Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Beak
Jag övertänker saker och ting en aning. Drog associationer så som att ditt namn betyder ”tall girl for you”, (vad står ditt namn för by the way?) och att du reggade kontot ungefär samtidigt det tog slut mellan mitt ex och jag, och du skriver ungefär lika snustorrt som henne.
I princip alla mina tjejer skriver på samma sätt, strukturerat, sakligt, logiskt.
Tyvärr är du inte mitt ex, för då hade inte följande budskap nått fram, dö av aids din jävel.
Skämt åsido, hur går tinderandet för dig? Blev nyligen bannad från tinder.
Fått ragg från badoo och så, och skapat en nytt tinderkonto, fyfan vad sorgligt det känns.
Jag föredrar när någon går efter min karaktär och inte mitt utseende.
Fun fact: mitt ex svepte vänster på mig (långt innan hon började skriva till mig här på Flashback).. så till er bois, sköt er här på fb så får ni ligga med ruskigt snygga brudar.. kanske.
Wow, nog att jag befinner mig i tinder-tråden men att dra någon form av eskort-parallell var väl lite väl, tycker du inte?
Jag tycker att många här inne skriver sakligt och strukturerat.
Men ja, du skulle kunna ha varit mitt ex också, lika övertänkande och en snudd av lite kontrollerande, däremot så träffades vi i en resegrupp på Facebook och inte på flashback. Skulle inte ens ta någon med tång här inne!