Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Folk anvender olika termer på saker, men om man anvender termen god/ond på människor är Madsen ungefär så ond man kan bli. Om du inte förstår detta beror det nog på en bristande förmåga att bearbeta vad som i realiteten har gått före sig på Nautulius (och även dom konsekvenser det har för familien/samhället.) Du säger ju själv att du är känslig och blundar för tex brutala bilder/ beskrivningar. Jag tror du " are i denial" här otto, du förtrenger vad som i värkligheten har händt.
Madsen är ingen varulv häller, han blev inte ond över natten.
Fakta kvarstår Kugutt. Det finns inget bakåt i PMs historia som bevisar något antisocialt,kriminellt beteende.
Om vi ska ta seriemördaren Kill seven som exempel. Han hade aldrig brukat våld eller mördat någon människa före hans baby dog. Jo, han hade misshandlat (gjort motstånd mot) poliser som försökt att gripa honom.
Till skillnad från PM så hade Kill seven en diger kriminell bakgrund med brott från uppväxten samt ungdomen.
Men inte våld mot vanliga människor.
https://www.youtube.com/watch?v=7BRClrw79Rg podd
PM hade haft tillgång till KiM från mars. Hon bodde i närheten och ville hemskt gärna ha en intervju med Raket-Madsen, säkert vilken dag som helst. Så under mars,april,maj,juni,juli, så var KiM hela tiden ett lätt offer. Men enligt polisen hade PM hållit henne ifrån sig. Vad tror du om detta?
EDIT: Jag har fullständigt klart för mig vad PMs brott innebar. Det finns bevis som berättar om händelseförloppet på det stora hela taget. Men det som EJ går att bevisa (i vilken ordning osv) tycker jag inte nödvändigtvis att man ska fantisera om. Vad ska det tjäna till? Om man inte kan leda sina vilda fantasier i bevis?