2013-12-15, 23:35
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
De kan visst fara illa om pappa knullar runt. Världen är inte svart och vit. Det är ofta men inte alltid värre om en mamma knullar runt, men ingen fördel om pappa gör det heller. Det är betydligt värra att knulla runt om man har barn än innan barn eller efter barnen är vuxna. Jag är ingen moral-fanatiker, om du nu skulle ha lyckats dra den slutsatsen. Varje fall kan skilja från ett annat, för båda könen.
Varför tycker du att det ofta är värre om mamman knullar runt?
2013-12-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFOL
Varför tycker du att det ofta är värre om mamman knullar runt?

Är det så viktigt?
2013-12-16, 02:16
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Ja, det vågar jag påstå. Skillnaden är att de svenska, norska och brittiska kvinnorna inte blir mördade av sina fäder eller bröder om de knullar gratis med en fin kille för att de tycker att det är skönt. De turkiska och cypriotiska skulle definitivt göra det om de kunde. Men de får istället nöja sig med att gifta sig med den planerade maken, 30 år äldre med ölmage.
Men tror du att svenska och brittiska fäder är stolta över att deras döttrar vid 14 års ålder har hunnit avverka fler sexpartners än vad som kan räknas på ena handens fingrar?
2013-12-16, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFOL
man kan såklart vara en bra mamma fast man gillar sex.

Så länge hon gör det monogamt så visst, men inte om mamman knullar runt. Vi vet att det är oerhört viktigt för barn att ha en närvarande far. Dessutom tar barn efter sina föräldrars beteende och att knulla runt har enbart negativa effekter för en kvinna.
Senast redigerad av avec 2013-12-16 kl. 02:38.
2013-12-16, 02:28
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Klart man kan det.
En kvinna som bara har sex inom äktenskapet gillar inte sex mindre än ett luder som knullar runt.

Tvärtom!
Samlagsfrekvens är högre i södra Europa än i norra Europa. Samtidigt har norr fler sexpartners än söder.
Det är precis det som jag menar, det handlar inte om man gillar sex eller inte det handlar om att man inte behöver knulla med alla killar som vill (om du är tjej så vill alla killar knulla med dig )

Inte nog med att dem har mer sex i södra europa, de har bättre sex också eftersom som de inte byter partner efter varje samlag.
2013-12-16, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är precis det som jag menar, det handlar inte om man gillar sex eller inte det handlar om att man inte behöver knulla med alla killar som vill (om du är tjej så vill alla killar knulla med dig )

Inte nog med att dem har mer sex i södra europa, de har bättre sex också eftersom som de inte byter partner efter varje samlag.
Det kan du ju lösa själv genom att inte knulla med alla tjejer som vill.

Men varför skulle inte andra killar och tjejer få knulla med varann bäst de vill? Andra killar ska väl inte behöva ha mindre sex bara för att du inte tycker tjejerna ska knulla med dem.
2013-12-16, 09:14
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Det kan du ju lösa själv genom att inte knulla med alla tjejer som vill.

Men varför skulle inte andra killar och tjejer få knulla med varann bäst de vill? Andra killar ska väl inte behöva ha mindre sex bara för att du inte tycker tjejerna ska knulla med dem.
Varför är det så viktigt för dig att aldrig tacka nej till ett sexuellt erbjudande? Är det som en tävling tjejer emellan att ha legat med så många som möjligt, - i din värld, är det otänkbart att ligga med samma person två gånger?
2013-12-16, 09:50
Medlem
Jag tror att tjejerna här på forumet är falska. Jag har alltid haft för vana att lära känna tjejer på djupet och vad som är mycket vanligt är att tjejer känner direkt avsmak, när fel man tafsar på dem. Det kan vara svårt för en man att förstå att någon kan känna avsmak för tafs, eller varför en örfil kommer, men många tjejer har nog ett biologiskt försvars-system för att göra det väldigt tydligt att de är upptagna. Det skall inte vara någon större bedrift för en kvinna att hålla ihop benen. Hela kroppen talar om för kvinnan att det inte skall bli sex.

Mannen reagerar ju precis tvärt om. Tafsar en tjej så kommer rå-ståndet på en duglig man inom några sekunder. Hela kroppen (förutom ett eventuellt inprogrammerat samvete) skriker om mannens biologiska ansvar att befrukta den villiga kvinnan.

Vi är delvis civilicerade. Man kan tycka att en örfil från kvinnan är lika onödig som att låta kuken tänka, men att kvinnor med noll förståelse skall springa runt nakna och jävlas med den manliga naturen är inte ok IMO.
2013-12-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Men tror du att svenska och brittiska fäder är stolta över att deras döttrar vid 14 års ålder har hunnit avverka fler sexpartners än vad som kan räknas på ena handens fingrar?
Nej, inte nödvändigtvis. Men i våra samhällen är inte huvudsaken att fäder ska känna sig stolta utan att alla vuxna människor har självbestämmande rätt över hur de vill leva sina liv. Som förälder kan man bara vägleda och försöka överföra sunda värderingar till sina barn, inte styra de. De flesta svenska och brittiska döttrar knullar inte runt men de får ha sex om de vill när de fyllt 15 med den de vill och får själva välja sin livskamrat.
2013-12-16, 15:07
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Ja, det vågar jag påstå. Skillnaden är att de svenska, norska och brittiska kvinnorna inte blir mördade av sina fäder eller bröder om de knullar gratis med en fin kille för att de tycker att det är skönt. De turkiska och cypriotiska skulle definitivt göra det om de kunde. Men de får istället nöja sig med att gifta sig med den planerade maken, 30 år äldre med ölmage.

Trams!
Att cypriotiska och turkiska tjejer väljer en annan livsstil än vad du valt innebär inte att de är förtryckta och mordhotade.
Varken Cypern eller Turkiet har en snittskillnad på 30 år mellan makar. Det rör sig snarare om några år, precis som i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Alltså, det där var det mest långsökta jag hört.

Det långsökta är att man ska skaffa en slampig tjej bara för att man själv haft sex med andra. Det mer rimliga är att följa sina preferenser, vilket för min del innebär en kysk tjej.
2013-12-16, 19:31
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Trams!
Att cypriotiska och turkiska tjejer väljer en annan livsstil än vad du valt innebär inte att de är förtryckta och mordhotade.
Varken Cypern eller Turkiet har en snittskillnad på 30 år mellan makar. Det rör sig snarare om några år, precis som i Sverige.

Det långsökta är att man ska skaffa en slampig tjej bara för att man själv haft sex med andra. Det mer rimliga är att följa sina preferenser, vilket för min del innebär en kysk tjej.

Jag har fortfarande inte hört definitionen på slampig. Även om jag efterfrågat den i tråden.

Själv tycker jag inte att man är en slampa bara för att man haft en period där man låg runt.
2013-12-16, 20:45
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har fortfarande inte hört definitionen på slampig. Även om jag efterfrågat den i tråden.

Själv tycker jag inte att man är en slampa bara för att man haft en period där man låg runt.

Har man haft en period där man låg runt anser jag att man är en slampa.
Vad anser du är slampigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in