Citat:
Ursprungligen postat av
fbc
Har raderat appen nu. Tänker minst en vecka.
Matchade aldrig med tjejer jag verkligen ville matcha med. Superliksen funkade inte. Fick i snitt en matchning om dagen. Gick på några dejter, tog vad jag fick. Men det gör ont att nöja sig.
Irl är jag en fena på att ragga. Har plockat upp riktigt snygga damer. Men på nätet är det omöjligt. Mina bilder är inte särskilt fina.
Nåväl. När tjejer man i första hand inte skulle ragga upp inte ens svarar på ens meddelanden tar det i själen. Och jag måste förstås ha bekräftelsen så då tar jag nästa i rangordningen. Hemskt, jag vet.
Någon mer som känner så?
Tinder är verkligen dejtingvärldens svar på McDonalds och jag diagnostiserar dig härmed med mental fetma.
Nä men du är ju långtifrån ensam att känna så här i tråden. Allt ska ju gå så himla fort och vara lättillgängligt idag. Det ligger i tiden helt enkelt.
Det lustiga är att många, liksom jag, verkar sakna naturliga kontaktpunkter i vardagen för att träffa kvinnor. Fine, är väl en jäkla ursäkt men alltid tyckt det är sjukt stelt att glida fram till främlingar och mingla och ragga, oavsett situation. Det är ju dock en betydlig skillnad när man blir direkt introducerad för någon eller får någon slags respons i form av typ ögonknullning, men hur fan ofta får man det utanför krogen?
Hursomhelst, Tinder fyller ju definitivt ett syfte. Har ju aldrig legat och dejtat så mycket, men är som sagt skräpmat som stillar hungern enbart för stunden. Det är ju verkligen så. Alternativet hade varit fortsätta gå ut och få skrumplever på köpet. Så länge man går in med rätt inställning och ser det för vad det är så är det faktiskt rätt fiffigt med Tinder men JÄKLAR vad man får jobba med sig själv mentalt iom alla motgångar.
Stora fördelen är dock att pga all den "omotiverade" pisk man får ta rakt upp i röven som kille, så triggar det en att utveckla en själv till det bättre, oavsett om det gäller kvicka lines eller fysisk kondition. Jag är definitivt mer attraktiv nu än när jag började Tindra för ett par år sedan. Sedan är det ju himla synd att inga av de tjejer jag faktiskt är intresserad av verkar inse hur fantastisk jag nu är.