Citat:
Ursprungligen postat av
hoewayward
Jag gillar verkligen de konstanta försöken till bortförklaringar.
Hon svarar inte - Hon söker bara bekräftelse
Jag får inga matches - Något är fel
Det kan inte vara så att hon inte gillar just dig och att du i kvinnors ögon inte är särskilt fager?

Jag vet inte vem du syftar på, men jag har snarare kommit till insikt om att jag inte ser så jävla bra ut som jag trodde. Och det är klart man förstår tjejerna då, de flesta killarna är osmarta. Alla swipar höger i ren desperation för att få en match. Tänk då de tjejer som kanske swipar höger på 1/10 av alla killar, antalet matchningar för tjejen blir ju liksom runt 100 på ett dygn. Därför kan man inte beskylla tjejerna för att vara kräsna eller selektiva, klart som fan de väljer den som är absolut snyggast. Det är inte deras fel. Det är faktiskt killarnas fel. Vårat fel. Tjejerna gör helt rätt. Även om jag själv inte är en sån som bara går efter utseende, jag ser andra kvaliteter också. Jag swipar vänster, trots att bruden är stekhet men har en dryg presentation typ "jag är vänster och dricker rödvin hela dagarna" - Vänsterswipe direkt.
Men som sagt...Jag har ingen ursäkt. Första gången tyckte jag appen var konstig och att det var något fel på den, har hört att jag ser bra ut i verkligheten och haft massvis med tjejer. Och hade ett KK-förhållande som jag blev trött på och därför började använda appen. Eftersom jag bara fick runt 4 matchningar i början tänkte jag att det var Tinder som var fel...Men nä nu förstår jag, jag har börjat se på mig själv i ett annat ljus, jag är inte så jävla snygg som jag trodde jag var. Så enkelt är det. Och det är ett faktum jag har accepterat.
En sak som dock kan vara lite frustrerande, det är ju som sagt att alla killar swipar höger på i stort sätt vilken tjej det än må vara, kvittar om tjejen väger 150 kg och snaggat av sig allt hår. När man då som i mitt fall, skriver till en tjej som knappt är en 6a och får nobben, då förstår man ganska fort att denna tjejen antagligen har hundratals andra att välja bland och därför kan ställa högre krav. Och det är som sagt inte tjejens fel, utan alla killar som swipar höger på exakt varenda tjej som dyker upp. Det ger nog en del tjejer en ganska skev världsbild.