2018-06-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Ja just ja du nämnde ju henne i en annan tråd, att det var bra när slampor gav sig av frivilligt efter sexet eftersom du slapp jobbigheterna med att de blev arga när de fick veta att du hade sambo.

Ja, lite som den eminente Charlie Sheen sade om varför han som känd person som har det lätt med kvinnor ändå anlitar eskorter ”jag betalar dem inte för sexet, jag betalar dem för att gå”.

Jag tar avstånd och fördömer givetvis.
2018-06-13, 22:15
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Beskriv gärna hur jag och sådana som mig tagit över ett Sverige vi nu enligt dig förlorar genom att anse att andra människor inte är handelsvaror?
En skitfråga knappt värdigt ett svar.
Palme öppnade upp för globalisterna och visade den nya modiga världsordningen som Aldous Huxley skrev om redan för över 100 år sen.
Vad han glömde tala om för folket var att de får ge upp sitt eget självbestämmande i bytet.
2018-06-13, 22:17
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Är du säker på det?

Den här tråden heter Svenska tjejer är horor, om det som skrivits här är acceptabelt på det här delforumet så är det nog ok att diskutera sådant som kan ses som relaterat till feminism från fler perspektiv än ett strikt politiskt.
Visst kan du argumentera utifrån personliga anekdoter, det finns inget som hindrar dig från det. Att svenska tjejer är horor är absolut en generalisering. Jag har också konstaterat att långt ifrån alla svenska tjejer är lösaktiga slampor. Vad jag vänder mig mot är den statliga fostran som leder kvinnor till sådant beteende. Tur är att vissa utav er har förmåga att tänka och välja ett bättre liv.

Citat:
Det finns en vardaglig verklighet som också har betydelse även om man skulle utgå från din verklighetsbeskrivning. Om du inte ser det utan bara ser en konspiration utgår du ju tydligen från att kvinnor som lever i singelhushåll gör det för att de är indoktrinerade och lättlurade. Du måste ju inse att de som i så fall konspirerar kan dra nytta av redan existerande svårigheter.
Nej, jag utgår inte ifrån att alla kvinnor som lever i ensamhet gör det av de skäl som du anför. Däremot har politiken en avgörande betydelse för hur samhället formas och hur människor väljer att leva sina liv. Den vardagliga verklighet vi lever i idag präglas av talmudism som, genom marxismen, förts ut i det svenska samhället där det manifesteras och tar sig uttryck i det vi diskuterar här. Det är den styrande ideologin i samhället idag.
2018-06-13, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Nja. Krav kan man väl ha, frågan är om de kan mötas. Det är ju inte kvinnornas marknad efter 30 direkt när det kommer till seriösa förhållanden. Det inser väl till och med du?
Nää, för alla män mellan 30 och 80 är ju upptagna i seriösa förhållanden med alla snygga 20-åringar som det finns så ofantligt många av att det räcker och blir över, och inte intresserade av andra kvinnor.
2018-06-13, 22:20
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Att referera till trådens namn är riktigt lågt då namnet från början är fruktansvärt fjantigt. Varje gång jag tror att man kan föra någon vettig diskussion dyker det upp kommentarer som är helt urblåsta. Fan vad trist det är.

Att tjejer i allmänhet skulle välja att arbeta på bordell är rent nonsens. Tror att en kvinna kan göra det uttalandet med större säkerhet än en man. Baserat på att män själv påstår att deras sexdrift är omättlig och att "de vill sprida sin säd, det är biologiskt". Och kvinnor vill enligt naturen inte ligga runt eftersom de föder barn. Så brukar det låta här.
Hur hänger det ihop med att tjejer skulle vilja jobba med att sälja sex? Nä blev fel i resonemanget där nånstans. Finns fåtal som vill det möjligtvis, men de absolut flesta vill inte ligga med okända män av vilken sort som.
Dessutom, det faktiskt absolut mest störda av allt är, hur Fan kan man som man vilja ligga med någon som man vet inte egentligen vill ligga med en själv? Det är höjden av förnedring mot sig själv.
Dessa män besitter någon allvarlig empatistörning. Riktigt motbjudande.
Jag säger ingenstans "tjejer i allmänhet".
Men betvivlar du att det finns tjejer som kan göra en hel del för snabba pengar?
SOm inte besväras av att ha sex.
2018-06-13, 22:23
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Givetvis finns det kvinnor av samma sort, det har jag aldrig påstått. Kärnan i det jag säger är att en man kan åstadkomma otroligt mycket allvarligare skada på en kvinna om han misshandlar henne än tvärt om. Det borde vara nog argument för att förstå att där finns en skillnad mellan att en man slår en kvinna och att en kvinna slår en man. Det ena är inte mer rätt än det andra, och det är samma brott, men utgången av situationen blir ofta betydligt mer ödesdiger när mannen slår. DET är kärnan i varför mäns våld mot kvinnor är ett större problem än tvärtom.
Jag kan inte göra detta tydligare och om du vägrar förstå vad jag menar får vi helt enkelt agree to disagree.
TV4 sänder på någon av sidokanalerna en serie som heter Kvinnor som mördar. Den har gått i massor av säsonger redan.
Jag vet inte hur man skulle kunna orsaka mer skada än så.
Ett exempel: https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2018/02/06/voodoo-ritual-massachusetts-woman/313646002/
2018-06-13, 22:24
Medlem
Konstig tråd. Definitionen av hora trodde jag var att ta betalt för sex. Så trådstartaren påstår alltså att alla svenska tjejer tar betalt för sex och det är inte sant. Föreslår papperskorgen
2018-06-13, 22:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajje
Konstig tråd. Definitionen av hora trodde jag var att ta betalt för sex. Så trådstartaren påstår alltså att alla svenska tjejer tar betalt för sex och det är inte sant. Föreslår papperskorgen
Det finns fler definitioner och användningsområden.
Jag har troligen aldrig använt det mot en tjej, men trösklar och spel har jag nog använt dem vid. När man slår i tån eller gör något riktigt dumt, så man dör.
2018-06-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nää, för alla män mellan 30 och 80 är ju upptagna i seriösa förhållanden med alla snygga 20-åringar som det finns så ofantligt många av att det räcker och blir över, och inte intresserade av andra kvinnor.

Inte alla män, men de män kvinnor oftast vill ha. Därav får ni sänka kraven efter 30.
2018-06-13, 22:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag säger ingenstans "tjejer i allmänhet".
Men betvivlar du att det finns tjejer som kan göra en hel del för snabba pengar?
SOm inte besväras av att ha sex.

Nä du skrev inte tjejer i allmänhet ordagrant, men denna kommentar kan ju lätt tolkas så, eller? "Jag vet att även svenska tjejer skulle ta tjänst där någon tid av sina liv för glöm inte vad tråden heter."

Tycker bara att det blir sån enorm dubbelmoral här att det knappt går att diskutera. Ena stunden är tjejer horor som frivilligt jobbar på bordeller. Någon timme tidigare har de varit varelser utan i princip egen sexuell lust, som inte vill ligga med många olika män och detta är obestridbart då det ligger i biologin. Män å andra sidan, vill bara sprida sin säd, och de vill gärna knulla med många olika tjejer (det ligger ju i deras natur), men tjejer som har sex med dem är då slampor eller horor. Samtidigt som tjejer är slampor och horor om de ligger med män, blir män bittra över att de inte får napp på krogen, och att det är så svårt att hitta ligg, och att tjejer är så kräsna, bortskämda e.t.c, och då är de horor eller andra skällsord av den anledningen. Ekvationen är för fan helt omöjlig att få ihop, och det finns ingen vinnande väg ur det med dessa synvinklar. Det kvittar ur vilken synvinkel man argumenterar.

Om man nu anser att tjejer är lösaktiga och bör kontrollera sin sexualitet, hur kan man då vara för att det ska finnas bordeller och lagliga sexköp? Motsägelsefullt.

Och jo, jag tror absolut att det finns tjejer som skulle kunna arbeta som prostituerade för snabba pengar. Men inte för att de vill det eller för att de inte har något emot att ligga med okända män. Personligen skulle jag hellre ta vilket jobb somhelst över prostitution, det är det absolut värsta och vidrigaste arbete jag kan tänka mig. Det är en hjärtefråga för mig detta med prostitution just av anledningen att där finns så många aspekter som är hemska.
Och en av de aspekterna är hur man kan ha sex med någon som man vet inte vill ha sex med en själv. Hur kan man ens bli upphetsad? Jag hade känt sympatier för personen det var tänkt att jag skulle köpa sex av, och bjudit på kaffe och kaka istället tror jag. Seriöst alltså.
2018-06-13, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Inte alla män, men de män kvinnor oftast vill ha. Därav får ni sänka kraven efter 30.
Jag tror inte det är så många varken kvinnor eller män som förväntar sig, eller ens önskar sig, att få välja och vraka bland snygga 20-åringar hela av livet.
2018-06-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
En skitfråga knappt värdigt ett svar.
Palme öppnade upp för globalisterna och visade den nya modiga världsordningen som Aldous Huxley skrev om redan för över 100 år sen.
Vad han glömde tala om för folket var att de får ge upp sitt eget självbestämmande i bytet.
Och vad har det med mig att göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in