituerade för snabba pengar. Men inte för att de vill det eller för att de inte har något emot att ligga med okända män. Personligen skulle jag hellre ta vilket jobb somhelst över prostitution, det är det absolut värsta och vidrigaste arbete jag kan tänka mig. Det är en hjärtefråga för mig detta med prostitution just av anledningen att där finns så många aspekter som är hemska.
Och en av de aspekterna är hur man kan ha sex med någon som man vet inte vill ha sex med en själv. Hur kan man ens bli upphetsad? Jag hade känt sympatier för personen det var tänkt att jag skulle köpa sex av, och bjudit på kaffe och kaka istället tror jag. Seriöst alltså.