Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Tycker mig få relativt omedelbara nya matchningar om jag radererar en-två döda konvos precis innan en peakperiod (typ som nu söndag kväll) och sedan swipar typ 20-30 gånger. Någon som upplever samma?
Har fan fortfarande svårt att komma upp i över 10-12 matchningar. Känns som det är en in, en ut. Bara jag?
Betalar du för tinder? Jag själv betalar för någon Tinder+ eller vad det nu heter så jag kan ändra min position i appen eftersom jag bor utomlands. Jag är inte speciellt snygg eller ful men jag har haft appen i 2 månader ungefär o matchingar rullar in hela tiden, även fast jag bara drar höger på åtta plussare. Jag tror inte det viktiga är om man har instagram länkat eller inte utan snarare vad du har för bilder på tinder. Kan ju dock vara så att dom som använder gratis-tinder får mycket svårare att få matchningar, men det är bara en gissning.
Jag och en polare gjorde en litet test för några veckor sedan, vi skapade två olika tinderkonton, där alla bilder var på mig fast bilderna var olika. Te.x jag hade bilder på där jag surfade och en annan bild där jag poseade med en alligator i Everglades, (vet, småbögigt men vad gör man inte för damerna). Hade skrivit i bion att dom får allt dra höger om dom vill veta mer om mig.
Min polare skapade konto med mina bilder där jag bara hade två bilder och båda var enkla selfies, och i bion stog de samma sak som i det andra kontot.
Vi använde kontona på två olika fredagar så inte samma tjej skulle få båda kontona i kortleken, kontot med surfbilden och alligatorn fick totalt 96 matchningar på en fredag i Jönköping. Vi gjorde kontot synligt fredag morgon och kollade kontot lördag morgon. (OBS vi drog höger på allt). Vi gjorde samma sak på det andra kontot där vi bara lyckades kamma hem 11 matchningar.
Slutsats; Tjejer gillar äventyrliga bilder som visar att man faktiskt är något, eller så kanske jag bara är jävligt ful.